De augustusbus rijdt verder deel 7!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door natjes, 22 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. klingel

klingel VIP lid

15 feb 2008
    16.318
    14
    38
    iets met kunst en michelinsterren..
    import drentherella
    Even snel,
    Fem ik heb t in 2010 gewoon gedaan,
    Gyn was logisch wegens Düsseldorf, maar ik heb, omdat ik VK dichtbij wilde hebben , ook die gewoon geregeld,

Moet wel zeggen dat wij toen hysterisch goed lees duur verzekerd waren, we dachten dat we nog meer hadden moeten Düsseldorfen dus aller hoogste pakket afgesloten.

Denk dat dat het verschil maakte!

Benieuwd naar controle, whatssapper je even? En schrik v hoe je je voelde, vooral schouder natuurlijk. Zeker voorleggen! Hopelikk krijg je geruststelling.

Liefs voor allemaal!

2. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Fem, laat je straks wel even weten hoe het is gegaan bij gyn. Je laat me wel even schrikken.
    Bij verschil dat ondanks controles ik nog niet over ben genomen door gyn. Vk rekt het totdat ze teken krijgt dat ik overgedragen moet worden.
    Waarschijnlijk zit ik daar wel dichtbij omdat nu longrijpers natuurlijk ook geweest zijn.
    Verzekering zal inderdaad niet uit blijven betalen.

Kling, pfff wat is Florine toch ineens vroeg wakker he. Waar is het uitslaapmeisje toch gebleven.
    Wat doe je nu eigenlijk met werkplannen nu je ineens swang bent?

Milla, lieffie fijn dat je even laat weten. Kan me voorstellen dat je hier liever niet leest. Ik ga zo even je hoekje opzoeken, smak!

Milk, o leuk de kleine ook aan de buitenkant gevoeld, super! Wat is het toch echt een magisch wonder he!

De kleine heeft mij trouwens als 2 blauwe plekken geschopt! Hij/zij dreigt misschien met vroeggeboorte maar is in mijn in ieder geval sterk dat is fijn om te weten/voelen.

Met mij gaat het redelijk goed. Ik heb op het moment echt het vertrouwen dat kindje nog een tijdje blijft zitten. Is gewoon een gevoel maar ik hou me eraan vast. :)

3. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik ben ook wel extra verzekerd, maar daar vroegen ze niet eens naar. Het kan gewoon niet. Pertinent niet.
    Nieuwe regels? Misschien had ik niks moeten vragen en het gewoon doen :p Maar de verloskundige zei het ook al meteen hoor, dat je niet dubbel mag afnemen.

Maar goed, ik hoop dat de huisarts verstand heeft van bevallingen, aangezien ik hem moet gaan bellen...

4. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ik vind het wel gek hoor Fem!
    Maar ja wat doe je eraan, niks dus.
    En gek dat je ha moet bellen als het is begonnen.

Maar jij natuurlijk bij gyn begonnen, ik ben bij vk begonnen en daarom moet er een officieel overdraagmoment komen zeg maar.
    En omdat vk heel lief mee denkt is die er nog niet geweest.
    Ik denk in 'normale' situaties dat die er allang warenn geweest.
    En ik heb geluk dat gyn ook niet pusht. Die spreek ik nu wel al met regelmaat door steeds controles

5. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Dat lijkt me een heel goed gevoel om vast te houden leo!!

En het is echt fijn dat je die longrijpers al hebt gehad, just in case :)

Jullie hoeven niet te schrikken voor mij hoor! Ik heb een voorgevoel (ghehehe :D) dat ik het deze keer allemaal 'normaal' ga doen. Dus 'gewoon' voldragen zonder HELLP/PE, zonder scheuren van keizersnede litteken enz enz. Een kindje dat meteen mee naar huis mag en zelf kan drinken enzo (vaag concept voor mij hoor, dat baby's dat zouden moeten kunnen. Je WEET het wel, maar ik vind dat wonderlijk).

