De augustusbus rijdt verder deel 7!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door natjes, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Lieve busmeisjes en meeleesleefmeisjes,
    Een heeeeeeeeeeeel gelukkig en gezond en vruchtbaar :)D) 2012!!!

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    lieverds, voor iedereen een heel fijn 2012!

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Voor iedereen de beste wensen! May the best of your past be the worst of your future :)

4. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    joehoe!

liefbus, een heel gezond, liefhebbend, gelukkig en positief 2012 gewenst!
    maak er wat moois van met jullie liefjes.

smak!!!!

5. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Lieffies! Laat dit het jaar zijn waarin jullie wensen uit mogen komen, zeker voor de wensmama's!
    Dikke knuf

6. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
  7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
  8. natjes

natjes Niet meer actief

@zuurtje: kan je niet helpen... gebruiken hier gewoon condoom en verder niets. Ook geen hormonen in lijf voor mij!

9. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    Goedemorgen!

Zuur, geen verstand van staafjes! ;)

Natjes, altijd condoom ja? Lijkt me best lastig om braaf te doen zegmaar, in the heat of the moment. Hoest verder?

Hoest met de zwangeren allemaal? Update?

Leo, gebruik jij dat spul dat trees ook gebruik? Efemedinges? Zij ging van tig naar vijf x overgeven. Poe...heftig. Knuffel.
    Hoe sliep leomeisje vannacht?

Slapen: florine snapt het weer sinds oud en nieuw, voor onze begrippen super nachten :)

Milk, mooi hè zon eerste verjaardag :)
    Gaat ze al in haar eigen stoel zitten Chillen?

Cin, wil jij dit jaar proberen swang te worden weer? Qua :D bij vruchtbaar? :)
    Wij zijn er nog niet uit, gisteren toen we florineminibabyfilmpjes keken dacht ik wel weer jaaaaaaa een kleine babyyyyyyyy wil ik graag! Maar geen haastgevoel. Komt door door de BV denk ik, dat heb jij ook hè.

Zouden die kinders van ons wel stoppen voor de basisschool? :D en heb jij een gevoelsmatige grens eigenlijk? Zomaar wat vraagjes, nu es niet over de wordfeudchat :)

Pix, hoe gaat t met Joe, en mama, en trouwvoorbereiding, en afvalwrace?

JD, wanneer nieuws wat betreft inwendige aardbei (naam vergeten)?

Alice, hoe gaat ie daar? Gisteren wat foto's van je FB aan klingman, ook fotografiegek, Latem sien. Hij zei ' je kan wel zien dat dat een hobby van haar is! '
    Vind vooral je zwart wit portretten erg mooi. Wat heb jij trouwens met auto's? :D

En wat voor toestel hebben jullie?

Rest, grote knuffel!!!!

Wat een takkeweeer trouwens seg. Niet echt weer voor dagje shoppen maar dat gaan we toch doen! Klingman vrij, klingopaomaoppascentrale besteld, en zomaar samen lekker uit lunchen en de opruiming in :)

Kijken of ze ergens laarzen hebben voor om die spillestelten van mij.

Anders nog iets?

Ja, florine deed op oudejaarsdag weer een feestdag-dandoeiknieuwevaardigheid-mijlpaal-actie: zelf opstaan vanuit zit! :)
    En dansen en rennen is haar nieuwe hobby,
    Wat een gigantisch actief kindje zeg, van wie heeft ze het!

Als het maar geen bungeeeejumpende diepzeeduikende parachutechick wordt :$

*hoort wie het zegt* ;)

So!

En nu eis met slagroom ik van iedereen een update over de kindjes. Em rap een beetje, DTL!

*trapt gaspedaal slaapbus in*

10. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    De beste wensen allemaal!

Update van de kindjes?

Fem is zindelijk aan het worden! Ze blijft al bijna hele dag droog en zit graag op de wc. Ze poept nog wel in pamper en heel soms voelt ze het niet of te laat. Ik ben heel trots op haar! Ze kletst nu echt de oren van je kop. En heel goede zinnen. Zo'n heerlijk kind!

Siem heeft lekker vakantie en ook al verveelt hij zich soms, het is ook goed voor hem, want hij was echt even overvoerd. Maandag begint zijn onderzoek naar HS/HB, maar daar merkt hij zelf weinig van. Het zijn observaties, vragenlijsten en onopvallende testjes, die hij gewoon in de schoolse setting maakt. Na het gesprek dat we voor de vakantie hadden, hebben zijn juffen hun aanpak weer wat bijgesteld en dat werkte al erg goed. Einde januari resultaten.
    Zijn zwemles gaat als een tierelier! Vorige week nog wezen vrijzwemmen en dan gaat hij ook al hele stukken zonder bandjes. Trots!

