sorry lieverds, ik heb ook niet veel te melden. pixman heeft een gesprek gehad bij een ander bedrijf, heel informeel solicitatie en het ziet er nu naar uit dat hij dus de klanten mee neemt van zijn huidige opdrachtgever en overstapt naar de andere bedrijf waar hij dus MEER werk zal krijgen en ook een gedeeltelijke vaste salaris naast nog freelance inkomen. het ziet er positief uit dus. met mij gaat het ook wel, druk op mijn werk, ook veel veranderingen en ik ga ook soliciteren.. binnen de organisatie voor een ander functie... niet omdat ik niet meer bij mijn huidige werkplek wil blijven, maar omdat ik eerder niet spijt wil krijgen dat ik niet heb geprobeerd als het toch leuk blijkt te zijn. en ik wil dus een gesprek. trouwen.: uitnodigingen zijn de deur uit en al ontvangen. ben erg blij mee. bedankjes heb ik ook al alles binnen die ik nodig heb, en ben al aan de slag gegaan. eva: zo trots op mijn kleine meid. ze gaat zelf naar de wc. is nog wel met poepen angstig , maar we maken duidelijk dat het niet erg is dat ze het nog in de luier wil doen. want dat mag natuurlijk nog. vandaag was dan ook geen goede poepdag. heel harde drollen die met moeite uit kwam. ze heeft een uur zonder luier gelopen vandaag. ik zal eerlijk zijn... ik voel mij best schuldig dat ik niet vaak kom. ik had mezelf bij NOD forum gemeld, met de gedachten dat dat misschien zou helpen om meer naar zw-pagina te brengen , maar dat is dus niet zo. maar ik kom ook niet meer zo vaak op de andere forum waar ik schreef ook niet ..dus weet dat het niet aan jullie ligt... is denk ik gewoon door het regelen, ik zit meer daarmee bezig..
Hmmm, heb niets gezien hoor... En natuurlijk ben jij druk. Met Eva (goed zeg, dat ze al plast), met nieuwe baan Pixman en jijzelf, misschien (leuk! en goed dat je het probeert) en natuurlijk THE BIG DAY! Aftellen geblazen!
@Leo: bedankt voor het ontbijt!!! Helaas zat ik toen al in de auto, maar waardeer het gebaar! Ben vandaag in de auto geweest. Eerst naar TradeMart Utrecht, Voorjaarsbeurs (leuke dingen voor webshop gekocht!), dan door naar moeder. Juudman was daar inmiddels al met kids. Na avondeten kids in pyjama in auto, helemaal weer terug naar huis. Ze hebben deze keer de Altoto niet ondergekrijst en -gekotst, en hebben heerlijk geslapen. Kon ze zo overleggen. Juudman nog bij moeders, want vliegt morgenvroeg vanaf Schiphol. Nu dus effe avondje voor mezelf... Heb gisteren muffins gebakken met kids en er zijn er nog genoeg! Tast toe! En daarna een heel fijne nacht toegewenst!
Ha meiden! Hier schiet het er ook vaak bij in om een reactie te plaatsen. Lees vaak wel even snel via gsm bij maar that's it! Nu ook geen reactie, moet douchen aankleden, jongens uit bed en in de kleren. Brood smeren, t. Droppen bij psz, j bij oma, auto naar garage en moet negen uur op kantoor zijn.... VLIEG en ZOEF!!!
