Juudje, luister naar jezelf lieverd, je weet het zelf eigenlijk wel, maar je lichaam geeft echt aan dat je NU, moet stoppen, herstel/genezen
Goede morgen @ ppv: Ik ben zo blij voor je... Fijn dat de echo zo goed is geweest. Kan me voorstellen dat je tranen in je ogen had. Het is echt een wonder he... Ik hoop dat het er ook bij één blijft, maar dat weten we pas over een jaar. Ja, tot een jaar kunnen ze ontstaan en het schijnt dat meisjes er meer last van hebben... @ Smal: pms... nee, niet echt last van. Meer het gewonelijke... @ Miranke: knuf voor prik in de kadetten... @ Klingel: hoe is het nu met je nek? @ Fem: ben benieuwd naar jouw buik... @ Aarbei: dat is inderdaad wat er bij de oog van Abby zit. 17 januari heb ik een afspraak in het amc... @ Milk: gelukkig is het al gestopt met bloeden. @ ppv: two thumbs up voor mvm @ Juud: Smak voor hoofdpijn en nare gedachtens... Hou het inderdaad maar bij gedachtens. Moet eerlijk zeggen dat ik het wel herken hoor! Hou pas op de plaat en als je wilt kletsen... @ Juud: idd wat de andere dames zeggen. Doe het ondenkbare en stop met dingen. Zorg voor jezelf en je ukkies... SMAK SMAK SMAK @ Jeanine: Gisterennacht doorgeslapen en vanmorgen om 5 uur wakker... Dat gaat de goede kant op. @ Abby: wil heeeeeel veeeeeel aaaaandacht... wil het haar graag geven, maar moet ook nog voorbereiden voor de jeugd vanavond. JW zou eigenlijk gaan, maar die heeft een etentje met zijn werk. Het is half 10 en heb nu al geeeeeen zin meeeer!
@Maidin: zo ondenkbaar is het niet hoor, gewoon moeilijk om afscheid te nemen van dingen die me dierbaar zijn. Maar niet moeilijk meer om nee te zeggen tegen de werkgever; daar ben ik wel klaar mee. Ga gewoon collega's en leerlingen enorm missen... En voel me schuldig om niets meer te doen... Maar het werkt tegen me en daarom is het goed zo. Maandag nog gesprek met andere reintegratiecoach en daarna ga ik mijn leidinggevende zeggen dat ik echt even rust pak. Ik zie wel hoe hij reageert. Vrijdag de 23e weer ARBO-arts...
@maidin: so! lekker! doorslapen wanneer dan laatste tit? hoe lang zonder bedoel ik? aardbei is dus hetzelfde. die gaan niet (zelf) weg geloof ik he? maar geeft het abby geen last? succes in januari! @nek: nek doet het weer een beetje. gelukkig maar, irritant om steeds om je as te moeten draaien als je iets achter/naast je wilt zien. heheh @juud: okee, dus ziekmelden/ontslag... en dan even rust, of nu al rust. ik zal niet teveel ' andere oplossingen ' aandragen dan je nu al zelf aangrijpt om je weer beter te voelen. (denk natuurlijk weer aan allerlei dingen maar ongevraagd advies is soms best irri) even wat anders hoor. wat luchtigs hoe zien jullie kerstbomen eruit! weten jullie nog van ' de kerstboomfluisteraar ' op mmmmmmmm? dat was best wel hilarisch he misschien moet ik maar eens dat topic in de lounge openen, proest! so en nu op bank met foute koffie en goede krant. terwijl cin gewoon in 24graden zit te lopen te zitten he! WAUW! *jaloersje* *haarzogegundje* smak!
ohja florine zei iets van wafffwafff bij een hondje gisteren! en toen ik het aan klingman vertelde en voordeed deed ze het weer! (en sindsdien niet meer :x )
@ Ppver, ik hoef niet zozeer bij eigen arts, maar ik verwacht gewoon dat het elke moment ophoud... Stoptte bij jou klachten zodra ongi erwas? @ Klingeltjes, aaah wat goed waffwaff ha ha, ik had vande week nog even gestruind op onze MMM site, incl kerstboomfluisteraar @ Juud, knuffffff Zwangere moppies: Kan niet wachten tot jullie buik foto's meisjes Hier langzaam aan weer relatie beter, meer liefde en rekeninghouden met. voelt errrrrrrrg goed Met kindjes ook goed, Lonneke niks over te klagen Zooooo ondeugend, en vanochtend even op gemeten, nu met 29mnd 98cm. Zo'n heerlijk moppie, vindt het heerlijk om met mama te boodschappen te doen of te shoppen Marije gaat nu ook weer goed, soms nog klein terug valletje mbt verlatingsangst maar is niet zo erg. Nu echt weer zo'n grote stap qua ontwukkelingen vooruit. Der vriendinnetjes waren 2 dagen ziek, juf zei dat ze een heel ander kind in de klas had nu, rustig en doorwerken.... (zoals ze dus thuis ook is) Fijn dat juf ziet hoe ze bij ons is. Denk wel dat ze dat meeneemt in haar beslissing van hierna naar groep 2 of meteen groep 3. Ben zo verliefd op mijn meisjes
Hi allerliefste meiden, Ik kwam even bij jullie spieken en zie allemaal weer nieuwe zwangere.. ECHT SUPER GEFELICITEERD IEDEREEN!!! Ik kon het niet laten om geen berichtje achter te laten! Hoop dat het met iedereen super goed gaat! Met mij gaat alles super goed.. Miskraam is me wel zwaarder gevallen dan ik dacht. 17 maart zou ik uitgerekend zijn en zit er nog steeds maar aan te denken aan hoever ik nu ongeveer zou zijn en hoe dik me buik nu wel niet was geweest.. Ik moet het los laten en dat probeer ik ook maar toch schiet het steeds door me hoofd.. Mijn cyclussen zijn ook wel goed maar toch ook vaag?! 30, 28 en 23 wel kort maar vaag.. Ben ook begonnen met teunisbloemolie te slikken, misschien werkt het wel?! Ga nu even bij dinnetje op visite. Iedereen een dikke knuffel van mij!!!
