Lekker weertje

Discussie in 'De lounge' gestart door kareltje, 12 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kareltje

kareltje Fanatiek lid

30 mei 2006
    1.144
    0
    0
    Hallo meiden,

Is weer erg lekker weer vandaag,dus ga weer volop van de zon genieten.
    Denk dat ik vandaag maar naar een meer ga ofzo.
    Even helemaal nergens aan denken.
    Lekker je verstand op nul en lekker liggen.
    Nou ik ga BAKKEN.
    Tot later

2. Niet meer actief

Geniet lekker van het weer ;) ennuh niet te bruin he :p

Ik sla het nog maar ff over dat bakken..is mij toch iets te warm de laatste dagen..voetjes vinden dat niet zo heel erg leuk..worden beetje boel dik van dit weer 8)

3. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    Hmmm denk dat ik toch maar 1 van deze dagen lekker dagje zandvoort ga doen :D Daar is het wel ff wat beter uit tehouden als in me achtertuin denk ik ;)

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Pff nou van mij mag t minder. Kan dr op dit moment totaal niet tegen terwijl ik vroeger net n hagedis was als er n zonetje was. Lekker opladen in de zon. Nu lijkt t wel andersom te werken, alsof alle energie en fut uit mn lijf weg stroomt :(
    Heb ik weer, is t eindelijk mooi weer :p
    Voordeel is wel dat de kinderen zich PRIMA vermaken nu met buitenspelen en door de tuin rommelen.
    Gister hebben ze alle dino's (mn jongste is net als mama toen ze klein was helemaal gek op dino's) naar buiten gesleept en was het gewoon gevaarlijk om de tuin in te gaan met al die Tiranosaurussen en viloca raptors.
    Geef mij maar liever die leuke triceratopsjes, die knagen tenminste alleen aan mn varens :p

5. Niet meer actief

Ik kan echt heerlijk genieten van dit weer tot nu toe kan ik er nog heel goed tegen. Alleen ik hou vreselijk veel vocht vast helaas.
    Maar goed we mogen niet klagen met zulk weer als het regent is het ook niet goed hihihi

6. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Geniet van het weer dames, ik zit weer fijn op mijn werk.
    Maar morgen vrij, dan maar ff lekker naar het strand denk ik of azra's badje oppompen voor in de tuin.
    Ik kan heerlijk genieten van het weer heb absoluut geen last van de warmte :D

7. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    wij zijn gister met een aantal vrienden naar rohel (klein strandje) geweest
    en we zijn nu allemaal zo rood als een kreeft
    echt helemaal verbrand (en toch ingesmeerd)

maar het was daar tenminste wel een beetje uit te houden
    bij ons in de achtertuin totaal niet
    want er is hier helemaal geen wind
    (staat schutting en andere kant een coniferen heg)

8. miranda72

miranda72 Actief lid

25 mei 2006
    335
    0
    0
    huismoeder
    bodegraven
    nou hier is het ook niet om uit te houden dus we zitten lekker koel binnen(de airco staat aan)
    en ik kan er ook helemaal niet tegen dus iets minder mag van mij best wel :)

9. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.258
    4.489
    113
    Helaas kan ik erg slecht tegen dit weer, mijn lichaam houdt gewoon op met functioneren en ik ben alleen maar moe moe en nog eens moe.

Wel lekker steeds de was buiten gehangen, is toch wel makkelijk dat het zo droog is.

Onze hond loopt normaal ook op zonne energie maar die is vandaag ook niet vooruit te branden ;)
    De kippen liggen ook al bijna op appegapen, dus die verkoel ik (tot hun grote ergenis) steeds maar even met de tuinslang, laat dan even water over het hol (nachtverblijf) lopen zodat het erbinnen wat afkoelt.

Eergisteren nog wel een wespennest ontdekt in 1 van onze vogelnestkastjes, meteen maar even korte metten mee gemaakt voordat het een echte grote zou worden.

Voor iedereen die wel tegen dit weer kan en er ook nog van houdt, heel veel plezier de komende dagen.

Groetjes

10. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Brr dat jij dat zelf durft zeg :(
    Enge dinger. Ben er 1 x door gestoken geweest als kind en sinds panisch voor die beesten. Al ren ik er tegenwoordig niet meer van weg dus t panische is wel n beeeeetje weg weer...maar toch. Durf ze niet eens dood te slaan. Bang dat ik mis mep en ze achter me aan komen... Brrr :(

11. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei

ik vind dat ook niks wespen doodslaan
    maar het moet wel
    want mijn vriend is er allergisch voor

12. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Ik ben helemaal in mijn sas met dit mooie weer 8) :) 8) :)

Liefs An ;)

13. Chelleke

Chelleke Fanatiek lid

27 apr 2006
    3.565
    0
    0
    Mama
    Uden
    Jah het is zeker toppie weer. Wij zijn van het weekend terug gekomen uit Benidorm waar het 30 graden was, is wel fijn dat je hier niet in het snertweer terug komt [​IMG]

14. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    pfff en dan lesgeven aan 30 tieners tegelijk, die allemaal naar buiten willen... meeeeeen hahahahahaha
    Ik was blij dat de bel ging om 16:15!!

Nu zit ik lekker in mijn bikini!!

15. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    hier had Dave al tropen rooster natas
    ik vermoed dat ze die koters nu al zat waren hihihi mauw mauw jufffffffffff heb het zo warm
    meester mag ik wat water ;)

16. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Geen tropenrooster hier helaas hahahahah

Deel Deze Pagina