Leo, jij loopt dus officieel bij VK?? Terwijl je wel zo vaak bij de gyn zit? En nog niet overgedragen? Ik dacht echt dat dat al lang het geval was!

6. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    Zelfde gevoel hier. Had er al met Arjan over. Lijkt me zo raar om straks te bevallen en dan gelijk kindje op je buik te krijgen. Kreeg nu Sanne pas 7 uur later te zien.

En ja Female, wij hebben een deal! Jij en ik gaan het nu 'normaal' doen!

7. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    HIhi fem en ik en onze voorgevoelens toch :D
    Hoop dat ze echt uitkomen en we uiteindelijk nog een 'strijd' krijgen wie als eerste mag gaan bevallen haha.

Nee idd officieel bij vk, vanwege de regeltjes dus.
    Maar ja spreek gyn zo vaak (vaker dan vk) dus is echt papierwerk nog wat niet klopt zeg maar.
    Maar je hoort mij niet klagen :D

8. MilkHd

MilkHd Fanatiek lid

8 mei 2008
    3.947
    0
    36
    Noord Holland
    Female, wat zei de gyn over tintelingen en schouderbladen enzo, inderdaad vermoeidheid? Gun je zo graag een 'gewone' bevalling! Net zo voor Leo en Miranke natuurlijk!
    HA hebben tijdens hun opleiding gewoon bevallingen gedaan hoor, dus dat kunnen ze echt wel ;)

Leo, hoop voor jou ook op een normale bevalling, met een normale termijn, maar als ik het goed lees denk je wel dat het eerder komt dan die 37wk? In ieder geval heb je de 26w erop zitten, dat is al erg fijn! En de longrijpers scheelt denk ik ook al voor het vertrouwen.

Miranke, frappant eigenlijk dat jullie zo dicht bij elkaar zitten met z'n drietjes, hoop ook voor jou op een mooie bevaltermijn!

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ja, maar die opleiding van de huisarts is denk ik al heel wat jaartjes geleden. En omdat er tegenwoordig natuurlijk altijd bij de verloskundige gelopen wordt denk ik niet dat de huisarts veel praktijkervaring heeft. Maar goed, huisartsen hebben bij mij altijd al een 'minnetje' voor...dus misschien is het niet helemaal eerlijk van mij.

Gisteren: bloeddruk toch iets verhoogd. Bovendruk zo'n 30 punten en onderdruk 20 punten. Ze hebben voor de zekerheid dus ook maar even bloed en urine afgenomen om te onderzoeken.
    Gisteravond thuis was mijn bloeddruk weer wat lager, dus ik hoop dat het 'gewoon' komt doordat ik me niet zo fit voel.
    Vanmiddag eiwitten en bloeduitslagen, en dat is hetgeen ik me aan ga meten. Bloeddrukschommelingen kan, eiwitten en leverwaardes kan je niet 'faken' door je even niet zo fit te voelen.

Vanochtend was mijn bloeddruk ook weer oke.

Ik moet zeggen dat ik wel heel blij ben met mijn eigen bloeddrukmeter hoor. Want bij zo'n hoofdpijn/duizelig/tintelingen/slechtzien aanval wil ik wel gewoon zelf kunnen meten. Geeft mij wat houvast.

Bloedprikken was trouwens een zooitje! :D Die bloedverdunners werken prima!
    Ik had Nikita bij me, dus ze zat er naast...zal je altijd zien dat het dan 'fout' gaat.
    Als ze zo'n naald in je arm doen, dan zit er een stop op. Die gaat pas open als ze er een buisje op duwen.
    Nou, bij mij ging de naald erin en stroomde het meteen eruit! Die stop zat er dus niet op, of was stuk..whatever.
    Mijn arm helemaal onder het bloed, stoel onder het bloed, prikvrouw ook onder het bloed, plasje op de vloer. En dat binnen 10 seconden!

