De augustusbus rijdt verder deel 7!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door natjes, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Liefjes ik kom er gewoon niet toe om een lange rea te schrijven, sorry!

@Milk&Leo: (Weet niet meer wie nou wat vroeg en te lui om terug te zoeken :)
    Ja er is een wens voor een tweede (en een derde :p) maar de gyn gaf in oktober aan dat ze niet behandelen voordat ik (wij) stop met de borstvoeding. En tsja, dat wil ik er gewoon nog niet voor opgeven. Het loopt goed zoals het nu loopt, soms 2 voedingen overdag, soms wel 6. Nachten niet meegerekend, dan tel ik niet ;)
    En dan heeft hij vanavond ineens een temp van 38,8 en wil niet eten maar wel de borst. Dan ben ik gewoon blij dat ik niet gestopt ben, het is al zo'n ukje van nog geen 8 kilo.
    Dus, toen we net van de gyn kwamen was ik heel vastbesloten om een andere gyn te zoeken, eentje die wel wil ICSI-en terwijl ik nog voed. Inmiddels ben ik daar wel realistischer in: de kans dat ik er eentje vind die niet moeilijk doet over borstvoeding EN te hoge bmi EN geen wachtlijst heeft van maaaaaaanden... die is niet zo heel groot laten we maar zeggen.
    Dus. Ik wil eens bellen om te vragen of de hysteroscopie die ze wil doen ook mag als ik nog niet aan de pil ben, dat zou al weer tijd schelen.

Nou ja, voor wie tot hier is gekomen ;) Ja, er is een wens en natuurlijk hopen we stiekem op een wondertje.
    Want ja, ik heb een cyclus, maar geen regelmatige. Ook nooit gehad trouwens.

2. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Ok, ik kom er dus wel toe om een lange reactie te geven, maar helaas gaat die alleen over mezelf, hihi.

Morgen meer!

3. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    @cin: morgen is gisteren geworden ! :D

en een fijne lange update van jou vinnik juist leuk! al wist ik al veel dankzij de WordFeudChat :) handig is dat he.
    ik snap je helemaal qua BV en 2e en niet (zelf) willen stoppen met BV.
    smak! en je hebt nog wel tijd, je bent nog niet HEUL oud! :p

update kindjes: wat las ik mooie dingen. ik vind het echt wel bizar eigenlijk, van iedereen weet je gewoonweg wanneer het ei sprong en er gepronoot werd, en nu worden sommige van die eisprongen al 3,4 jaar! wow....

ppv, ben zo blij voor je dat alles goed gaat met je zwangerschap. geniet ppverman ook zo??

rest, ieks, even douchen NHK ;)

4. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    En morgen gaat eergisteren worden :p
    Ziek kindje dus even ergens anders nodig :)

5. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    en terecht liefcin!
    is de koorts al weer iets gezakt of juist gestegen, meu?
    lijkt hij nog van meer last te hebben?
    meu. arm schatje.

over ziek(te): florine heeft wel EEN hele waterpok volgens mij.
    morgen even naar de HA, ik moet t natuurlijk weer even zeker weten :p
    ze is verder blij maar het ziet er (als ik vergelijk met google) echt uit als pok en gedraagt zich ook zo.
    gek, een! zit er al een kleine week. waren er 3, maar 2 ervan zijn weg en nooit zo ' vurig ' geworden.

iemand ervaring?
    krijgt iedereen de pokken trouwens? is ' goed ' toch?

hoorde laatst van een mazelenparty :( waarbij kindjes elkaar moest en aansteken.
    parbleu!
    ik snap de filosofie van het maar beter kunnen hebben gehad enso, maar ik vond t toch wel een pietsie gek, of ni?

kletspanty.

6. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    't Is al iets beter! Gelukkig :)
    Geen idee wat het is trouwens, hij heeft verder nergens last van en is tussen het slapen door ook vrij vrolijk nog. We merken het wel, koorts was weg vanmiddag, hopelijk is dat straks nog zo.

En zo'n mazelenparty, tsja. Ik denk niet dat ik er heen zou gaan of er eentje zou geven :D

7. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Als er taart is dan kom ik wel hoor, party is een party.

:p

8. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Hoe zouden de slingers eruit zien?
    En ballonnen? Met pokken erop? :D

Cupcakes met vlekken.
    Spikkeltjes taart.
    Appelsap met klonten.

Best een goed thema eigenlijk!

Hier ondanks al wel meerdere kindjes op het KDV met pokken, heeft Nikita nog geen pokken gehad.

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
  10. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
  11. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    ben een beetje melig nu ik ziek ben sorry

12. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Hoe thematisch het feestje ook is, ik haak af hoor :p
    Kom wel naar een andere meet :D

Cin, fijn dat het beter gaat met kleine C! Hopelijk heeft het ook in de nacht doorgezet!

Kling, en naar ha geweest? Is het een pok?

Ik megamisselijk en veel overgeven vandaag, blijf lekker binnen met dochtertje en voor morgen heb ik me ziek gemeld. Dan vrijdag pas weer werken (ochtendje) ff kijken hoe dat gaat.
    dan beslissen wat ik verder ga doen, blijven werken of echt volledig ziektewet in.

13. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Jeetje meid...hoe gaat het met je vochthuishouding? Ben je niet al aan het uitdrogen inmiddels?

14. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Jeetje....over precies 1 maand is die kleine alweer 3!! Bizar zeg...

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Fem, ik drink echt ontzettend veel en lijk zelf wat vocht vast te houden dus met vocht zit het nog wel goed.
    Baal meer van keel/slokdarm want die brand ondertussen echt van al die weken overgeven :(

Tjee, Nikita al bijna 3, nog maar 1 maandje!
    Onze meiden worden echt snel groot!!!

16. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Je bent vocht aan het vasthouden en hebt hoge bloeddruk?
    Controleren ze regelmatig je eiwitten?

Ja, je arme slokdarm...die bloed letterlijk wegbranden ondertussen :(
    Vind het ZO rot voor je!

17. Bowen

Bowen VIP lid

21 jul 2008
    7.344
    0
    0
    OV
    *loert stiekum in de bus*

*durftnietgoed*

18. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Bo......wen.

God wie IS dat ook alweer?? :p

19. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Jeetje Leo, moeilijke keus, maar je moet toch echt aan jezelf een beebje denken!

Hier weer een milkactie hoor:
    Gister intake gehad, was weer gezellig, vk-praktijk voelt echt weer als een warm bad! Mooiste vond ik dat bij de balie mijn teamgenootje ineens naast me kwam staan. Dus toen hadden we elkaar wel even iets te vertellen ;) Gaan vrijwel gelijk op (beide 8wk), dus dat is wel erg leuk, meteen afgesproken om gister met training samen in te spelen, lekker rustig. En erg grappig om soms wat toespelingen te maken naar elkaar! Voelt een beetje als partners in crime ;) Maar ook wel weer lastig dat je er niet voluit over kan praten met elkaar...

20. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Hihi wat grappig Milk! Maar ook schrikken dat ze dan ineens naast je staat!
    Ja dat gevaar loop je natuurlijk he, dacht ik toen ook tijdens intake. Er komen zoveel vrouwen daar voor hetzelfde geld iemand die je kent, en ha dat had jij dus.
    Leuk dat jullie daarna wel toespellingen konden doen haha.

Bo, haai zwaaiiiii! Kom gezellig weer zitten hoor!

fem, je bent lieffffff! Hoe vind jij zwangerschap nou? Angst dat het hetzelfde zal gaan als bij Nikita? En hoe gaat het nu met de blauwe plekken?

Deel Deze Pagina