Mijn traject op het werk begint volgende week. Hopelijk dan snel iets anders en passend en goed afscheid nemen op werk, want nu gaat het heel stroef.
    Liefdesleven gaat goed, al is het met veel hobbels. Maar we willen allebei zo graag samen eraan werken, dat we elkaar altijd blijven vinden.

Huis: in vakantie eens flink huisgehouden! Veel opgeruimd en weer beetje 'strak' en netjes gemaakt. Morgen de kerstboom eruit, oude kamerplanten weg en dan nieuwe frisse planten erin. Donderdag met Siem naar IKEA voor de nodige opbergartikelen. Ik heb echt 'last' van vervroegde voorjaarsschoonmaak. Maar ja, als ik dan toch op verschillende aspecten aan het orde scheppen ben, waarom dan niet meteen het huis, toch?

Dat was mijn update wel weer voor nu. Wens jullie veel goeds!

11. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    2 actuele foto's kids in album!

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

#1472 Bkoenen, 3 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 jan 2012
    Hier mijn beetje ijs met slagroom: Nikita heeft vanmorgen een paar uur in de ballenbak mogen spelen. Die ligt nu boven voor pampus. Ik lig beneden op de bank :D
    Ik merk wel dat haar grove motoriek wat achterblijft bij andere kinderen. Ze is natuurlijk lichtgewicht en zeker tijdens zo'n drukke speelochtend lopen ze haar dan veel omver. Maar goed, ze compenseert goed met een grote mond :p

Buik gaat goed, voel nu iedere dag al meer beweging.

VK erbij doen ga ik niet doen. Ik ben al zoveel bezig met zwangerschapafspraken dat ik er eigenlijk niet nog meer bij wil.
    Pretecho is Ramon het niet mee eens. Hij heeft ook ergens wel gelijk hoor, als hij zegt: "waarom 70 euro uitgeven terwijl je om de 3 weken een echo hebt. Gewoon nog even wachten, dan weten we wat het gaat worden. Die 70 euro kunnen we beter in de kinderkamer stoppen straks."

Zo. Kopje thee nu.

Kleine kriebels ja kling? :D

13. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    Ik wens alle busmeiden alle goeds voor 2012.

@gabbel erg balen voor je dat je weer werkloos bent geworden.
    ik wens je heel veel succes met je nieuwe opleiding.

@cin welcome terug in de bus.

@milk wat een leuke foto van de kleine meid op fb.

@me dagen voor oud en nieuw samen met me mannetje ziekjes geweest.
    waarschijnlijk iets verkeerds gegeten ik heb dit wel gemeld bij de vk.
    ook verteld dat ik duizelig ben geweest.
    wel jammer dat ik er slecht aan toe was in me vakantie.
    gelukkig mag ik woensdag bloedprikken
    ivm de prenatale screening 12 weken.

vorige week tijdens de uitverkoop me eerste zw-kleding gekocht.
    zeker een paar broeken want die begonnen te knellen.
    en ook een 2 meegroei-bh's.

woensdag ga ik bekend maken in de media, zoals fb.
    dan ben ik 12 weken...YES. :)
    iedereen mag het dan ook weten.
    vandaag heb ik al wat lekkers gekocht om het te vieren..
    het is toch weer een mijlpaaltje.

14. natjes

natjes Niet meer actief

@kling: jep braaf condoom ja. Ook al heb ik soms in the heat of the moment wel zoiets van doe maar zonder... :)

Nu zul je vast denken :$ Maar zit echt zwaaaaaaar in twijfel of ik wel ooit nog wel of geen derde wil. Gevoel zegt ja (nu!!!:)), verstand nee. Al eens eerder aangegeven hier. Geloof dat Juud (?) toen zei dat het wel 'slijt'. Natjesman heeft zei eerst heel stelling NEE! Maar ik krijg het gevoel dat ie ook aan het twijfelen is....

En ergens hoop ik gewoon dat we een keer een lek condoom hebben zodat we die beslissing niet zelf hoeven te maken... Hoe erg is dat! Schaam me kapot :)

So! Genoeg uit de doeken gedaan. Ik duik weer in de kop in 't zand modus op de bank :D

15. natjes

natjes Niet meer actief

Oh ja, ook nog mijlpaaltje hier! T is sinds kleine week overdag zindelijk. Hij gaf het zelf aan dat ie geen luier wilde. Nu ben ik heel benieuwd hoe dat volgende week op psz gaat.... hahaha

16. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @natjes: Wat goed van T! En vanaf volgende week voor het eerst psz of is dat gewoon weer de eerste keer na de vakantie?
    En over die derde: je hebt de tijd toch nog wel even? ;)

@kling: Ja. Ik zou heel graag dit jaar weer zwanger worden (lees: NU :D) maar ik ben niet bereid om de borstvoeding er voor op te geven. Zou ook niet weten hoe we C dan in slaap moesten krijgen. (Nee ik hoef geen tips :p)
    Een grens? Nee. Ga door totdat hij/ik/wij er geen zin meer in heeft/heb(ben). Of tot de kriebel voor beeb zo erg wordt dat het sterker is dan de doorgaanmetbv-kriebel :)

@ppver: welkom terug in de bus? Was ik weg dan? Beetje last van zwangerschapsdementie? :D

@Fem: Is ze echt motorisch minder ver of 'gewoon' kleiner? En geen vk maar ook geen andere gyn dus? Misschien volgende keer wat meer tijd proberen af te dwingen bij je huidige gyn? Vragen stellen over de plaatsjes?

