Ik GEEN Jomanda? Tsss, kan heeeeuuuul goed voorspellen..... Nou nee, niet echt, maar ik heb nu eenmaal vaak heel sterke gevoelens ergens bij en hier had ik dat.... Als ik niets voel, ga ik geen uitspraken doen, maar hier had ik het wl: ze gaat voor nummer 2 of is al zover... Voila! Van ons krijgt ie natuurlijk al een beetje een etiket, maar dat is niet omdat we graag interessant willen zijn, maar omdat we duidelijk merken dat er problemen en kenmerken zijn, die wij echt niet kunnen negeren. Naast het heerlijke ventje wat hij is, heeft hij echt af en toe flinke problemen: van het weigeren van eten, constant buikpijn hebben tot het niet naar school willen, hysterisch worden en hevige nachtmerries hebben. En dan heb ik echt met hem te doen. Hij communiceert ook heel letterlijk en voelt zich heel ongemakkelijk en onbegrepen als wij 'verkeerd' reageren >>> hysterie! Dus, we willen geen etiket, maar we willen de juiste begeleiding.
hoest hier bij de ha geweest heb nu een puffer met cortisone gekregen die ze aan astmapatiënten geven die kan veel minder kwaad dan zwaardere hoestsiropen die y.ente via de bv zou binnenkrijgen
Dag meisjes, busje begint inderdaad erg traag te rijden. Maar ja, alle andere sociale media zorgt daar ook een beetje voor. Hier alles prima. Vandaag 28 weken!!!! YEAH!!! Even vraagje, aangezien ik zo ver nog nooit ben geweest Kan je op deze termijn al een soort van oefenweeën krijgen? Als ik Sanne bijvoorbeeld optil (bijv. uit auto bij supermarkt, naar karretje loop met haar op de arm en dan in winkelwagen zet), dan krijg ik een hele harde buik en een trekkerig gevoel in mijn buik. Of..bedoelen ze dat met een 'harde buik'? @ Klingel, relatie gaat weer super. Na lief destijds geconfronteerd te hebben met mijn gevoel, respecteert hij mij en kijkt echt niet meer naar 'rotzooi' op de pc (ik weet hoe ik ver in de historie moet spitten, hij niet dus mijn gevoel zegt dat hij ook echt niet meer kijkt). Verder maakt het zien hoe hij met Sanne omgaat mij ook echt week. Jeetje, wat een ongelooflijk lieve vader heeft dat meisje!!! En hoe mooi om te zien hoe trots en gelukkig hij is met zijn dochter.
Miran, dat is nou een harde buik Niks mis mee, zoalng het niet om de zoveel minuten komt. Ik heb al vanaf de 13 weken ongeveer harde buiken, paar keer per dag. Fijn dat het zo goed gaat! Op alle fronten
de ziekenboeg houd hier idd nog niet op zoetje is ook nog niet genezen maar ze vermoeden nu dat zijn lactose intollerantie weer de kop opsteekt ik heb dus vandaag allerlei melkproducten zonder lactose gekocht voor hem 16 maart moet hij een test doen, eerder kon niet want het toestel is stuk
miranke gefeli met mijlpaal en dat zijn idd harde buiken fem zo vroeg al harde buiken doe je wel sichtig aan
Hihi Miran, wat fijn dat je dat mag meemaken, lekker aan de harde buiken Ooit gedacht dat je daar naar zou verlangen... Gewoon al 28wk meis, echt fantastisch! Fem, voor jou gaat het nu ook spannend worden zeg! Maar alles nog goed hoop ik? Zuurtje, beterschap!
Zuurtje, beterschap! Miranke, joehoe voor langer zwanger! Is je baarmoedermond ook nog steeds lang genoeg? En hihi voor het eerst een harde buik, leuk bij je 2e zwangerschap toch nog nieuwe dingen mee maken Zo ik ga ff broodje maken en dan lekker met meisje ff dutje doen.
@ Leonie, baarmoedermond is nog steeds lang genoeg. Tevens wordt deze nu niet meer opgemeten. Hij heeft bewezen niet zwak te zijn, volgens de gynaecoloog. Wel elke week nog spuit met proluton om de baarmoeder rustig te houden. Nog een weekje of acht, dan ben ik daarvan af. Ja grappig hè? Nu nog nieuwe dingen meemaken. Ik wist ook al nooit wat mensen bedoelde met een harde buik. Nu weet ik het dus! Ik ga nu ook even liggen. Sanne slaapt lekker en ik geef ook maar even toe aan vermoeidheid.
