De augustusbus rijdt verder deel 7!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door natjes, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    woonbegeleider psychiatrie
    Leusden
    @ leo goed dat je je rust dan neem... tenminste lukt dat wel met leomeisje om je heen? die gaat ook wel naar de kdv toch?

@klingel trouwplannen komen aan ja... we hebben alles al geregeld, behalve het geld (thank goodness for credit!) vakantie geld zal ernaar toe gaan en we hopen op veel envelopjes (beter nog veel in de envelopjes) Is dat erg om dat te zeggen? haha
    Pixman heeft net de uitnodiging af, we gaan virjdag proefdruk doen.. ben er tot zover wel mee blij. :D
    mijn jurk.. is nog te groot, ik ga van de week toch in laten nemen.. denk niet dat ik verder afval, want ik hoop stiekum zwanger te worden en daar zal dus afvallen van de baan zijn :D ik blijf natuurlijk mijn goede levensstyl volgens sonja aanhouden.. met af en toe een versnapping.
    je mag natuurlijk mijn jurk zien. en nee het is niet goth haha.. het is paars/roze (beetje maroon) moeilijk te omschrijven want het is zo'n magische stof ;)
    ik vind hem zelf in de foto meer paars overkomen dan in het echt. Bekijk bijlage 220112

@fem oh zo herkenbaar. Hoe vaak ik 'wat is dat' hoor per dag.. aaarrgghh en heeft ze net antwoord is het 'oh, mama, wat is dat?'
    het waarom hebben we gelukkig niet zo erg als de wat vragen

2. natjes

natjes Niet meer actief

Mooi pix!

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Gaaf Pix, ik vind het helemaal bij je passen!

4. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Mooie jurk pix!

Heb een paar fotootjes geplaatst, experimenteren met M d'r haartjes, hihi, kleine pippi.

5. natjes

natjes Niet meer actief

Staat haar echt superlief!

6. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Vond haar al echt zo'n meisje ineens, haha

7. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    @Milk: Dat is het ook ;) Staat haar lief!

@Pix: Mooie jurk, nog eventjes en dan mag je hem aan!!! :D

8. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    Ronde 1 !!!! :) nod 1 maart

9. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    zwaaaiiiiii

snel meer tijd... denk/hoop ik.
    denk wel aan jullie

Voor wie mij mist, op Twitter ben ik vaker, dat kan ik "snel" doen tussen alle bedrijven door...

10. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Vanuit hier ook zwaai, zit ook meer op andere sociale media, FB.

11. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Pix mooie jurk! Ben ook erg benieuwd naar jou erin!

12. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Hey Miran...hoe gaat het? Je zit nu in de 26ste week...pfff wel heel spannend of niet? Ervaar je de zwangerschap anders?

13. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    haai!

@pix: ha, dan heb ik ws een wat andere definitie van gothic want ik picturede je precies in een glanzende paarse :) jurk met bloem!

:D

is het van die changeant stof, zijde? ben heel benieuwd naar jou erin. fotos!
    wat ga je met je haar doen? sierraden? vertel me ALLES! :D

@miranke: hoest daar? hoe voel je je?

@allemaal: grote lieve buskus!

14. natjes

natjes Niet meer actief

Haaai busmeisjes!

Ligt er bij jullie ook zo'n pak sneeuw...? En is het ook zo KOUD bij jullie? Hier net -13 op thermometer.

@zwangeren: krijgen we nog foto's te zien van kamertjes, echo's, kleertjes etc? Ben benieuwd!

@hier: al sinds november niet meer ongesteld geweest, testjes negatief, wacht nog even af en anders weer even doorverwijzing van gyn. Wellicht weer zo'n pers. follikel.

15. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    o natjes dat is wel lang maar misschien dat over kleine week komt door morning after pil?
    Hoop het voor je want is gewoon fijner als je lichaam het allemala zelf regelt.

Kamertje etc, nog niet mee bezig. Zijn wel bezig met kleur voor de muur uitzoeken maar ook wiegje, commode en stoel moeten nog.
    Buikfoto vergeet ik steeds, nu echt snel maar eens eentje maken.

Hier ook echt een dik pak sneeuw gevallen, vind het wel gezellig. Maar ja we hoeven ook niet meer met de auto weg dat scheelt ook. Straks even lekker op de slee met meisje.

16. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Goedemorgen lief busje!
    Fijne dag iedereen!

17. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Pixie, daar ga je dan! Op naar WOD, of ben je bang al zwanger te zijn tijdens trouwerij?

smallie, zwaai

miranke, hee, heb jou niet op FB! ga je eens zoeken zo ;)

natjes, koud he! maar wel gaaf, zeker als het zonnetje schijnt. Straks even naar vrienden met Myrthe op de slee, vond ze gister leuk ;) buikfotootje in album, maar stelt helaas nog weinig voor.
    Ondertussen al ongi?

Hier gaat het z'n gangetje, Myrthe is weer hersteld van alles en eet weer als een dokwerker. Buikje begint langzaam te groeien, sommigen beweren het al te zien, maar denk dat die zich verkijken op mijn broek met riem die iets uitsteekt, haha. In ieder geval ziet niemand het als ik een strakker jurkje oid aanheb, maar van mij mag het ondertussen wel komen, pronken met die buik wil ik!

18. pixie

pixie VIP lid

30 mei 2008
    12.315
    0
    0
    Leusden
    Nee hoor ..kom maar op met zwangerschap!! :)

19. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    Haai!
    Zwaai!
    Daag!

20. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Nog maar 3 dagen en dan is mijn meisje alweer 3 jaar! Wat is ze groot ineens zeg...

Deel Deze Pagina