Jeetje fem! Drie alweer... Wow! Wat gaan jullie haar als cadeautje geven? @milk; nope, niks. Wel koppijn maar dat telt niet @pix; spannend hoor!
We gaan een klok geven, deze: BabyZoo Slaap Trainer Aap | Slapen | WWW.HIPPE BEDANKJES.COM Voornamelijk eigenbelang hoor Dat ze gewoon eens in bed blijft liggen!
Nog 1 nachtje en dan is ons eerste busmeisje alweer 3 jaar!! Ik nog steeds ziekjes op bed, koorts zakt gelukkig wel steeds wat meer nu nog 38 graden. Nu trouwens weer voor controle in ziekenhuis, hopelijk alles weer goed genoeg en dan straks weer naar huis.
Heb ik maar 1 keer hoeven doen maar vond het vreselijk! Sterkte Leo! En ja, dacht er vanmorgen nog aan, het eerste buskindje wordt al drie! Belachelijk!!!
Leuk is inderdaad anders! Lag 3 tot 4 keer per dag, soms wel 2 uur lang. Maar ik had dan ook wel een opstandig kind hoor. En dat is nooit meer overgegaan haha Was alles goed Leo?
Wat een rotgevoel....dat schoppen tegen de baarmoedermond aan :S Nog even en er komt een voetje uitzetten! Aaahhhh
Hmm, komt wel heel klagerig over...zo bedoel ik het niet. Het voelt gewoon niet zo heel fijn, maar ben wel blij met het getrappel natuurlijk We kunnen ook alweer 'spelen' met de kleine. Op de buik tikken, dan tikt ie terug deed nikita ook...zo grappig
@Fem: Niks voetje eruit! Duw maar weer terug! En klagen mag toch?! Al vond ik dit geen klagen @Leo: Al nieuws?
ja weer terug. Bloeddruk blijft wisselend te hoog, nog steeds afwijkende bloedwaardes en eiwit in urine. Opname besproken maar zagen ze nu nog geen extra zorg voor in. Morgen weer naar vk (is gewoon controlebezoek om ook wat luchtigs tussendoor te hebben) dan uiteraard weer controle bloeddruk. We zullen zien. Ja, Fem als beeb naar beneden schopt is inderdaad niet fijn. Liever dan recht vooruit!
fem, klonk eerder grappig dan klagerig hoor leuk dat spelen, kan niet wachten tot ik beebje voel... leo, gelukkig weer thuis! elke keer toch een beetje bang dat je moet blijven?
@leo; wel fijn dat je zo goed in de gaten wordt gehouden! Ligt beeb trouwens goed op schema? @dell; niks geen klaagzang! Dat is gewoon lekkere zwangere praat! Ga zo door! Hoe is jouw bloeddruk eigenlijk? En groei van je beebje? @mill; how do you feel? @zuurtje; na je bericht dat het niet zo lekker ging niet meer gezien hier. Hoe is het??? @de rest; en met jullie? @hier; dinsdag gyn om me na te laten kijken. Nog geen ongi!
Hihi, vandaag strak truitje aan (zei al tegen milkman: oei, trui is vast een beetje gedurfd, maarja, pronken doe ik ook graag) en krijg al wat reacties dat mensen het zien Is weer wat anders dan mijn collegaatje, waarvan ik me al een week of 2-3 afvraag of ze weer zwanger is, die het vandaag pas vertelde, haha.