Thanks cin! Fijn dat jij ook zou gaan. Dan gaan we misschien wel boeken vandaag...! Ja raar he die deca, snap het ook niet. Maar goed, als dat alles is komt het ook wel goed...
@milla: ik zat met 8 weken in een tentje bij m'n ouders op de camping in Spanje. Behalve moe had ik ook nergens last van trouwens. Je weet het niet van te voren natuurlijk maar ach, misselijk in de regen is ook niet wat denk ik.
@ Zuurtje, nee vindt die bus ook niet zo geschikt. Volgens mij meeste stemmen voor die hippiebus maar hoe ik die er boven krijg, geen idee! Hoe gaat het verder met je? @ Ppver, o wat spannend dat jullie nu midden in de poging zitten. Ik duim onwijs voor je dat er in ieder geval 1 goede embryo uit komt en dat je dinsdag een tp hebt. Daarna ga ik duimen voor een goede uitslag. @ Milla, wat vervelend dat die nu zo prikt! Is dat ook een bijwerking die in de bijsluiter staat? Ik zou ook gaan, je weet van tevoren toch niet hoe je voelt en daar kun je je vast ook zeker redden Hehe, vandaag eindelijk weer eens zonnetje! Al moet ik wel zeggen dat ik ook veel sluierbewolking zie, maar die wil ik niet zien dus doe gewoon als of die er niet is. Ha! Eind van de middag gaan we lekker bbq-en, nu al zin in! Jammie, jammie, jammie!
HAPPY BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 171279 Female81: Nikita °09-02-2009 Leonie: dochter °31-03-2009 Juud: Femke °24-04-2009 Remmar: Nikki °05-05-2009 Pixie: Eva Olivia °23-05-2009 Debs: Emily Aimee °09-06-2009 Lautje1979: Finn °11-06-2009 Limmeke: dochter °11-06-2009 Nrg50: Milan °22-06-2009 Spirit: Marissa °10-07-2009 Smallville: Lonneke °13-07-2009 Pippa: Britt °13-07-2009 Alice: Ralph Julian °31-07-2009 Naiobi: Quinn °10-09-2009 Bowen: Niels °03-10-2009 Natjes: Zoon °12-10-2009 Elke: Nadine °14-11-2009 Tischa: Jayde °20-01-2010 Yadi: Abigail °24-04-2010 Miranke: Sanne °09-06-2010 Klingel: Florine °21-10-2010 Remmar: Boaz °22-11-2010 MilkHd: Myrthe °27-12-2010 Survivor: Milan °07-01-2011 Cin: Casper °27-01-2011 Pippa: Sven °22-04-2011 Natjes: Zoon °04-05-2011 Bowen: Sven °11-06-2011 Naiobi: Dean °22-07-2011 16 meisjes 13 jongens Preggers 24-09-2011 zuurtje M 03-11-2011 Elke ? ??-??-2011 Maidin ? 1 meisje ? jongens 2 onbekend NOD ??: Ppver (beeb 1, 1 vlindertje) ??: Milla (beeb 1) ??: Leonie27 ??: Miranke 4 waarvan 2 MMM Afspraken 10-08: zuurtje gyn 25-08: zuurtje vk 31-08: zuurtje gyn
Hallo bus! Vind deze bus wel echt geschikt nu. Mooi istie... @Cin: welkom terug! Gaan jullie nu alsnog iets doen? Leuke mijlpaaltjes! @Milla: jeetje..... Ben er stil van, van je woorden. Ik duim nog altijd voor jou. Knuff voor brandende pijn. @Ppver: spannend hoor, morgenochtend.... Ik ga ook weer heel hard voor je duimen! @all: druk. Heb veel geknutseld laatste tijd. Juudman ook weer thuis en goede gesprekken gehad. Effe een heftige, maar goede tijd. Vrijdagavond op naar Oostenrijk.... Woensdag laatste dag KDV(-locatie)... *huil nu al...* Emomuts...
@ Milla, knuf, ik werd met beide na 6wk misselijk +overgeven, maar dan is het volgens mij nog steeds te doen @ Ppver, succes morgen @ juud, dikke knuf, das ook erg emo, hier had meoderlief er meer last van dan kindjes... Alvast een hele fijne vakantie @ Cin, dan lekker in eigen huisje, zo koud is niet fijn, en rollen, wat een kanjer Hier erg druk, kindjes vakantie, moeten toch een beetje vermaakt worden soms Afgelopen 3 dgn naar het strand geweest, 2dgn grijze lucht maar kindjes heerlijk gespeeld en vandaag veeeeel zon. Morgen dagje op stap met schoonmoeder, ook wel erg fijn als afwisseling. snel meer, dikke knuffel voor jullie allemaal
@ppver: ik hoop op een heeeele goede tp dinsdag!! En dat ie maar 9 maanden lang mag blijven plakken! *duim duim duim!!!!!* HET MOET! SO! @milla: oei wat naar dat die vloeistof/prik zo brand.. Heb zoveel respect voor jou/jullie, heel die malle molen die jullie door moeten.. Hoop zo dat je straks gewoon zwanger op vakantie kan...want ja, ik zou gewoon gaan! Even lekker ontspannen en genieten met z'n tweeën! (of misschien stiekem al met z'n drieën!)
