ik zoek een blauwe schelp zandbak/zwembadje voor mijn hond vanwege het warme weer normaal doe ik haar een nat t-shirt aan (vanwege oververhitting) maar een badje is leuker voor haar waar ken ik die het goedkoopste krijgen
bij de blokker zijn ze nu in de aanbieding voor 12,99 dus als je nog snel ben heb je er misschien nog 1
samantha er staat er ook 1 op markplaats en die komt uit leeuwarden als je op marktplaats bij baby's en kinderen zandbak invult dan staat hij op pagina 2 halve wegen heel veel succes ermee
Dat vinden ze heerlijk! Ik heb voor die twee van mij altijd zo'n klein opblaasbadje. Uren zijn ze er mee zoet!
ik morgen kijken bij de speelgoedzaken en op internet heb ik al gekeken en daar heb ik op een paar gereageerd maar dan moet je altijd weer een tijdje wachten tot ze daar op reageren
Das nou leuk om te lezen....Mijn hond "zwemt" ook altijd in zon schelp, hahaha.... hij gaat er lekker inliggen, genot hoor, om naar te kijken.... ik heb de schelp toen gekocht voor 9,99, maar nu met die hitte, proberen speelgoedzaken er natuurlijk een slaatje uit te slaan, mensen betalen toch wel.... 12,99 bij blokker is ook niet veel.... succes \ knuf juud
die van ons heeft zo'n schildpad.....heerlijk vind ze het! als ik het bij vul moet ze eerst ff drinken en dan.....graven leuk joh om te zien ik had 'm trouwens op marktplaats voor 10 euro! in de winkel kosten ze 30,95...koopje dus
we gaan pas van de week een badje voor haar halen en voor ons eigen hebben we zo eentje alleen dan iets kleiner dus daar kunnen we nu in met het warme weer
Wat hebben jullie geluk met honden die van water HOUDEN De mijne (chihuahua) blijven veeeeeeeeeeeer uit de buurt van water Spijtig want ik vul ook alijd zon badje, en zet ze der dan in.. Ze kunnen er niet snel genoeg uitspringen !! Dan zeg ik altijd: ik wou dat ik een échte hond had
Ik heb hier een schildpad staan, met deksel die je er los op kunt leggen. Je mag 'm zo op komen halen..... (Ede, Gelderland)
als je even niet op let bij senna dan ligt ze alweer in de sloot maar de hond van mijn vader durfde ook niet te zwemmen en wij hebben hem er een paar keer ingeduwd en hij was er weer rap uit we zijn toen een keertje te lopen geweest met onze hond (senna) en met de hond van mijn vader (thijs) we zagen een mooi stukje waar ze konden zwemmen en senna lag er alweer in en we hadden thijs er al een paar keer in het water geduwd maar hij vond het nog steeds niet leuk. maar wel steeds met senna mee rennen op de kant. op een gegeven moment waren we hem kwijt (we zaten niet op te letten) en wat bleek nou hij was te water gesprongen en hij had de grootste lol met senna in het water dat zag er zo apart uit maar nou moety vader nog meer op hem letten als thijs in de voortuin loopt want daar is een grote sloot waar ie zo inspringt en dan krijg je hem en zomaar niet uit hij vind het zwemmen nu helemaal geweldig