Wat een rust hier zeg! Wij genieten van het laatste vakantieweekend. Maandag keert het ritme weer terug. Alle carnavalskleding is gewassen weer terug naar zolder. Versieringen opgeruimd, beursaankopen netjes verwerkt en in kasten gestopt. Nu nog even huis aan kant en dan weer opgeruimd aan de werkweek beginnen. @9mndbeurs: heb voor Fem echt überschattige rokjes en jurkjes en een shirt gekocht bij 4funkyflavours - babykleding en kinderkleding / baby & children's clothing En voor ca. 70% korting!!!! Ik was behoorlijk hebberig! Verder voor mezelf een mooie jurk bij de positieafdeling van Prénatal. Nee, niet zwanger, maar hij stond zo leuk en je ziet niet dat ie positie is... @Leonie: knuff voor jou meis! @Miranke: jaaaa, harde buiken! Hihi! @Zuurtje: beterschap voor iedereen! @All; dikke knuff dames. Denk aan jullie! Wanneer stappen we weer massaal in?
Miranke: goed zo, lekker ervan nemen als je kan! Juud: ik ontdekte pas aan het eind van de avond de kleertjeshoek, dus daar niet veel van gekocht. denk dat ik hetzelfde jurkje gekocht heb Voor Myrthe leuke slofjes gehaald, en nog wat nuttig spul (potjes, papjes, hoeslakentje etc). Was wel blij dat ik alleen de avond ben geweest, had het na een uurtje of 3 wel gezien, haha.
Net toch maar de verloskundigepraktijk gebeld om me aan te melden. Stel dat er iets is (een onzekerheidje over of de bevalling nou wel of niet is begonnen bijvoorbeeld) dan is het wel prettig om iemand te kunnen bellen die even langskomt. Het ziekenhuis is zo een uur of anderhalf verder... Maar het mag dus niet zeiden ze. Je mag niet dubbel zorg afnemen. Wel hebben ze me aangemeld voor na de bevalling, voor nacontroles. Ik heb toch maar even mijn verzekering gemaild met de vraag hoe dat zit....
Wat naar dat dat niet mag Female. Je moet dus nu bij elk onzekerheidje toch naar het zh? Hoop voor je dat het toch anders kan! @Milk: ik heb de grijs met roze variant. Jij?
Hee lieve busmeisjes, Kom jullie even een knuffel geven! Ben jullie niet vergeten hoor! Maar lees hier niet mee. Word toch verdrietig van zwangerschappen van anderen hoe erg dat ook is... Kan er niets aan doen.. Heb een eigen hoekje geopend. Wie weet ga ik er deze keer ook nog iets schrijven Liefs Milla X
Klingeltje: hoe is het nu? Wanneer heb je termijnecho? En hoe gaat het met de bv? Female, irritant zeg, dat dat niet kan. Lijkt me toch dat afstand ook een belangrijke rol speelt... straks beval je nog in de auto... Hoop dat je verzekering dat inziet! Verder alles goed? Leo: al tijdje niets meer van je gehoord, hoe gaat het? Juud: grijs met blauw, haha. Milla: begrijpelijk, ga je volgen in je eigen topic! Hier gister voor het eerst beebje 'van buiten' voelen schoppen, voelde de schopjes al wel zo nu en dan, maar nog niet heel overtuigend. Gister steeds op dezelfde plek, en kon het toen eindelijk ook met mijn hand voelen. Helaas lukte het milkman nog niet. Wel gek hoor, met de placenta voor, voelde Myrthe ook pas rond deze periode, maar toen wist ik natuurlijk nog niet wat ik moest voelen...
Gaaf Milk! Heel bijzonder om het van buiten ook te voelen Milla: ik ga je eigen hoekje eens opzoeken. Hele dikke knuf! Het is heel begrijpelijk. Antwoord van mijn verzekering: Wij hebben uw vraag voorgelegd aan onze medische adviseurs. De kosten bij afname van dubbele zorg bij de gynaecoloog en verloskundige komen niet voor vergoeding in aanmerking. Wij raden u aan voor vragen en extra controles contact op te nemen met de gynaecoloog in het ziekenhuis. De gynaecoloog is de hoofdbehandelaar. Voor controle of de bevalling is gestart en ook voor andere zaken al of niet spoedeisend, kunt u ten allen tijde contact opnemen met uw huisarts. Leo en klingel: weten jullie zeker dat je dubbelop mag/kan doen? Niet dat je straks gezeik krijgt?! Vanmiddag weer controle in het ziekenhuis...gister voelde ik me even niet goed (hoofdpijn, tintelende vingers, slecht zicht...en pijn tussen de schouderbladen heb ik ook al gehad. Ik gooi het voor nu even op 'vermoeidheid' maar ga het wel voorleggen)