De augustusbus rijdt verder deel 7!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door natjes, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ Milk & NRG: geweldig meiden, onwijs gefeliciteerd...

@ Milla: Er zijn geen woorden voor. Ik kan me voorstellen dat je gewoon afstand wilt nemen, maar schroom niet...

@ Klingel: mooi gezegd.

@ Hier: beetje stress: Jeanine heeft een bult op haar linkerborst en dat begon vrijdag spontaan te bloeden. Toen naar de ha post geweest en nu bij de ha geweest. waarschijnlijk een aarbeienvlek, maar dan inwendig. Een zogenaamde diepe heamangioom. Nu weer terug naar het AMC :S

2. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    een dikke knuf omdat ik zo trots op jullie allemaal ben

3. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    @ Milk en NRG: GEFELICITEERD!!!!!

@ Maidin, gefeliciteerd met de geboorte van Jeanine.

Ik ben net terug van de gynaecoloog. Baarmoedermondlengte (scrabble!!!) is 4,5 cm. Dit is netjes volgens de gynnerd. Ook weer prik in de kont gehad. Bah, wat zijn die gemeen!!!

4. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    vraagje, hebben jullie wel een pms gehad en die dan niet ophield toen je ongi werd, maar gewoon doorgaat de volgende ronde in.

klinkt misschien gek omdat we eigenlijk alleen mee doen voor spek en bonen, maar begin mijn lijf beetje zat te worden.
    (hou het in de gaten ivm ik dan weet wanneer ik ongi kan verwachten)
    Al zeker 14 dgn misselijk, 3 weken gevoelige/zere borsten en prikkelbaar tot te met.
    Ook nu nog verkouden enzo, maar geen koorts.

Ha is deze week met vakantie, maadag pas weer... hoop dat het tegen die tijd niet meer nodig is, maar misschien hebben jullie tips etc?

5. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    @pixie een knuf voor jou omdat het niet goed gaat met je moeder.
    ik hoop dat er toch nog momenten zijn dat je je het van je af kan zetten..
    hoe moeilijk het ook is
    want je bent anderzijds nu ook met je hoofd bij jevoorbereidingen van je bruiloft.

@maidin ik vind het sneu voor kleine jeanine dat ze nu al de gang moet maken naar het amc.
    het zal wel schrikken geweest zijn.
    ik hoop voor je dat het bij een aarbeivlek blijft.

@miranke mooi nieuws over dat alles in orde was bij de gyn.

@smal ik heb wel altijd last gehad van pms
    maar deze was voorbij zodra ongi de kop op kwam steken.
    is er geen vervangende ha die waarneemt en clienten overneemt.
    of wil je persee bij je eigen ha?

@me ik ben vanmiddag bij de klien geweest.
    en ik ben toch zwanger van 1 uk.
    hartje klopt en alles ziet er heel goed uit.
    toen we wegreden had ik de tranen in me ogen van geluk.
    nu is het onwerkelijk en geniet ik van de foto van de echo.

ik had ook me schoonmoeder genomen naast natuurlijk me mannetje.
    zij wordt natuurlijk ook voor de eerste oma
    en nu is ze ook heel blij dat ze dit al heeft mogen meemaken.

verder heb ik een afspraak gemaakt voor een intake bij de vk.
    vrijdag 23 dec heb ik deze afspraak staan.

6. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Fijn nieuws ppv, genieten nu!

7. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Ppver, wat een goed nieuws zeg, lekker genieten :) wat leuk dat je schoonmama ook mee had.

@ Pixje, knuf voor mamazorgen

@ Miranke, gelukkig meting goed (zeker goed scrabble woord)

@ Maidin, tjee das schrikken zeg, al meer nieuws?

@ Milky, is het als iets ingezonken :) dnek dat je gewoon al iets langer bent dan je zelf denkt... zo'n mega posi test :)

@ NRG, en nog meer ontbijt gehad :)

@ Fem, Hoe gaat het? nog klachtjes etc.

Ps ik wil wel mooie buik foto's zien hoor

8. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    Goedemorgen seg!

Small, nee herken het niet. Had Pix dat ook niet?

Ppc, super! Durf je al beetje te genieten? En wat zegt Ppvman?

Milk, kan me echt indenken dat je ervan 'schrikt ' omdat je misschien wel weer MMM dacht te moeten gaan doen :)
    Ook net gestopt met de BV em HoP, jij Breezersletje!! :D

Maidin, ieks schrikken! Is een inwendige aarbeienvlek hetzelfde als wat Abby uitwendig onder haar oogje heeft? Sterkte!

Mirank, fijn dat alles goed is!!!!!

Pix, ach mamazorgen :( veel sterkte!

Rest, knuffel!
    Ik hou het onklingelig kort, even lekker doven als poppetje weer naar bed is. Heb heel raar superstijve krampnek, kan geen enkele kant meer op kijken:( :x

Raar!

Wel meer rare dingen maar dat terzijde :p

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Nog steeds je nek kling? Misschien warm bad? Hittepitje erop? MASSAGE!
    En als het aan blijft houden even langs de arts.

Goed warm houden in ieder geval. Doe een shawl om.

10. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik zal straks even een buikfoto schieten. Maar schrik niet, ding is al enorm. Zo groot was ie toen ik bij Nikita al op 6 maanden zat ongeveer.

11. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Smallie: ingezonken? het is maar zelden dat ik er even niet aan denk ;) Wel een beetje angstig, stel dat het niet goed gaat... Maar voel me tot nu toe prima hoor, gister heerlijk gesport en ben lekker vrolijk ;)
    Iets langer zwanger lijkt me stug, 13 november nog een goede week ongesteld geweest en eigenlijk altijd ei rond 17-18 dagen. Een echo zal het laten zien, maar daar ga ik pas volgende week ofzo een afspraak voor maken. Zo gek dat dat nu niet via de gyn hoeft enzo, hoe gaat dit normaal in zijn werk is nu ineens de vraag, haha.

Hoe is ie verder met jou? Nog steeds misselijk las ik op twitter?

Klingel: frappant he, 1e ronde na stoppen bv... en zelfs maar 5e ronde sinds ik weer een cyclus heb.
    Valt wel op he, dat de twee MMM-meiden die via IUI zwanger waren (Elke en ik) daarna spontaan zwanger zijn geworden. En had Miranke dat niet ook? Hoop dat het de andere MMM-ers ook gegund is!

Krampnek: bah, aankomende verkoudheid? Of iets te maken met oorruis?

Maidin: had neefje ook uitwendig, die bleef maar bloeden (zat in zijn nekje), dus is uiteindelijk toch maar verwijderd, al kunnen ze geen kwaad.

Fem: hoe voel jij je? alles goed?

12. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    @ Milk, ik heb nooit IUI gehad. Heeft wel twee jaar geduurd dat we zwanger werden van Sanne, maar hij ons was de HSG de oplossing. Daarna spontaan zwanger. Bij dit kindje ging het wel wat sneller dan verwacht. Met drie maanden zwanger.

13. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    @ Fem, ook al zo'n groeispurt wat betreft buik? Ik zei gisteren nog tegen Arjan dat ik met Sanne op het laatst nog gewone spijkerbroeken aan kon, nu kan dat al niet meer.

14. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    @klingel ik hoop dat je nek weer gauw in orde is..

@ppverman was gister er super nuchter
    maar ik merk wel dat ie erg heel blij mee is.

@me gisteraaf heb ik me aangeld voor Moeders voor Moeders.
    de echo van eerder die dag gaf me een gevoel dat alles bij het kleintje goed zit
    en ik wou me niet eerder aanmelden nadat ik een echo heb gehad.
    woensdagmiddag komt er al iemand langs van Moeders voor Moeders.
    dus kan ik ook gaan beginnen met het inzamelen van urine.
    het is voor een goed doel.

15. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Dan heb ik je denk ik verward met Marientje. Alleen geen idee of zij al een tweede wil/heeft. Duurde bij jou inderdaad ook lang he, wat snel is dit dan he!

16. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    denk dat ik morgen al ga bellen, zolang je hcg aanmaakt, hebben ze er wat aan, dus gewoon weer zo snel mogelijk beginnen (en nog een zw-testje laten doen, haha). Maar begrijp wel dat jij even een slag om de arm hebt genomen, met je eerdere ervaring... fijn dat het nu goed lijkt te gaan!

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ja, eigenlijk vanaf de test al. Ik draag al een paar weken niet meer m'n gewone broeken.
    Ik voelde me net zo'n breezersletje (om even in het jargon te blijven) die zoiets heeft als: "ik heb net seks gehad en NU is mijn buik al SOOO groot".
    Belachelijk.
    Maar wel waar.

Ik krijg trouwens mijn foto niet van de telefoon af :)

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Ha,

Ik hou het kort. Ik geef iedereen even een dikke knuffel, mezelf incluis. Tsja, Juud is weeeeeeeeer ziek. Weer barstende koppijn!

Bah, ben echt alles zoooooooooooooooooo zat. Wilde vanmiddag gewoon tegen een boom rijden.......

Maar dat zijn altijd maar gedachten. Ik doe dat niet hoor. Tis meer de gedachte: dan zou ik van alle ellende af zijn. Gelukkig weet ik dat ik mee moois heb om voor te leven. Maar goed, je weet nu hoe zat ik het dus ben....

Knuff!

19. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Fem: heb je het wel lang genoeg verborgen kunnen houden? Op het werk niet zo'n probleem voor jou he ;)
    En hier ook al zo'n stumperd: heb allemaal foto's op telefoon, maar geen idee hoe ik die ooit op een computer krijg, haha.

Juud: niet van die enge dingen denken hoor. ziek zijn gebeurt nou eenmaal, zeker als je niet super in je vel zit. Maar laat inderdaad wel weer zien hoe het met je gaat. Tuurlijk ben je het zat! Extra dikke knuf voor jou!

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    @Milk: ik heb deze gedachte vaker gehad hoor, maar ik weet dat ik het niet doe. Zo zit ik niet in elkaar. Ik denk heel beeldend en mijn fantasie gaat vaak met me aan de haal. Dan zit ik in de auto, bedenk me dit en ik heb meteen de hele nageschiedenis op mijn netvlies, En dan weegt tegen de boom rijden nooit op tegen de gevolgen. En ik wil ook niet dood, maar ik wil van die ellende af. De stress op het werk, de onzekerheid, de lichamelijke klachten...

Ik ben gewoon echt niet meer mezelf en elke keer als ik lichamelijk ben opgeknapt, pak ik de draad weer op.... voor een paar dagen, want dan slaat het weeeeeeeer toe.

Ik denk dat mijn lichaam nu gewoon aangeeft dat ik moet stoppen met alles, en gewoon de rust moet nemen, waaraan ik zo'n behoefte heb...

Deel Deze Pagina