Eet jullie kleintje ook minder met dit weer??

Discussie in 'Voeding' gestart door piemie, 5 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Tja de titel zegt het al. Tygo eet bijna geen fruit en groente de laaste 2 dagen. Flessen drinkt hij wel en zijn sappie ook gelukkig.
    Zelf heb ik ook minder eetlust met warm weer, dus ik dacht dat het daarmee te maken kon hebben.
    Hoe is dat bij jullie dames???

Groetjes:D

2. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Mijn dochter eet ook minder, fruit en brood gaat goed maar haar avondeten wil ze niet. Twee happen en dan is ze klaar. Zolang ze goed blijven drinken zal het wel loslopen denk ik :).

3. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ja dat is hier ook. Hij heeft vooral trek in fruit, sap, brood en yoghurt...koude dingen dus.

4. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ja.. van warm weer heb je minder zin om te eten.. dan heb je meer dorst als honger...

( er is trouwens een soort gelijk topic bij voeding ! )

5. naoual28

naoual28 Actief lid

9 dec 2007
    138
    0
    0
    anissa eet ook niet erg veel meer , maar vandaag heeft z e om 8 uur een hele boord gegeten. misschien komt dat door de warmte en willen kinderen wat later eten als het wat koeler is , het belangerijkste is drinken .

6. DvS

DvS Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.012
    0
    36
    Noord-Brabant!
    Mijn Tygo ook niet! :D
    Normaal is hij dol op macaroni maar vandaag was het met 3 happen klaar! De rest gaat wel goed. Ik geef nu ook de middagfles pyamapap koud i.p.v. de warme normale Nutrilon.

7. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi
    Oeps wist niet dat er een soort gelijk topic was. Nou ja het zl idd de warmte wel zijn dan. Wel gek dat hij ook niet zoveel fruit wil, net ook een half potje.

Bedankt dames

8. piemie

piemie Fanatiek lid

28 mrt 2009
    1.769
    0
    0
    kapster
    het Gooi

Wat is het toch een leuke naam:D

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik merk het zelf ook als het warmer weer is dat ik minder zin in eten heb. Dus voor kinderen kan dat ook heel goed. Emma eet nu wel goed, heeft er nog geen last van blijkbaar.

10. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Goh hier net zo, juist warm eten wel maar t is met 3 happen brood gedaan! Normaal eet ze bijna twee snee brood:)
    Ach t zal wel weer beter worden;)

11. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0
    hier ook
    eet wel wat, maar met minder zin en niet zo veel als anders
    (wat ik bvb doe met fruitpap ios die even wat in de koelkadt zetten, niet te lang, maar gewoon dat het wat fris is)

groentenpap gaat moeilijker

hijk drinkt heel veel nu (water)
    om het uurtje geven we hem zijn bekertje dat hij kan drinken

(wel heeeel veeeel plasluiers daardoor :p)

12. Sarah84

Sarah84 VIP lid

21 jul 2008
    6.665
    1
    0
    Student en moeder
    Dordrecht
    Mijn vreetzak eet nog net zoveel als wanneer het koeler is! Hahaha!
    Maar ik moet wel zeggen dat ik het nu geen prak met bloemkool ofzo voor zn neus zet...daar heb ik zelf ook geen trek in.
    Gisteren hebben we bijv. rijst met kip en groente gegeten. Dat gaat er gewoon goed in! Of iets van koude pasta salade.
    Vanavond is het denk ik voor pap en mij falafel met pitabrood en salade...en Finn krijgt dan pita met kip en salade en eventueel rijst ofzo of gebakken aardappels.

13. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Vorig jaar wou mijn zoon ook minder eten met warm weer, en drinken deed hij goed en dat vind ik het belangerijkste. Nu gaat het wel redelijk. Brood eet hij prima, maar warm eten wat minder goed. Ik zelf heb ook minder zin in eten met warm weer maar ik blijf er wel goed bij drinken en dat vind ik bij mijn zoon ook belangerijk.

14. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

18 jun 2009
    2.299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Onze meid eet haar boterhammen wel goed, maar idd het avondeten was even minder vanwege het warme weer. Maar ze heeft nu zaterdag en zondag ipv warme groente, lekkere stukjes komkommer en tomaat gekregen. Toen at ze gelukkig wel alles op (omdat er gewoon iets fris bij zat denk ik), bij warme groente liet ze bijna alles staan. Ook heb ik ipv vlees, ei gegeven en ook dat ging prima.
    Wel drinkt ze heel erg veel met die dagen en dus ook heel veel volle plasluiers :D.

Deel Deze Pagina