Allemaal hele fijne dagen! Morgen vroeg op pad en tot en met woensdag druk met kerst, eerste verjaardag Myrthe en nog een verjaarsfeestje. Smallie: gefeliciteerd met je verjaardag meis!
@leonie ik heb nog niets voor de beeb gekocht. waarschijnlijk ga ik dat doen als ik omstreeks de 12de week ben. @smal proficiat met je verjaardag. @cin fijne vakantie. beetje irri dat de bejaarde zo vervelend naar casper zijn. @fem erg balen dat je met een domper bij de vk ben gekomen. @juud een mega knuf voor jou. ik wens je heel heel veel sterkte. als ik nu terug kijk naar afgelopen jaar dan blijf jij het toppertje van de bus dat zich super heeft in gezet voor finn met de 4daagse. ik hoop dat je in je mindere momenten soms ook kan zien wat voor topmens je bent. @milk alvast proficiat me de eerste verjaardag van myrthe. @me ik heb vrijdag me intake gehad bij de vk. ik heb een mooie echo gehad. waarbij ik nog een lief momentje heb gehad, de uk was eerst in ruststand waarbij we het hartje hebben zien kloppen en ineens kwam er een armpje ff omhoog en begon ff te zwaaien. dit voelt echt aan als een mooi kerstkadootje. @aan alle busmeiden, ik wens jullie prettige kerstdagen en voor 2012 wens ik dat alle wensen uit mogen komen.
Fijne kerst allemaal meiden! @ppver: fijn van goede echo! @small: wanneer bloeduitslag? EN leuke verjaardag gehad? @juud: knuf voor jou, hopen dat in 2012 de zon weer volop kan schijnen voor je! @cin: waarom zouden die mensen dat niet geloven dan? Casper is toch gewoon een NORMALE baby!?! Best wel lef dat mensen dat zo doen zeg...! @kling: hoe was deet? @fem: ik zou zeggen, wissel van gyn! En anders inderdaad daarnaast ook naar de verloskundige gaan? Inderdaad omdat daar over het algemeen meer 'sfeer' omheen zit! Meer zw-praat etc! @leo: nog ziek? Hoe voel je je? Had ik al gezegd fijne kerst allemaal? Uhhh ja, maar toch! Hier net ontbijtje achter de kiezen, zo wat aanrommelen, boel in bad zetten, kleertjes aan en einde van de middag op naar opa en oma!
@hier: hectisch en druk. Wel wat dingen geregeld waardoor het voor mij ook te handelen is! O.a. verzorgster voor paard 3 dagen in de week etc... Maar is genieten hoor zo met de twee boys. Schatjes zijn het!
Fijne Kerst iedereen hier kan het niet meer stuk mijn schoonzus (1 van de 3) die alleen via ivf/icsi zwanger kon worden is zwanger van een twin ben zo blij voor hun
Grote lieve kerstbusknuffel! En een liefdevolle kerst voor allemaal gewenst! Dacht dat ik een gigarea had geplaatst vrijdag, maar blijkbaar heb ik niet op send gedrukt dus nu maar even zo, later meer! Kus vanonder de kaalgegriste kerstboom
Mythe! Gefeliciglitterd met je eerste verjaardag, wauw! Wat eeen geweldige mijlpaal, ook voor papa en mama! Milk, kus! Ben benieuwd hoe je deze dag ervaart, ik vond hem super emooi Smak!
Myrte, dikke kus voor je eerste verjaardag! WAUW! 1 jaar alweer! Milk en Milkman, gefeli met jullie dochter! Beleef je ook zo veel weer? Mooie dag vandaag
Lief! Vergeet je jezelf niet? Hoe jij je door al die teleurstellingen heen sloeg. Je eigen kracht is nu beloond. Ik ben zo blij voor je!
Dank lieverds! We hebben een heerlijk dagje met veel bezoek achter de rug. Ondanks drukke kerstdagen en vandaag dus druk, heeft Myrthe zich keurig gedragen, veel gelachen en geknuffeld met allemaal en alleen gepiept tijdens haar zeuruurtje Helemaal trots op ons kleine dreumesbikkeltje! Herbeleven: vandaag niet, vast te druk voor, maar zat de laatste dagen regelmatig met traantjes op de fiets oid, terugdenkend aan 'het vertellen dat we zwanger zijn', 'het vertellen dat het een meisje is' en ga zo maar verder
Krijgen we nog foto te zien van het feestvarken gisteren? Nog gefeliciteerd mamsie! En nu banner vernieuwen!
Milk, dus niet de dag herbeleefd maar wel de tijd ervoor zeg maar. Het is zo speciaal! Fijn dat jullie geslaagde kerst en verjaardag hebben gehad. Wat heeft Myrthe voor haar verjaardag gekregen? kling, tja wel jammer hoor van mega-rea! had me er zo op verheugd Nrg, vertel eens hoe het met je gaat? Klachtjes? Hoe vindt je kleine grote man het? Beseft hij al dat hij grote broer wordt? Ik vind het jammer dat we nu niks meer van je horen, hoor graag hoe het met je gaat! Geldt ook voor andere meiden die niet meer schrijven! Hup kop op klim in je toetsenbord en knal hier weer eens wat neer! Fem, spannend hoor van trombosespuiten! Ik hoop dat ze zullen helpen of in ieder geval preventief hun werk zullen doen. Wel beetje gek vast om iets te spuiten terwijl je niet weet of het nodig is maar kan me zo voorstellen dat je het zekere voor het onzekere neemt. Willen jullie eigenlijk het geslacht weten? En zo ja mogen wij het dan ook weten? Stomme gyn trouwens, waarom ga je niet bij gyn en vk lopen trouwens? Ik eerst alleen bij vk, maar nu ik zo ziek en kwakkelig blijf en bloeddruk weer omhoog ging, gyn er gewoon bijgenomen. Met dank aan Kling har zwangerschap, wist ik dat dat kon Misschien ook idee voor jou? Hier een zieke kerst achter de rug, wel lekker gegeten maar het daarna steeds ook weer snel in de wc neergelegd. Hmmm. Vandaag voor het eerst geen koorst, jeuj! Hoop dat de ziektekiemen nu echt gaan verdwijnen!
Leo! Megarea komt wel weer. Het was vooral een filosokerstklets, nu al wat verjaard dus hahah! Arme zieke jij, heb echt met je te doen. En ik wil je een grote lieve knuffel geven, ook voor hoe voorzichtig en bescheiden je bent in je dankbare zwangerpraat. Dat siert je enorm lieverd, en maar, jij mag wel hartluchten! Want zoveel overgeven enz is gewoon heel erg ellendig. Mee eens, laat iedereen Es' wat zeggen hier, ook de weinig aanwezigen! Nou ja moeten ze zelf weten maar toch Ooo mensen ik heb FemaleNikita over de vloer gehad tralala! En dat was so leuk en gesellig! Nikita is een onwijs grappig en eigenzinnig meisje. En ze kan keihard door huis fietsen En fem is mooi zwanger, HA. So. Nu koken! Smak