De augustusbus rijdt verder deel 7!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door natjes, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    never mind, was geloof ik even een tijd dat jij afwezig was.

2. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ooohhhhhh....ik zat op Curacao natuurlijk! :D

Nou, wel leuk dat ik nu in mijn eentje happy kan doen over een goede vlokkentest uitslag en dat je weet dat je een meid krijgt :D haha :D

3. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    dikke knuff voor iedereen hier, soms rijdt het busje erg langzaam en stug door maar we rijden en we zijn een mooi cluppie dames bij elkaar!
    Ben blij met jullie!

4. pippa

pippa Fanatiek lid

25 mrt 2008
    1.600
    0
    0
    Leo; wat apart dat je aankomt ondanks het spugen. Je hebt misschien een gek lijf...maar beebje heeft het goed, dus eigenlijk prima lijf :D. Ik hoop wel heel erg dat het spugen binnenkort stopt, want het lijkt me afschuwelijk.

Kling; haha..je kent me goed! Ons boompje is heel gezellig en zeker geen glitter en glamour. Spannende glazen ballen gaat niet samen met kinderen, katten en hond ;), dus vooral houten figuurtjes, vlinders op clipjes en dat soort toestanden. Geen echte kransjes...doe ik niet meer aan. Ik mij sinds een paar maanden alle slechte e-nummers. Dat is een hele uitzoekerij, maar geeft mij enorme voldoening. Geen troep meer in lijfjes van kinderen en man en mijzelf :).

Gabbel; hoop zo dat jullie volgend jaar kerst met zijn drietjes zullen vieren!
    Ons klavertje 4 is inmiddels een klavertje 5 (bestaat dat??) geworden. In april is onze jongste zoon Sven geboren.
    Enorm druk, maar heel fijn!

Lieve meisjes er komen een paar drukke dagen aan...dus voorlopig geen tijd om te reageren.
    Ik wens jullie allemaal hele fijne, gezellige, warme en liefdevolle feestdagen toe!!

5. Gabbel

Gabbel VIP lid

21 apr 2008
    6.555
    14
    38
    Gelderland
    :) sorry lieve pippa.. Shit wat een fout! (ik schaam me diep)
    Maar met 5,dus nog drukker dan 4 :D

6. natjes

natjes Niet meer actief

Hi meisjes!

7. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Zooooooo!
    Wat wordt hier lekker gekletst zeg. Ik doe even niet mee want ik ben op VAKANTIE. :D
    En het is heeeeeeerlijk en ook heerlijk weer.

Beetje veel bejaarden maar dat wisten we van te voren. Wat we niet wisten is dat je boven een bepaalde leeftijd áltijd aan alle baby's moet zitten te frutten. Cinman draagt Casper in de Bondolino (ja google dat maar even :p) maar verdorie zeg, waarom moeten die bejaarden behalve kijken van ongeveer 1 cm afstand ook allemaal voelen?

Gisteren zelfs eentje die Cinman achterna liep om een slapende (!) Casper aan zijn voetje te pakken. Tsk!

Verder alles prima, helaas zit het er alweer bijna op. :(

8. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

haha Cin...zoals jij je voelt, zo voelde ik me altijd met Nikita in het bejaardentehuis van oma :D Het is echt rennen voor je leven daar! Arme kindje grijpen ze aan alles vast wat ze maar kunnen pakken. Desnoods d'r staart :D

Run Nikita! RUNNNNN!

Veel plezier nog hoor! Geniet maar lekker :)

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    schatjes!

@miranke: ik had volgens mij ook nog niet gegild van HOERA een zusje? :)
    of wel waarschijnlijk maar dan ben ik het zelf weer vergeten! anyWEE hoeraa!

:)

@cin: jaaaa! fijn dat t lekker is daar!
    hoe gaan de middagen? wel wat rammelig he. ach ja. boehhh!
    (vreemde) mensen moeten afblijven van je kindje! so irritant :x

@fem: smak op joe, gewoon zomaar en zomaar gewoon!

@melden in bus: blijft een lastig punt. je merkt dat voor sommigen het leven zonder de bus allang weer door is gegaan, en het doel van de bus (zwanger proberen te worden en daarover praten) niet meer interessant, en daarmee HELAAS het meeleven met de laatste(n) ook niet.
    dit vind ik wel pijnlijk. maar aan de andere kant filtert de bus zichzelf wel op die manier...

@milk: hoe voel jij je? blijft bizar inderdaad.
    en ja, elke werd gewoonweg zwanger van de enige beurt rond ei (... piesje ik zou meer kunnen seggen maar dat doe i kniet :D) na IUInadine inderdaad.
    en jij, hoeveel beurten heb jij gemaakt?
    :D
    blijft grappig dat je dit gewoon aan elkaar vraagt ;)

@zwangeren: ik vind het ook jammer dat het ' dom gillen ' over zwangerschap moeilijk wordt gedaan/gedurfd.

ik denk echter wel echt, wat fem al zegt, dat mila zou zeggen ' gewoon doen '

EN mila is hier nu echt niet/meer.

:(

ik zou wel graag willen weten hoe jullie deze zwangerschap ervaren. maar ja, daar hebben we zoveel andere media voor, en die wordt meer gebruikt dat de bus eigenlijk he?

@pip: haha een natuurboom, had raar opgekeken als je gekleurde LEDflitslichtjes had gehad ;)
    geen Enummers meer, hoe ben je er zo opgekomen?
    en in welke zin geeft het voldoening?

ja, gezond eten natuurlijk altijd, hier ook :)
    maar vooral omdat ik ongezond gewoon meestal goor vind ;)

@ehhhhh

ik ga wegwezen, douchen en dan snel even slapen hoop ik.
    morgen drukke dag hier!
    babyrinthdate! :) :)

SMAK!

10. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Veel plezier op de date Kling! (en babyrinth!)

Ik zou zelf even langs kunnen crashen rond 27-28 dec? Heb je tijd/sin in?

11. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Klingeltje, veel plezier met babyrinth date :)

12. Maidin

Maidin VIP lid

24 jan 2008
    8.121
    0
    0
    manus-van-alles
    Thuis
    veel plezier klingel...

iedereen heeft het druk merk ik... Het is duidelijk: het einde van december komt er aan.

Wat zijn jullie kerstplannen?

13. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Nog vergeten te zeggen...
    de volgende die me aankijkt alsof ik knettergek ben als ik zeg dat Casper bijna elf maanden is of vraag of ze een kinderstoel hebben die kan m'n rug op!
    Vooral leuk als één iemand vraagt hoe oud hij is, dit gaat melden bij de rest van het gezelschap, vervolgens alle koppen onze kant op kijken en er een discussie ontstaat of de vrager het écht wel goed verstaan heeft. Binnen gehoorsafstand.
    Kan er wel om lachen hoor, maar sommige mensen...

14. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    kom even iedereen een hele fijne kerst wensen!
    mogen jullie een gezellige tijd hebben..

x

15. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    Ik ga zo even bloedprikken, ben mijn lichaam beetje zat, denk hormonenhuishouding weer eens op hol.
    (en dat terwijl ik juist dacht dat alles goed was nav mijn gemoedstoestand!!)
    Nu al ruim 4 weken weeig/misselijk en zere borsten.
    Als je zw is dat een bevestiging dat alles werkt.
    DOM Lichaam: ik ben niet zwanger dus hou aub op mijn zo te behandelen

16. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    @ Cin, wat een grrrrrrrrrrr mensen zeg GRR

@ Pixje, jullie ook fijne dagen :)

@ Klingeltje, hoe was deet?

Marije had gisteravond haart kerstdiner op school. Geweldig, al die stralende kindjes *smelt*
    Iedereen hartstikke genoten.
    Ik heb samen met wat andere ouders bij de ingang kerst liedjes staan zingen, wat een heerlijke sfeer, geweldig. :)

Met Lonneke had ik boodschappen gehaald, ookm oa voor mijn verjaardag, dat had ik bij sommige dingen gezegd.
    Zegt Lonneke, Mama, als jij jarig, jij ook verjaardagshoed heh.
    Zo lief, op kdv krijg je als je jarig bent zo'n leuke/mooie geknutselde verjaardagsmuts :)

17. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

*klaagmodus aan*

Net terug van wederom een controle. Alles goed hoor, maar het is gewoon niet leuk-zwanger-zijn.
    De gyn is een norse man. Hij heeft NOOIT foto papier in zijn echo apparaat. Ik mag dan wel iedere 3 weken die kleine zien, maar langer dan een minuut is het niet en foto's krijg ik ook niet mee. De foto's die ik heb zijn van de nekplooimeting.
    Ik zou bijna (ondanks die vele echo's) gewoon de neiging krijgen om een pretecho te laten maken. Gewoon om eens rustig te kunnen kijken en meer 'feeling' ermee te kunnen krijgen.
    Nu is het: Gaat het goed? Heb je bloedverlies. Bloeddruk meten. Echo. Klaar. Deur uit.

Ik krijg nu ook nog een extra medicijn. Naast de bloedverdunners die ik dagelijks slik moet ik nu dagelijks ook nog een trombose-medicijn gaan prikken. Iedere dag een spuit in mijn been/buik zetten. Tot aan de 34 weken (34 weken! Dat klinkt ver...).

Vanaf de volgende afspraak ga ik groeiecho's krijgen, omdat het bij Nikita al vanaf de 20 weken niet goed ging. Daar zijn trouwens ook die Fragmin spuiten voor. Het schijnt een nieuwe studie te zijn waarbij ze PE/HELLP weten te verminderen/voorkomen bij mensen die ook nog eens verhoogde kans hebben op trombose (is uit bloedtesten gebleken dat mijn stolling niet helemaal goed is).

Weet je: ik heb na de vliegreis ook wel een hele vreemde blauwe plek gehad in mijn knieholte...nou ja, besides the point....

Al met al voel ik me even *blegh* erover.

Sorry voor mijn gezwats.

*uit*

18. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik wil jullie even een fijne kerst wensen. Hier is het godzijdank kerstvakantie.

Het gaat helaas niet goed en er is niemand in mijn omgeving die mij nog begrijpt. Juudman wel, maar die staat ook te dichtbij. Ik kan en wil hem niet voortdurend belasten met alles wat in mijn hoofd rondspookt....

Ik heb het dus even gehad en blijf ook even weg. Ik lees hooguit even mee om te kijken hoe het met jullie gaat.

Een heel fijn en gelukkig 2012!!!!

19. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Juud heel veel sterkte!

@Fem: ik weet niet of het kan, maar wissel van gyn! En lekker doen, die pretecho. Kun je niet eventueel óók naar de vk eens in de zoveel tijd, om over de gewone zwangerdingen te praten?
    Mijn gyn was ook een rare vent en communiceren kan/kon hij niet, en heb spijt dat ik niet gewisseld ben destijds. Dat ik erbij ook nog naar een hele fijne vroedvrouw ging was erg prettig, ook voor ná de bevalling trouwens.

20. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Was even vergeten om Smallie vast een fijne dag te wensen! Proficiat meissie!

En nu even onder mijn kerstbluessteen.......

Deel Deze Pagina