@milla een megaknuf voor jou. ik hoop voor je dat met deze poging alles voorspoedig mag verlopen. @juud alvast een fijne vakantie. @me, sinds vanmorgen voel ik me licht misselijk.. maar verder niets.. Dat is de enige bijwerking die ik voel van pregnyl. Tja verder nog die gezonde spanning voor morgen ochtend. Het is het onbekende van de eerste punctie en dat alles goed verlopen mag. morgen (dinsdag) krijg ik te horen wanneer ik woensdag het lab mag bellen.. dan krijg ik te horen hoe de zaken er voor staan. en wanneer de terugplaatsing is.. toch maar weer stap voor stap denken. ik hou jullie op de hoogte. @de rest een knuf..
Moet zeggen dat ik na het zien van Babyboom - waarbij meerdere stellen IVF/Icsi - ondergingen, ik nog meer bewondering en respect voor jullie heb! Kreeg daar een 'echt' beeld van hoe het allemaal ging enzo... Knuff voor jullie ppver en milla!
@natjes normaal staan die behandelingen zo ver van je af.. zo was ik er ook een tijd geleden ook totaal niet mee bezig. en jullie weten dat ik dit traject altijd voor me uitschoof. nu het zo ver is laat ik het toch gebeuren. Dankzij Babyboom heeft me omgeving ook een beeld dat kindjes krijgen niet van zelfsprekend is.
Ppv, heel veel succes morgen! Voordat je het weet is het voorbij, en dan is het lichamelijk zware gedeelte voorbij. Fijn! En dan mag het geestelijk zware gedeelte beginnen.. afleiding afleiding en nog eens afleiding waren bij mij de sleutelwoorden... Denk aan je de komende dagen! Hier begin ik weer in het ritme van het spuiten te komen. De eerste dagen viel het erg tegen, maar nu gaat het eigenlijk wel weer oke. Het branden went, misschien was dat het wel.. Verder wel heel grappig dat ik eigenlijk zelf een topic had geopend voor deze tweede poging omdat ik me hier niet meer zo op mijn plek voelde, maar jullie reageren zo lief op mijn berichtjes dat ik steeds vergeet daar te schrijven.. haha! Eigenlijk wel erg fijn..
En sorry dat ik niet zo reageer op jullie dingetjes, maar op het moment heb ik niet zoveel te geven.. en over beebjes praten probeer ik zoveel mogelijk te vermijden, om niet ik niet in een sombere stemming wil komen omdat ik hier ben geweest.. dus lees het ook niet letterlijk allemaal wat jullie schrijven. Maar dat is geen desinteresse.. Hoop dat jullie dat begrijpen!
@milla: snap je helemaal hoor wat dat lezen betreft! Fijn dat spuiten nu beter gaat. @ppver: succes vandaag! Hoop dat de pijn meevalt (zelf geen pijn gehad maar hier deden ze punctie met een roesje) en dat je straks kunt komen melden dat de opbrengst goed is!
@natjes: ik heb het mss gemist door m'n vakantie maar hoe is het afgelopen met die nieuwe waarmee het niet klikte?
Milla, lekker lezen en schrijven waar en wat jij wil. We zijn er voor je en ik vind het fijn om met je mee te mogen leven en je hier dus in de bus vaker te zien. Vandaag weer een lekker zonnig dagje, heerlijk! Maar goed van genieten, voor we het weten is de zon alweer achter de wolken
Wat een rust hier weer! Iedereen van het zonnetje aan het genieten wat eindelijk door is gekomen? Zo zou (vakantie)zomerweer eruit moeten zien!
Lekker dagje vandaag gehad, spontaan bij buurtjes op de thee geweest en daar lekker in de tuin thee'tje gedronken ondertussen kijkend naar onze dochters ( 2 en 1.) Erg leuk om te zien
Uuhh........... dat wil je niet weten... Gesprek met directeur gehad..uitleg gehad dat niet klikte en dat ze de dag erna niet meer hoefde te komen... Dit met de veronderstelling dat er in contract 1 maand proeftijd stond.. Blijkt die clausule uit het contract verdwenen..en we zijn niet aangesloten bij cao DUs dag erna advocaat aan de lijn Nou goed, komt erop neer... ze is nu ziek gemeld. Gelukkig zijn we daarvoor verzekerd Uiteraard komt ze niet meer terug... Vacature is weer 'vrij' en komt morgen in de lokale krant! Whoeehooeeee! Dan lekker ZELLUF gesprekken voeren!