Klingel: dat is het betere werk, hier heeft ze er al 20 keer zoveel ofzo In ieder geval wel rond 15u gebeld wegens koorts, eerste keer in haar korte leventje dat ik haar eerder moest ophalen van kdv (vrijdag de 13e vandaag, haha). Echt ziek is ze er niet van, al is ze wat rustiger dan anders. Zit nu blij met mijn sleutels te spelen op haar speelmat.
@cin: als je die poeppoeder er niet in krijgt kan je ook lactulosesiroop halen. Is maar paar ml en kan je dus wel rechtstreeks in hun keel spuiten... (aj wat klinkt dat ranzig) Maar goed hier ook een ervaringsdeskundige bij kleinste man. Edit: volgens ka maakte het niet uit of ik die poeder deed of de siroop, maar niet en en geven. (logisch toch?) Poeder is een zwelmiddel (trekt vocht aan) Siroop is een glijmiddel (uhhhh spreekt voor zich)
@hier: ach ja what's new hehe. Staan weer paar leuke dingen op program voor werk, is nog niet helemaal rond, heb ook nog geen definitief ja gegeven, maar is wel bekend onder het team... best strange he? Anyway, het zou een mooie uitdaging zijn!
(en dan heb ik nu weer redelijk mijn afwezigheid gecompenseerd door meerdere berichten achter elkaar te plaatsen ) Kom er echt bijna niet aan toe om te kijken/reageren. Gaat vaak via phone. Maarrrr thank god for fb!
Vandaag 20 weken! Jeuj, op de helft!! Maar wat voelt het nog lang dat ik pas op de helft ben Ik voel me echt zo blehhhhh! Blijf maar overgeven en van dat mega misselijke gevoel word ik echt helemaal gek! Heb de hele dag het gevoel dat ik over moet geven, bah! Verder last van bekken en ook bloeddruk die weer omhoog gaat. Had zo gehoopt dat deze zwangerschap anders zou zijn! Maar helaas, ik ben gewoon niet gemaakt om zwanger te zijn. MAAR uit eerste zwangerschap een prachtig, lief, mooi en geweldig kindje gekomen dus ik heb er vertrouwen in dat ik flink moet zwoegen maar dat in juni ergens een prachtig nieuw mensje op de wereld komt einde ego, zal vanavond even op iedereen reageren. Nu meisje naar bed brengen en kruip ik ook lekker mijn bedje ff in. kusssssss!
@leonie proficiat met je mijlpaal van 20 weken. @me straks controle bij de vk. alles gaat goed met me. ik ben alleen soms erg moe en ik heb bijna geen last van misselijkheid. het is zelfs zo dat ik meer begin te eten. verder beginnen de hormonen soms feest te vieren. en ik kan soms ineens erg emo worden zomaar om iets kleins. als terug ben van devk geef ik wel een mega antwoord. knuffels voor iedereen.
HOOOOOOOIIIIIIIIII, gaat prima hier hoor!!! Druk aan de verbouw met kamertje!! Zo leuk, foto's zullen nog volgen.
Leo! KNUFFFFFFFF Vind het zo rot voor je! Zindelijkheidtrainingsvraagje: vragen jullie heel vaak aan je kindje of hij/zij moet plassen? Of wacht je tot ze het zelf aangeven?
Als ik zie dat hij te druk is om er aan te brengen zet ik hem zelf op de wc. Als ik het dan zou vragen zegt hij toch nee. Verder geeft hij het zelf aan.
@leonie leuke banner. balen voor je dat je nog steeds zo misselijk bent.. ik wens je heel veel sterkte en hoop dat binnenkort wel wat binnen kan houden. @gabbel tjee dat is schrikken. ik ben blij dat de dader is gepakt maar daar haal je het leed niet mee weg. sterkte. @klingel me mannetje begint ook steeds meer van zwangerschap te genieten. helemaal nu er een buikje zichtbaar is.. vvv: vraag maar aan de uk wanneer laatste keer was.. @milk leuk dat je teamgenootje gelijk op gaat. @juud fijn dat gesprek reintergratiecoach goed verlopen is. ik hoop nu dat je snel weer aan het werk kan. dit natuurlijk met een positief gevoel. @miranke klusze aan het babykamertje.. @me de uislag van het bloed was ok volgens de vk. ik heb vanmiddag via een doptone het hartje gehoord. ik weet normaal is maar de hartslag was 150. morgen een afspraak maken voor 20 echo. ik ben me steeds meer aan het orienteren voor de babykamer. wil nog niets kopen. het enige wat ik heb is me eigen ledikantje waar ik vroeg zelf in heb gelegen. me ma heeft deze bewaard voor als het van pas zou komen.
Ik zit in ieder geval hier!!!! Ik ga jullie niet vermoeien met een update, maar er is veel gebeurd... Ik ga binnenkort even lekker uitrusten in Drenthe. Zooooooooo nodig. Maar ook gewoon leuk! Lekker veel wandelen en wat knutselen. @Kling: misschien een bezoekje aan jou weer? En verder zie ik het wel. Ik ga zondag al, en kom dinsdagavond weer thuis. Knuff voor iedereen!
@Milk: weer meeten op 9 maandenbeurs? Ik ga weer met zusje, die nu niet meer hoogzwanger is, dus deze keer uitgebreid wil gaan struinen..... LEUK! Wie gaat nog meer? Wij gaan donderdag 23 feb.
> 9maandenbeurs waarschijnlijk ga ik vrijdag 24 febr. ik heb afgesproken met me ma, het zal dan een moeder-dochter dagje worden. @me vandaag een afspraak gemaakt voor de 20 weken echo. Op 5 maart heb ik nu die afspraak staan. Ik heb toch besloten om dan wel gaan kijken of het jongetje of een meisje gaat worden. ik begin steeds meer nieuwsgierig te worden naar de uk. Als ik het weet dan ik wil het stil te houden. Had ik nu maar een tijdmachien om de tijd vooruit te zetten.
Juud, denk dat ik weer met mamsie ga, maar dan op woensdag of alleen 's avonds ofzo. Moet nog even kijken. Donderdag gaat in ieder geval niet lukken helaas... Ppv, ben benieuwd spannend!
@Milk: jammer, maar ook gezellig hè, weer met mams! @Ppver: 5 maart, joehoe! Leuk leuk leuk! Ben benieuwd of het je lukt, stilhouden met zoveel nieuwsgierig aagjes.... Hihi! Kan helaas ook niet toveren voor je, maar alle weken genieten hoor! Doe je toch wel...
Ik combineer het: op vaste tijden vraag ik het: bij pamperwisseling en bij opstaan en naar bed gaan. Verder geeft ze het zelf vaak aan, alleen klopt het meestal niet of heeft ze het dan net gedaan. Ach, we sukkelen wat nu, en ze heeft er nog steeds plezier in. Stickertje voor elk plasje op potje of wc. Verder geen druk. Als ze niet wil, hoeft ze niet. Succes!