Sinds een paar dagen hebben wij het volgende dagschema voor onze dochter? Ben onzeker over of het zo allemaal wel kan. Graag jullie meningen/adviezen. 6.00 uur krijgt ze de eerste fles (200cc). Ze gaat daarna direct weer naar bedje toe en slaapt tot ongeveer 9.30 uur. Ze krijgt dan om 10.00 uur weer een fles van 200cc. Daarna blijft ze op tot ongeveer 11.00 uur en slaapt vaak dan tot de fles van 14.00 uur. Na de fles van 14.00 uur blijft ze weer 1,5 uur op en dan gaat ze weer naar bedje. rond 16.30 uur heeft ze het daar wel gezien en wil ze niet verder slapen. Ze krijgt dan van mij een halve fruitportie en gaat dan na een halfuur weer in bed (is dan wel moe) Slaapt daarna weer 1-1,5 uur en krijgt dan rond 19.00-19.30 uur een fles van 200 cc met nutrix. Rond 20.00 uur gaat ze op bedje en slaapt ze (met onderbrekingen waarbij we haar het speentje moeten geven) tot ongeveer 6.00 uur. Kan ik dit schema zo aan blijven houden?
als je kindsje er tevreden mee is, kun je t zo houden. ze geven zelf aan of ze het anders willen groetjes, Miranda
Waarom niet? Baby's geven het zelf aan. Het is prima schema zo, vind ik. Bij ons gaat het ook zo behalve dat hij de laatste paar weken minder slaap nodig heeft en na een voeding gemiddeld 2 to 2,5 uur wakker is en slaapt ipv 3 uur achter elkaar 1,5 tot 2 uur achter elkaar. En 's nachts van 23:00 uur tot 7 uur zonder onderbrekingen, maar hij heeft dan ook geen speentje waardoor hij wakker wordt. Ik zeg volg je kindje, het geeft vanzelf wel aan als hij aan een ander schema toe is.
ik vind het ook een goed schema hoor. hij was het steeds voeden,daarna spelen en weer na bed. hij zal zelf wel aangeven als het anders gaat meid