Past makkelijk hoor. Wij zijn zelfs met onze aygo met kinderwagen op vakantie gegaan. En maxicosi en kinderwagen past dus gewoon. Onderstel achterin en bak op de achterbank naast de maxi cosi. We hebben nu ook gewoon een achterwaartse stoel in de aygo staan en iedereen kan nog makkelijk z'n benen kwijt.
Ik zou toch voor comfort en gemak gaan en een andere auto halen, als t geld het toe laat. Liever een minder mooie auto die wel comfort en gemak heeft (mbt kinderen) dan een mooie auto en telkens getob
Bij ons stond de bijrijdersstoel ook een flink stuk naar voren met de MC, maar nu met de vervolgstoel (eerst achteruit, nu vooruit) eigenlijk nkg steeds op dezelfde plek. Dit ivm het eerder genoemde naar voren klappen bij een ongeluk. Overigens heb ik in onze station minder ruimte dan in mijn c1... Wat je nog kan proberen is kijken of je de stoel wat verder rechtop kan zetten. Ml heeft in de zwangerschap gepast en volgens hem paste het no wat achter de bestuurdersstoel. Laatst het kindje van een vriendin opgehaald en voila, stoel iets rechterop gezet, klein stukje naar voren en geen probleem... Als het toch niet mogelijk is dan kan je altijd nog je auto inruilen... Ik moet wel zeggen dat ik ontzettend blij ben met onze 5 deurs auto's als ik dat zie bij vrienden met een 3 deurs...
Ik heb geen ervaring met een kleine auto en baby, maar vind het zelf heel erg fijn dat we voldoende ruimte hebben in onze Peugeot 407. We hoeven niks te schuiven en alles past in de kofferbak. Geen gedoe, en super veilig i.v.m. de grote kreukzone. Ook met vakanties is het prettig dat je niet hoeft te proppen. Ik kan het je echt aanraden.