En maar lachen naar Nikita :D
    En toen dus de volgende arm prikken :p Dat ging gelukkig wel goed.

10. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Ja idd dan maar blijven lachen alsof het zo hoort.
    Ben benieuwd vanmiddag.

Milk, ik denk nu dat kindje nog hele tijd blijft zitten maar gyn/vk bang dat kindje eerder gaat komen omdat waardes allemaal te hoog zijn. Vandaar ook de longrijpers.
    Ben idd blij met de 26 wekenn, goed gevoel.

Hoe gaat met jou? MIssel, moe?

Miranke, ja jouw beeb blijft ook nog hele tijd zitten. Dat moet!
    Fijn dat het tussen jou en Arjan zo goed gaat

11. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Nou uitslagen waren helemaal goed hoor :) (nog) geen tekenen van zwangerschapsvergiftiging!

12. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    dat is heel goed nieuws fem

leo ik lees dat je al longrijpers hebt gekregen
    goed dat je ze gehad hebt, nu duimen, hopen en bidden dat de kleine nog veilig kan blijven zitten voor een aantal weekjes

13. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Tsk!
    Hop hop, rijden met die bus!

14. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Het is crisis Cin! Heb je de benzineprijzen gezien? We blijven even op de parkeerplaats hangen gok ik.

15. miranke

miranke Fanatiek lid

16 mrt 2008
    1.330
    0
    0
    :D

heb eigenlijk niets te melden.

16. cin1979

cin1979 VIP lid

26 jun 2008
    5.620
    0
    0
    Pffft. Crisis. :p

Nou hebben we zoveel zwangeren in de bus en dan staat hij nog stil! Ik zou bijna een band leeg laten lopen.

17. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    De remise is kennelijk gezelliger dan de weg?

Maar ik ben ook schuldig. Gewoon heel druk. En heb even een crisisje thuis gehad. Siem had allemaal rare puntjes in zijn gezicht, was al wat moet en moest overgeven. HAP wilde dat we meteen langskwamen.

Gelukkig geen hersenvliesontsteking, maar aanblijvende verkoudheid en die puntjes komen door het onafgebroken blafhoesten...

*zuchtvanopluchting*

Knuff aan Milla!

En voor iedereen die hem wil/nodig heeft. Ook zucht van opluchting voor Female!

18. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    Gelukkig dat het onschuldig is Juud.

Goedemorgen allemaal!
    Ik zet zo ff een ontbijtje neer, kan iedereen lekker pakken wat hij/zij wil
    Smakelijk!

19. Leonie27

Leonie27 VIP lid

1 dec 2007
    5.540
    0
    0
    *mooi tafelkleedje*
    * Borden en bestek*
    *servetje erop*
    *zet glazen en kopjes neer*

Drinken:
    - melk
    - chocolademelk
    - thee'
    - koffie
    - cappuchino
    - late machiatto
    - water
    - sap
    - .......................

*eten:
    - croissantjes
    - harde en zachte broodjes
    - stokbroodje
    -worstenbroodjes
    - saucijzenbroodjes
    - yoghurt (allerlei smaken)
    - meusli/ cornflakes
    - vleesbeleg
    - zoetbeleg
    - boter (gewone en roomboter)
    - brood (wit. bruin/donker etc)
    - eitje (gekookt en gebakken)

*theelichtjes aan, die zijn veilig want ze moeten lang aanblijven deel van de bus slaapt nog*

tast toe lieve schatjes! :)

20. Smallville

Smallville VIP lid

1 jul 2006
    10.358
    0
    0
    wowwie, wat een heerlijk uitgebreid ontbijt, lekker lieve leo

@ Leo, @Fem, @ Miran, weet dat ik het super raar vond dat Lonneke na de geboorte bij me mocht blijven. Marije moest na 5 min naar de couveuse. gevoel was echt in de war. Ondanks dat je weet dat het zo hoort, toch gek als je je kindje niet hoeft af te geven.

Deel Deze Pagina