Oei Leo, goed dat je gebeld hebt. En fijn dat je zo goed op jezelf let om nu al volledig ziektewet te doen. Niet fijn natuurlijk, maar voor Leobeeb nu wel het beste. En uiteindelijk voor jou ook natuurlijk. Hoop dat VK je dadelijk gerust kan stellen. Knuff!
zwaait even naar jullie zit er even helemaal doorheen ik hoop dat het gauw terug beter gaat en ik weer gezellig mee kan kletsen
Vanwaar er doorheen Zuurtje? Dikke knuff voor jou!!! Wat een rust vandaag hier. @Klingel: heb je me horen roepen, toen ik langs je afslag reed? @Leo: hoest daar? Kom je even vertellen? Fijne avond verder aan iedereen!
Leo: goed dat je toch de rust neemt voor jou en beebje! Hoe was bloeddruk inderdaad? Zuurtje: wat is er dan? Hoera, ik heb eindelijk Casper gezien, wat een lekker ventje zeg. En wat Cin en ik beiden al dachten: zo iel is hij niet (of Myrthe zo fors, haha). Hij deed lekker vrolijk met zijn grote oogjes, erg leuk. En leuk om de trotse papa en mama te zien Hier gaat het goed, zie al erg uit naar donderdag, eeeeeiiiieieieieiendelijk echo, eindelijk weten waar we aan toe zijn.
Zuurtje, knuff voor erdoorheen zitten. Hoe komt? Milk, oh leuk echo donderdag! en leuk van Cin(man) en Casper zien! Juud, lekker met je heidagen bezig? Hoelang paar daagjes voor jezelf? Natjes, werk ze! Hier in ruststand, gister was bloeddruk dus te hoog toen vk kwam opmeten. (130/99) Dus op naar ziekenhuis, daar aan ctg/ bloedafnemen, urine inleveren en de hele rambam. Zit wat eiwit in urine, 1 waarde van bloed op het randje en bloeddruk uiteindelijk iets gezakt. Was even twijfel of ik naar huis mocht maar als ik thuis bedrust nam mocht het. Dus hulptroepen ingeroepen en nu lig ik lekker in bed. Leomeisje nu ook in bed en mijn moeder ff naar winkel. Wel erg gechrokken! Zwangerschapsvergiftiging werd ook al genoemd dus blehhhh! Doe zo rustig aan als dat ik kan!
@milk > leuk dat je een mini meeting heb gehad en cin, cinman en casper heb gezien. > mooi dat je donderdag je kleine kan zien op de echo. @juud geniet van je daagjes in drenthe. @fem ik hoop dat alles donderdag alles in orde is op de echo. @natjes werkse. @zuurtje ik hoop dat binnenkort weer beter in je vel zit. @leonie oei balen dat je te maken heb met een hoge bloeddruk. je zal erg gesschrokken zijn. doe maar heel rustig aan. ik duim voor je dat alles goed blijft gaan. @me vorige week had ik een bloeddruk van 128/87 wel aan de hoge kant, maar de vk wil zich nog geen zorgen maken. Dit zolang het onder de 90 blijft. Vanmiddag een middagje vrij ik ben er wel blij mij want dan kan ik thuis wat doen waar ik anders geen energie voor heb. Verder heb we me mannetje en ik sinds dit weekend ook een mooie naam voor als het jongetje wordt gevonden. Een meisjesnaam hadden we al een paar weken. Nu willen alleen nog kijken of we het kindje 1 of 2 naam geven.
Leo: je weet het allemaal al KNUFFFF Ppver: hoge bloeddruk...ook al. Zwangerschapsgerelateerd of heb je er vaker last van?
tijdens me eerste controle is het een paar keer opgemeten. dit omdat het aan de hoge kant is. ze willen het in de gaten houden. ik weet niet als het nu sinds de zwangerschap is of als ik het al had. het enige waar ik last van heb is dat soms erg moe ben en ik het rustig aan doe met werken. *weet iemand hier wat de verdere symptomen zijn van een hoge bloeddruk dan weet ik waar ik komende tijd op kan letten.. vorige week heb ik op me werk aangegeven dat ik na me zwangerschap dichterbij huis wil werken. dit uit praktische overweging. ik wil kinderopvang en werk in dezelfde woonplaats hebben. ik hoop dat ze me overkunnen plaatsen anders moet ik gaan solliciteren naar een ander bedrijf.
@Ppver: leuk! Namen nu dus helemaal rond? Tweede namen, worden dat vernoemingen naar opa's en oma's? Let op jezelf meid! @heidagen: dat is een mooie omschrijving! Ik ben ook echt hard bezig hier hoor. De opdracht voor de reïntegratiecoach is gewoon heel groot, maar ook zo mooi. Helaas ben ik niet helemaal fit. Hoofdpijn en soms zelfs koortsig en ik heb veel last van hoesten. Komt denk ik doordat ik nu ben gestopt met 'strijden' na het goede gesprek van vrijdag. Ik kan me nu bij de situatie neerleggen en prompt werd ik weer ziekig. Morgen al weer thuis...
Shit zeg! Dat is natuurlijk niet wat je wilde. Wanneer weer terug? En kun je je goed aan je rust houden? Hoe is Leomeis? KNUFFEL!!!!!!! Hoop dat het tij deze keer toch nog keren mag!!!!!! SMAK!
ppver: let op tintelende vingers, hoofdpijn en slecht zicht (kan wazig worden of een soort tunnelvisie).
@female, > dankje dan weet ik waar ik komende tijd op kan letten. > ik hoop dat met jou en de kleine ook alles goed blijft gaan.
@juud de 2de naam hoeft niet persee een vernoeming te worden naar een familielid. als het maar wel een mooie combi is. en ik bedoel ook geen dubbele roepnaam. het kindje kan als het volwassen is altijd kiezen welke naam het gebruikt. mijn man heeft z'n naam toen ie ouder werd verkleint omdat het handiger was met z'n werk. en die naam gebruikt hij nu al jaren. de enige die hem nog bij z'n naam noemt die hij bij de geboorte heeft gekregen is z'n moeder.
Mooie uitzending van Document op Ned 2: over vroeggeboortes en de gevolgen na 5 jaar. Op zich niet eens heel inhoudelijk, maar wel weer eens heel duidelijk vond ik. Waarom behandel je wel of niet, hoe houd je het kind in de gaten, welke keuzes maak je later wel of niet (groeihormonen bijvoorbeeld...) Wij zijn op deze documentaire gewezen door basisschool. Volgende week is één van de kindjes een klasgenootje van Siem. Het "5 jaar later"-deel is o.a. gefilmd in de gymles. Wij weten nu alleen om wie het gaat en waarom er gefilmd is, maar inhoudelijk moeten wij ook zelf kijken. Ik heb er weer een heel ander perspectief op vroeggeboorte door gekregen. Ik denk vanavond extra aan Charlotte*, Nadine, Nikita, C., Sanne, Romy en de andere te vroeg geboren kindjes. Pff, zware kost om de avond mee te eindigen. Dikke knuff voor iedereen!!!!!!!