De augustusbus rijdt verder deel 7!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door natjes, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Kling, weet niet meer of jij het hier vroeg of op de whatsappert maar ik val niet af maar kom juist aan *shock*
    En dat met zo vaak overgeven op 1 dag!
    Maar ha legde het zo uit dat je lichaam normaal langer er over doet voordat deze voedingsstoffen uit eten haalt, mijn lichaam is er nu op ingesteld om dit heel snel te doen. En dus zelfs beetje te snel en daardoor kom ik dus nog steeds aan.
    Vreemd lijf maar ach niks aan te doen he!

Oh en weet niet meer wie vroeg, dacht small, maar ik heb we medicijnen gehad van ha. 3 zelfs maar sloegen allemaal niet aan dus maar weer mee gestopt

2. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    Leo!
    Even kort maar krachtig,
    Wat ben jij een schat. So!!!

3. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    Natjes, ja cyclus was eerst kei lang, nu wel veel korter maar nog steeds geen vast patroon dus miss dat teunisbloemolie er verandering erin kan brengen ;)

Juud, ik hoop echt dat het snel een stuk beter met jou gaat! Ik had toen al het een en ander meegekregen op hyves, heb je nog steeds last van die angststoornis (paniekaanvallen?) Ik heb dat ook gehad 8 jaar geleden toen was ik 18. Heb er veel therapieén voor gehad maar niks hielp, uiteindelijk zware medicatie voor gekregen en ben er nu 4 jaar vanaf.

Leo, dikke knuffel voor je zo misselijk zijn! Jeetje zeg! En alweer 16 weekjes ver, hoop echt dat je klachten nu snel af gaan nemen.

Fem, Aaah Nikita meisje helemaal al hottel de botel van beebje :) Echt kei schattig!

Zuurtje, hoe gaat het nu met 3 kindertjes?

Pippa, en jij dan? Met je klavertje vier :) ? Drukjes of niet?

Kling, jaja ik weet het ook nog van de kerstboomfluisternaar :p
    Hoe gaat het met jou Florine? En als getrouwde vrouw?
    Je bent een schat hoe je me steunde met whatsapp tijdens miskraam *SMAK*

Milkhd, HOe voel jij je nou? Hoeveel weekjes ben je nu precies?
    Ja, ik was natuurlijk maar een weekje zwanger maar toch denk je al aan zoveel dingen en ik had het ook al tegen veel mensen gezegt, tsja weet ook dat het niet slim is voor de 12 weken maar zoveel mensen in mijn familie weten van mijn problemen van zwanger worden en ik kon het wel van de daken afgillen! Over mijzelf ga ik zo een verhaaltje neerzetten ;)

Miranke, hoe voel jij je nu? 2de kindtje LEUK!

Ppver, goed van je om mvm te doen! Ik zou het niet meer durven als ik weer zwanger zou zijn. Miss de angst om me weer volledig in zwanger te storten terwijl het ook nog mis kan gaan. Echt super nieuws dat je zwanger ben!

Iedereen die ik niet heb gehad, hele dikke knuffel!

Mezelf, het gaat allemaal wel goed met mij. Gezondheid gaat ook zijn gangetje en ik mag niet klagen. Alleen sins 17 november ben ik weer werkeloos geworden :( Ze moeten bezuinigen bij de Kruidvat en iedereen had een vast contract behalve ik, dus ja.. Me filiaalleidster had nog voor me zitten knokken want ze wou me echt niet kwijt maar van hoger af werd het niet goed gekeurd..
    En in andere districten was ook geen plek.
    Maar ik ben weer begonnen met een nieuwe opleiding, doktersassistente :) Maar zoals jullie wel weten is mijn Nederlandse grammatica niet zo heel goed en ondervind daar nog wel veel problemen, maar ach het is nog in het begin van me opleiding dus kan nog voldoende leren tot aan me examen.

Met vriendlief en mij gaat het super goed, af en toe lijken we wel 2 verliefde pubbers :) Maar ook iedereen om ons heen vindt ons een super stel!

