De baarkruk: ervaringen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Fleetwood, 13 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flubje

Flubje Niet meer actief

Je kunt gewoon van tevoren aangeven dat je dat wil. Als het zo ver is en je wil toch liever in bed, dan kan dat natuurlijk ook!
    Het leek mij de enige logische manier om te bevallen. Heb in totaal geloof ik 15 minuten op die kruk gezeten voor de baby er was. Dus werkte wel goed :)
    Weet niet zeker of ik dat de volgende keer ook wil omdat ik me afvraag of de baby er dan niet nóg sneller/ te snel uit gaat komen. Maar ik wil hem zeker hier hebben staan op dat moment!

trouwens wel thuisbevallen.

Als je trouwens een pufclub/cursus gaat doen heb je meestal ook een partnerles waarin houding, oa baarkruk, voorgedaan kan worden. Was vooral voor mijn man wel prettig dat hij al een idee had van hoe en wat.

2. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Ik ben bij levi op de baarkruk bevallen en kan het zeker aanraden. Het voelt heel natuurlijk. Ik vond het prettig mijn man achter me te hebben om tegen aan te leunen (en in zijn knieën te knijpen), ze zeggen dat je op de baarkruk meer kans hebt op uitscheuren maar levi was 8pond en ben niet uitgescheurd

bij elin wilde ik ook op de baarkruk maar ze had teveel haast

o ja qua kleding kan je alles aan wat je wil. Je moet het zien alsof je op een lage wc zit. Zelf had ik het na de douche te heet voor kleding dus ben er naakt op beland. Achteraf jammer want die eerste foto's van ons samen kan ik aan iemand laten zien (geloof me. Geen charmante foto's haha)

Deel Deze Pagina