Pix, lekker druk aan het regelen dus, leuk! Leuk dat pixman waarschijnlijk nieuwe baan heeft en jij dus ook rond aan het kijken. Spannend hoor! Knap hoor dat Eva al zo ver is met zindelijk zijn. Poepen is gewoon ook het moeilijkste he. En kaarten verstuurd, joehoe! Wanneer was nou ook alweer de grote dag? Dan zet ik hem in mijn agenda. Small, weet niet waar de laatste bus is gebleven maar sowieso heb je weinig aan mij om hem weer hier te brengen want dat kan ik niet haha Mijn uitgerekende datum is 4 juni 2012. Natjes, druk, druk, druk dus! Juud, zo lekker door het land heen aan het rijden geweest dus! Fijn dat je de kids zo over kon leggen. En jummie ik pak een lekkere muffin! Hier alles goed. Gister had ik niet zo'n goede dag, bleef maar aan het overgeven. Omdat mijn maag helemaal leeg was en mijn slokdarm echt kapot is bleef ik maar bloed overgeven. Heel naar. Niet eens het overgeven want dat went op de een of andere stomme manier maar gewoon steeds het moeten overgeven terwijl er niks meer inzit en je dus weet dat het zo ontzettend pijn gaat doen. Maar ja, daar is op dat moment niks aan te doen. Om mij op te vrolijken hebben we gister het wiegje in elkaar gezet, daar werd ik dan wel weer blij van Vandaag lekker rustig dagje
Zo, even de bus voorrijden (hier alles goed, buik groeit overduidelijk ): HAPPY BUS ON DEMAND Bekijk bijlage 228220 Female81: Nikita °09-02-2009 Leonie: dochter °31-03-2009 Juud: Femke °24-04-2009 Remmar: Nikki °05-05-2009 Pixie: Eva Olivia °23-05-2009 Debs: Emily Aimee °09-06-2009 Lautje1979: Finn °11-06-2009 Limmeke: dochter °11-06-2009 Nrg50: Milan °22-06-2009 Spirit: Marissa °10-07-2009 Smallville: Lonneke °13-07-2009 Pippa: Britt °13-07-2009 Alice: Ralph Julian °31-07-2009 Naiobi: Quinn °10-09-2009 Bowen: Niels °03-10-2009 Natjes: Zoon °12-10-2009 Elke: Nadine °14-11-2009 Tischa: Jayde °20-01-2010 Yadi: Abigail °24-04-2010 Miranke: Sanne °09-06-2010 Klingel: Florine °21-10-2010 Remmar: Boaz °22-11-2010 MilkHd: Myrthe °27-12-2010 Survivor: Milan °07-01-2011 Cin: Casper °27-01-2011 Pippa: Sven °22-04-2011 Natjes: Zoon °04-05-2011 Bowen: Sven °11-06-2011 Naiobi: Dean °22-07-2011 Zuurtje: Yente °04-09-2011 Elke: Julian °17-10-2011 Maidin: Jeanine °16-11-2011 18 meisjes 14 jongens Preggers 17-05-12 Miranke meisje 04-06-12 Leonie verrassing 09-06-12 female jongen 18-07-12 Ppver 03-08-12 Milk verrassing 22-08-12 Nrg 1 meisje 1 jongen 4 onbekend NOD ??: Milla (beeb 1) ??: Pix 2 waarvan 1 MMM Afspraken
Hier nog steeds in de lappenmand alsook zoetje die heeft woensdag verplicht een afspraak bij de ha staan ondertussen ben ik bezig met een deken te haken voor y.ente en er volgen nog 3 voor de 3 beebjes die op komst zijn bij mijn 2 schoonzusjes voor de twins zal het groen, blauw en wit zijn (want we mochten al weten dat het 2 jongens zijn) de andere kleuren weet ik nog niet, daar zal ik even voor in de winkel kijken en zien wat mooi is
fem joepie voor beurs shotten (niet dat het fijn is maar wel deze mijlpaal) leo knuf voor jou, je hebt het toch maar moeilijk deze zwangerschap pix geen sorry hoor, je hebt het druk zat met andere dingen haai daar was milk ook weer eens zoef, dat was natjes die voorbijvloog haai zwaai en knuf voor juud
Oké, hier even zwaar k*t!! Vandaag te horen gekregen dat contract niet verlengd gaat worden. Nu even enorm angstig, hoe nu verder. Straks twee kindjes en Arjan's inkomen is te weinig om van rond te komen. Angst en zorgen alom.