Ja we zijn nu wel bewust bezig met zwanger worden. Vooral omdat ik natuurlijk die miskraam heb gehad is het gemis nu groot, we waren zo blij op het moment dat ik het hem vertelde van de positieve test!
    Heb wel met hem afgesproken mocht ik na een jaar na me miskraam (dus aankomende juli) niet zwang worden dan ga ik weer naar de gyn. Maar vertrouw nog helemaal op me lichaam (Hup hup je kunt het :) )

Euh weet niet meer of jullie nog iets aan me hadden gevraagd. Zoja, stel ze maar :)

Liefs!

4. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Moggel

@ Gabbel: dat is echt onwijs lang geleden.

@ Kerstboomfluisteraar: Ik heb al voor het tweede jaar geen kerstboom en ik mis hem absoluut niet.

@ me: hoofdpijn

btw bestaat het mmm forum nog?

@ Milk: meiden dicht op elkaar... soms wat stressen, maar wel heel leuk. Soms vind abby het wel lastig want sommige dingen zijn in haar ogen van haar zoals de kinderwagen. Daar kan ze nu zelf in klimmen... Dus dat doet ze ook en alle spenen pikt ze in, maar verder weinig ongemakken... alleen met het ontbijt is het soms spits, maar dat is in ieder huishouden...

@ Romy: is er al meer bekend. Durf niet op het topic te kijken.

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Romy: het is nu bekend wat ze heeft: ARDS.
    Probleem is alleen dat daar geen medicijnen voor bestaan. Alleen beademing...zodat de longen tijd hebben om te herstellen.
    Beademing kan het echter ook veroorzaken, in stand houden en verergeren.
    Heel ingewikkeld dus.

Wel heeft ze weer een stabiele nacht gehad.

Rest: reageer ik later een keer op :) Hoofd zit vol en bureau ligt ook vol.

Ik ben wel een slechte moeder hoor :D Zeker sinds gisteren (maar ook al sinds de kerstboom staat) liggen er heul veul cadeautjes onder. En nikita mag ze niet open maken en niet AANKOMEN!
    Hoe bedoel je sadistisch...ik terg dat arme kind alleen maar zo :p

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    haai meiden

hier is het momenteel druk
    ben bezig met mijn was weg te werken wat niet simpel is met een rug die niet mee wil, een huishouden, mannetje met full time baan en dan nog 3 kids erbij
    maar we genieten nog altijd volop van onze schatjes
    vanmiddag afgesproken met een mama van een kindje wat vorig jaar bij Y.be in de klas zat. we gaan kleertjes voor de kids ruilen
    zij is nu zwanger van een jongentje en ze krijgt van mij de mooie babykleertjes (neutraal) die nauwelijks en soms zelfs niet gedragen zijn omdat y.ente zoveel gegroeid is op korte tijd (5cm op 5 weken tijd, gemiddeld dus 1 cm per week wat er op neer komt dat ze maatje 62 maar een 2 tal weken heeft aangehad)
    ik krijg van haar de nog mooie meisjeskleding van haar dochter voor Y.nse
    zo helpen we elkaar en is het voor de portomonnee minder zwaar

vanmiddag komt schoonvader eindelijk de spullen ophalen voor de vereniging waarvoor hij vrijwilligerswerk doet
    ik heb 7 grote zakken met kledij en andere spulletjes voor hem (6 zakken van 100l en 1 iets kleinere zak met knuffels)
    wat kan een mens toch veel verzamelen, maar ik ben blij dat ik er dan vanaf ben en zij zijn er blij mee
    met de kledij die nog goed is verkopen ze voor een heel minimaal prijsje aan de armere mensen en voor de kledij die niet meer bruikbaar is krijgen ze geld per kilo voor die dan weer in het laatje voor vereniging gaat
    doet wel raar om alle babykleertjes weg te doen (ik hield ze anders bij omdat er nog een kinderwens was en die is vervuld (hoewel ik toch nog kriebels heb maar of die ooit nog overgaan?)

en ik ben blij omdat ik sinds gisteren weer in mijn oude broeken kan
    joepieeeeeeeeee

verder gaat hier alles zijn gangetje

voor iedereen een hele dikke knuf en alvast heel fijne kerstdagen gewenst

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Oja, koopt iemand hier graag bij de douglas?