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Natjes, weet niet of het 'slijt', maar ik weet wel dat ik blij ben dat ik niet direct op dat ja-gevoel heb geageerd. Daarna kwam namelijk weer heel lang een periode van NEE! Voor mijn gevoel zijn we ook echt wel klaar en ik heb mijn handen vaak vol aan twee i.c.m. werk. Maar zag laatst weer een klein baby'tje lekker geknuffeld worden op schoot en dat brengt wel weer gevoelens boven. Maar merk ook dat het vooral dat is: zo'n baby knuffelen. Maar zo'n baby wordt ook groter en dan gaat dat kleine er weer af, dan krijg je weer de peuterpuberteit, het alles wegzetten, want ze zitten overal aan, de box terug in huis, weer 3 jaar van totale afhankelijkheid.

Niet dat dat erg was, maar juist dat hebben we nu gevoelsmatig achter ons gelaten en dat geeft ook weer veel meer vrijheid en rust in huis. En om dan weer eraan te beginnen, omdat je het zwanger zijn ooit leuk vond en best weer een baby'tje wil knuffelen...?

Nogmaals: ik denk er nu veel rationeler over na dan toen we voor de tweede gingen. Daar zat veel meer overtuiging en verlangen bij.

Succes met overwegen Natjes! En Kling! En Cin!

@Ppver: succes met controles en screening!

@Female: ben het wel met je man eens, al begrijp ik de emoties van een pretecho wel. Ik heb het zelf nooit gedaan, omdat ik ook veel echo's had bij VK, vanwege al die bloedingen.
    @Nikita: dat merk ik ook met klein-en-fijn-Siem. Maar hij heeft inderdaad een grote mond ;)

@Siem: hmmmm, hij wilde dinsdag na kerst al naar school, maar die eerste vakantieweek kon ik hem nog wel vermaken. Nu is het echt alleen maar school wat hij wil. Hij zegt zelfs steeds: "het is oneerlijk dat ik niet naar school mag!" En hij geeft ons de schuld....
    Leuk hoor, zo'n leergierig kind...:D

18. ppver

ppver Fanatiek lid

26 jul 2008
    1.789
    0
    0
    @natjes wat knap van T dat ie nu een week zindelijk is.

@cin ik bedoel welcome terug na je vakantie..
    hmmm zwangerschapsdementie... ;)
    ik ben wel altijd iemand van de "things to do " lijstjes..
    ach ik zal wel zien wat voor kant de vergeet8igheid op gaat.;)

@juud wat een gemotiveerd jongentje heb jij dat zo graag naar school wil.
    het weer speelt ook niet mee anders kon je met siem naar buiten.

19. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Tja, ze loopt niet echt achter ofzo. Ze rent en springt en voetbalt en dat alles. Alleen ze doet het minder stabiel en stevig. Als ik haar vergelijk met haar nichtje (half jaar jonger) dan staat Jessica echt zoveel steviger op haar poten :) J is ook steviger dan N.
    Dus ik denk dat het een combinatie is, minder kilo's minder spierkracht. Dus veel klauteren en trappen klimmen. Ik probeer haar nu ook niet meer zoveel op te tillen (ook vanwege zwangerschap). Ze is snel moe maar moet nu van mij echt zelf lopen.

Plaatsjes? Wat voor plaatsjes bedoel je?
    Ik moet de 17e weer. Helaas heb ik geen onderdak voor Nikita dus dat helpt ook niet echt mee voor de 'rustige' afspraak. Nou ja. Kom ik ook wel weer overheen hoor :) Was gewoon een beetje een baaldag denk ik.

20. natjes

natjes Niet meer actief

@cin: Eerste keer psz na vakantie. Dus komende week mag ie weer. En inderdaad heb ik de tijd...daarom ik denk er gewoon nog over na.

@juud: snap wat je bedoelt. Hier begint inderdaad de rust weer terug te komen in huis. J is al minder afhankelijk van ons wat ook wel fijn is. Feit is echter wel dat ik me (nu nog) niet kan voorstellen dat ik nooit meer zwanger zal zijn en nooit meer hoef te bevallen. Maar goed we beslissen voorlopig nog niets en kijken of het inderdaad gaat slijten of niet. Daarbij huis=vol, combi werk+3 uhhhhhh niet echt handig en ach we zien het wel. Ben al gezegd met 2!

Deel Deze Pagina