pixie: alles goed gegaan met baan pixman? succes met eigen plannen, al een datum voor gesprek? Juud: Myrthe in Femke-outfit in album Blij mee! natjes: lekker druk of gewoon druk? Leo: jemig, nu zelfs bloedovergeven, echt extreem zeg! Ontzettend kut ook dat ze er echt niets tegen kunnen doen... Je blijft een ontzettende bikkel! Fem: klopt, klingeltje mist nog op de lijst, maar had even geen tijd. En hoera voor ribben, waar je al niet blij mee kunt zijn Klingel: wanneer ben je nou precies uitgerekend? zuurtje: zwaaitje! Miran: wow, dat komt vast hard binnen ja! je was toch eerst zo positief (dacht ik...), maar baas kan het dus niet waarmaken? Al een beetje kunnen overdenken? Toch maar vast op zoek naar iets anders of bewust even niets? Hier gaat het goed, minimale klachtjes en een groeiende buik. Vandaag durfde zelfs een van mijn studentassistenten te vragen of ik weer zwanger was, dus buikje is nu echt zwangerbuikje Grappige was wel dat een collega die het nog niet wist juist zei dat je er nog niet zoveel van zag, haha. Zal ook wel verschil zijn tussen als ik zit of sta Heb buikfotootje in album. Morgen weer met Myrthe naar CB, erg benieuwd naar groei. Ook de BMR-prik, dus ben benieuwd hoe en wanneer ze er ziek van wordt...
Gister werkelijk een hartverzakking gehad. Nikita wilde graag op haar whisbonebike naar buiten. Maar ik kwam net thuis met boodschappen dus zei tegen haar:"je mag hier voor even op de stoep. Je mag niet daar de hoek om, niet daar de hoek om en zeker niet van de stoep af! Heb je dat gehoord?" "ja mama" Oke, ik even boodschapjes weggeruimd. Een brood, bolletjes, tandpasta, bananen en afwasmiddel. Hooguit 2 minuten werk. Ik leg de tas weg en loop naar buiten. Geen Nikita. Shit...dus toch de hoek om gegaan. Zeker naar de speeltuin. Ik stevig doorlopen naar de speeltuin, roepen "NIKITA!!!!" niks omgelopen naar de andere speeltuin, niks... Tot ik haar ineens zag. Aan de overkant van de weg (2 straten van ons huis af). Daar zijn 'dijk'woningen. Die liggen hoger dan de rest en via schuine hellingen kan je daar komen. Daar gaan we vaak heen met de whisbonebike, nikita is gek op die hellingen. Maar nu was ze dus alleen gegaan! Ik heb gerend met de dikke buik. Was boos op haar. Legde uit dat ik haar kwijt was (ze is mij 1 keer kwijt geweest en dat heeft behoorlijk indruk gemaakt. Ze weet nu wat 'kwijt' is). Dat het gevaarlijk is om alleen over te steken! Dat dat NOOIT mag als papa en mama er niet bij zijn. Ze zegt, met een zielig piepstemmetje "maar ik heb goed gekijkt mama...." pffff. Die paar minuten zeg. Jeetje mina. Ze heeft het wel zelf 's avonds tegen papa zitten vertellen. Daaruit kon ik echt opmaken dat ze het heeft begrepen...maar het zal vast niet de laatste keer zijn.
Miranke, o wat ontzettend balen dat je je baan kwijt raakt! Kun je niet dan nu in vervangerspoule waardoor je waarschijnlijk toch met regelmaat werk hebt? Echt rot zeg! Zuurtje jullie blijven dus echt in de lappenmand hangen bah! Hopelijk snel beter voelen. Hoe doen de kids het? Milk, leuk als ze gaan herkennen dat je zwanger bent! Geeft leuke kick he! Hebben jullie al een idee voor de naam? En wanneer eigenlijk 20 weken echo? Fem, oh gets wat ongelooflijk schrikken! Ze kunnen soms zo goed naar je luisteren maar op andere momenten hebben ze dan iets in het hoofdje en doen het dan. Pffff kan me voorstellen dat je je helemaal kapot geschrokken bent. Schatje dat ze zegt dat ze goed gekijkt had maar pff niet nadenken wat had kunnen gebeuren. Dikke knuff voor schrik voor jou Fem! Gisteravond hebben we 3d echo gehad, was echt gaaf. Alleen kleintje ligt helemaal rechts onderin het hoekje echt met hoofdje in baarmoederwand dus was in begin moeilijk om te zien. Maar toen ben ik op een hoog kussen gaan liggen en uiteindelijk mooie plaatjes kunnen maken van ons schatje. Nadeel wel is dat die positie helemaal niet goed is voor bekken, maar ja je moet wat voor je kindje over hebben he Ik loop vandaag gewoon als een kreupele rond haha Ik zal straks ff proberen paar foto'tjes in album te zetten, cd-rom zit nu niet in compuetr