Als je 30 euro online koopt heb ik een kostingscode voor je van 5 euro. Geldig t/m 31 december.

Wie het eerst komt die het eerst maalt!

8. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    hier ook en ze blijven maar vragen of ze ze mogen open maken
    y.be doet niet anders kijken dan welke namen erop staan en welk pakje voor wie is (hij kan al heel goed onze namen lezen en schrijven)

9. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    Lastig ARDS... wat is het toch een wonder dat kinderen worden geboren en ouder worden... als die problemen die kunnen ontstaan

10. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Leo, je lichaam is dus in een soort van spaarstand, zo snel mogelijk groeien, ook apart, gekke moeder natuurt, wel goed voor de baby. En ja als meds niet helpen, waarom zou je ze dannog slikken. Ik hoop dat het toch snel minder word (liefst geheel weg natuurlijk)

@ Gebbeltje, wat fijn weer wat van je te horen, ik hoop dat je lichaam snel bedenkt wat ie ookal weer moest doen, hup lichaampje. Stom van werk, hopelijk doorloop je cursus goed en dan topbaan.

@ Ppver, ik snap dat je nu pas MvM doet, gewoon te bang dat het evengoed nog mis ging. Hopelijk kan je nu meer genieten.

@ Fem, ha ha, ja daarom hier pas nacht van 24e paar cadeautjes eronder.

@ Milky, jeej Myrthe alweer bijna 1, gaat dat toch snel heh. Hoest met baby in buik? veel klachtjes?
    (en graag nieuwe foto Myrthe showen :))
    ja met marije was echt extreem, maar ze gaat nu echt steeds Beter, kan nu weer boven wat pakken, snel doen, zonder dar ze in paniek raakt. Denk toch soort van mega ontwikkelings sprong.
    Begrijpen dat mensen dood kunnen gaan, en nu opeens zichzelf soort van leren lezen.

@ Miranke, lieverd dat moet geen rede zijn om hier niet te schrijven, want dan mogen er zeker 4 meiden niet schrijven omdat ze zwanger zijn. Tuurlijk houden we toch rekening met Milla, maar dan heb je nog steeds techt om t e blijven schrijven.
    Aansluiting, is soms wel een seven kwijt, maar komt vast terug.
    Hoest nu met zw, klachtjes?

@ Klingeltje, jij super kerstbomenfluisteraar, hoor ik nu, Florine weer aan het spoken snachts.... misschien moet ik vaker babyrinth lezen (abo?)
    Dikke knuf, en hopelijk snel weer goed slapen, vind het trouwens weer tijd voor Florine foto!

@ Juudje, hoe gaat het meisje? vanochtend goed gegaan? En hoest nu met werk????

@ pippa, super dat je zo lekker aan het genieten bent van je kindjes

@ Zuurtje, wat zal het druk zijn, vooral als mannetje fulltime werkt en een rug hebt die niet meewerkt.
    En goed zeg, dat zijn veel zakken met spullen die weg kunnen, wow.

Hier nog steeds niet geheel top.
    blijf licht misselijk, en die boobies, grrrrrrrrrr houd helaas niet op als ongi er is.
    Ik van de week blij; jeeeej ongi is er, maar klachtjes blijven. Toch van de week of na kerst langs ha gaan als het dan niet over is.

11. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Morgen heeft Marije kerstdiner op school, ik maak worstjes in croissantjes. Ook ga ik zingen met andere ouders bij de entree van school, om de kerstsfeer te verhogen, heb er zin in :)

Kerstontbijt gister op werk van zeer geslaagd, konden er tussendemiddag allemaal nog n keer van eten (hadden allemaal iets mee) :)
    Tijdens ontbijt kwam er iets van oude sfeer terug van de gang.
    Collega en ik hadden het er later over, sfeer nu is ver te bekenen nu iedereen ergens anders zit, en of het ooit nog terug komt......?
    Ook collega denkt erover iets anderes te gaan doen/studie.. we zullen zien.

12. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    @ zuurtje:Yay voor de broeken... Wat ik lees is dat je het inderdaad druk heb.

ik wilde beter reageren maar nu zo een pijn in mijn hoofd... ik ga even de deur uit

13. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Weet je, ik vond het gewoon moeilijk om nog wat te schrijven na het berichtje van Milla dat ze mijn banner erg confronterend vindt. Dat is geen verwijt, dat is geen boosdoenerij...dat is proberen begrip te hebben van mijn kant door dan minder te schrijven. Dit omdat ik het volledig begrijp!

Ook ik heb al eens een miskraam gehad en heb dus die pijn ervaren. Ik was echter drie maanden na de miskraam weer zwanger van Sanne. De pijn van de miskraam werd dus weggedrukt door het geluk van een nieuwe zwangerschap. Dat was mijn geluk dan weer....

Nu zwanger van nummer twee en ik besef me hoe gelukkig ik me mag prijzen met het hebben van een kindje en het nieuwe geluk in mijn buik. Dat is het mooie van zo'n forum. Iets wat zo 'gewoon' lijkt te zijn (zwanger worden) is opeens niet meer vanzelfsprekend. Het is een groot geschenk en oh, wat gun ik iedereen zo'n wonder!!!

@ Small, heb geen klachten over de zwangerschap hoor! Mag niet mopperen. Sta wel heftig onder controle. Moet nu elke maandag naar het ziekenhuis voor een prik met proluton (progesteron) en dan nog eens één keer in de week naar het ziekenhuis om de lengte van de baarmoedermond op te meten. Dit ziet er allemaal prima uit. Enige waar ik over mopper is het vele reizen naar het ziekenhuis, maar dit is natuurlijk ook dubbel. Het is ook weer een enorme geruststelling om zo goed onder controle te staan. Ik voel het kleine meisje nog steeds niet, maar het valt me ook op met de echo dat ze (bijna) altijd rustig ligt. Hartje doet het super, dus dat stelt gerust.

@ Fem, jij nog extra onder controle????

14. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Zit te zoeken naar ideeën voor het avondeten van vanavond. Weet niet waar ik zin in heb, maar kan ook zo niets vinden op internet. Ik zoek nog even door.

15. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Een meisje Miran!?! Dat wisten we nog niet, of wel :) Wat leuk, zusjes :D

Ik snap wat je zegt; ik praat zelf ook weinig over de zwangerschap. Alhoewel ik zeker weet dat milla zou zeggen: "gewoon doen" ... maar toch. Bovendien heb ik ook echt minder behoefte om erover te praten dan bij Nikita.

Controle: ik nu 3 wekelijks...iedere keer echo en bloeddruk, verder had ik voor mijn gevoel net zo goed bij de verloskundige kunnen lopen. Maar goed, dat zal nog wel veranderen :)
    Vrijdag moet ik weer.

16. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Jawel toch, Fem? Dit hadden ze doorgegeven met de uitslag van de vlokkentest. Ik wist dus met 13 weken zwangerschap al dat we wederom een meisje zouden krijgen.

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Dan zal ik wel heel heftig dement zijn! :)

18. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Was jouw nekplooimeting ongunstig dat je een vlokkentest hebt gehad?
    (nog meer dementie!)

Ik heb trouwens ook een nekplooimeting gehad. Bij Nikita heel bewust niet voor gekozen, nu heel bewust wel voor gekozen. Gelukkig was het heel gunstig, ze gingen niet hoger: 1:10.000

19. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Bij mij was de kans op basis van de nekplooimeting 1:120. Verhoogd risico dus. Vandaar vlokkentest. Gelukkig alles prima in orde.

20. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Gelukkig dat alles goed is!

En sorry voor mijn spuit11 gebeuren hoor :)

Deel Deze Pagina