@Gabbel: fijn je weer eens te 'zien'. Tuurlijk is een miskraam heftig! Jouw cyclus was eerst toch altijd lang? Wel fijn dat het ieder geval nu korter is. Heb van die teunisbloemolie goede dingen gehoord. Hopen dat het bij jou ook zo is!
Heeeee Gabbeltje!!! Leuk je weer te 'zien'! Knuff voor zwangergemis. Moeilijk hoor.... Maar je klinkt wel opgewekt! @Kling: tsja, als je het zo neer zet, denk ik: kom dan maar op met je ongevraagd advies Of moet ik er even om vragen, haha! Ik kan ongevraagd advies wel hebben hoor. Moet alleen leren er misschien niet teveel op te reageren, als ik het er toch niet mee eens ben. En wie weet, heb ik er wel wat aan. Bedenk wel, ik zit tegelijk in een heel emotionele achtbaan vwb therapie en de problemen rondom Siem, dus mijn eigen emoties worden soms verdievoudigd en dan denk ik niet altijd meer reëel. Dus dan is advies wellicht precies een goed duwtje.. Wauw voor Florineblaf! @Smallie: knuff voor relatiejojo. Ik wens je zoveel goeds samen voor 2012. Jullie zijn zo mooi en lief samen, ik wens dat jullie dat blijven zien / weer gaan vinden.
Hoihoi! Ja ik leef ook nog hoor! Lees op het moment meer mee hier dan dat ik echt iets lees. Zal proberen mijn leven te beteren Kling, ja ken een hele goede kerstbomenfluisteraar. Blijkt in ieder geval als ik alle reactie's moet lezen De mijne krijg je niet te readen hoor! @natjes, druk maar niet te druk? Wel tijd om te genieten? @Juud, heb je je nu volledig ziek gemeld? Hopelijk geeft je dat de rust die je zoekt. @ all, hoe gaat het? Hier op zich goed maar ik blijf maar overgeven (zo'n 20x per dag) en ben hele dag misselijk. Niet handig En helaas ook last van mijn bekken en dat is weer niet handig met mijn werk natuurlijk maar ja, je kunt niet alles hebben he Ik geniet wel weer erg van het zwanger zijn, zeker ook omdat het de laatste keer zal zijn. Onze wens is 2 kindjes en hopelijk gaat alles goed en gaat deze zwangerschap ook ons ons 2e kindje opleveren. Ik vind het heerlijk dat buik weer aan het groeien is en dat ik weer die plopjes mag voelen Morgen alweer 16 weekjes zwanger!
Jeetje leo! 20x per dag overgeven...pfffff Hoe reageert leomeisje daarop? Of kun je het voor haar 'verbergen'?
@ Klingeltje, zal mijn boom eens showen @ Leo, jeetje zeg, 20x das wel erg veel hoor, geen meds van ha? gelukkig kan je ondanks overgeven toch vanzw genieten @ fem, weet Nikita het al, of wist ze het gewoon? of nog in ongewisse?
Nee Nikita weet het al hoor Heeft het heel vaak erover. Hele verhalen en theorieen. Ze wil vooral weten wanneer de baby eruit komt. Laatst rende ik even snel naar binnen (was wat vergeten) en toen ik terug rende zei zij: "mama, niet rennen! Mag niet, voorzichtig doen. Anders komt baby er al uit!" Hoe ze erbij kom....??
Leo ik schrik van 20, mijn god... Heb je nog gekeken op HG gedeelte hier bij zwanger zijn? Knuf!! Gefeli met 16 en ook met je mooie gevoelens omtrent zwanger zijn. Gek dat het zeker de laatste x is lijkt me. GAB, leuk je even te lezen! Je klinkt stabiel en blij, ookal heb je MKverdriet natuurlijk.. Zijn jullie bewust aan de klus nu? Fem, wat bijzonder dat Nikita dat weet eigenlijk! Small, jaaaa kom maar door met je boom!