Wie heeft er vandaag allemaal 'secretaressedag'? Ik in ieder geval (anders zou ik dit topic niet openen waarschijnlijk ) En wat hebben jullie bazen gegeven/gedaan? Wij zijn vanmiddag met alle secretaresses gaan lunchen (mét 3 flessen rose.... Het is tenslotte maar 1 keer per jaar secretaressedag!) en we hebben een bos bloemen gekregen.
Ik heb zelf het secretaresse-uitje geregeld voor ons bedrijf. Beetje raar misschien om je eigen uitje te regelen maar goed, dat hoort er nu eenmaal bij als je de secretaresse van de directeur bent. Wij gaan strakjes met 11 dames een workshop salsadansen volgen, gevolgd door een workshop cocktails shaken om dan vervolgens de middag af te sluiten met een tapasdiner. Daarnaast heb ik voor alle secretaresses een cadeautje (cocktailshaker met toebehoren). Normaal gesproken krijg ik ook altijd nog wel een cadeautje persoonlijk van m'n baas maar door alle stress issie dat volgens mij dit jaar vergeten.... Groetjes! Angelique
Nou, ik was het dus straal vergeten (ben ook vrij vandaag) maar ik kreeg een prachtige bos bloemen bezorgd! Super leuk!
bij mij zijn ze het helaas ook vergeten...vorig jaar bloemen en cadeaubon gehad, maar volgens mij heeft niemand er aan gedacht dit jaar, ik zelf ook niet trouwens..
O is dat vandaag Ben niet echt secretaresse maar zo ziet mijn manager me wel.... Zal m eens lief aankijken!
Ja hier 2 bossen bloemen (tulpen) gekregen en een pakje met badbruistabletten. Verder gaan we volgende week met onze club een workshop bonbons maken volgen en hebben we elk jaar een secretaressedag waarbij we zelf mogen kiezen wat we gaan doen. Fijne dag allemaal!
Nou zeg, ik was vanmorgen op kantoor en toen kreeg iedere dame van het secretariaat bloemen, behalve ik, beetje jammer.... Ik ben met ingang van 1 januari veranderd van functie (ja ja ik ben carriere mama !) en nu val ik dus niet meer onder het secretariaat
hmmm jammie! waren erg lekker... had wel iets meer verwacht van de box.. meer hebbedingetjes hahaha! of dingen wat je gratis kan aanvragen! hahaha wat vond jij ervan?
Inderdaad hetzelfde als jij; had wel wat meer monstertjes enzo gewild i.p.v. al die flyers, haha En die nutribronze hoefde ik ook niet want ik gebruik die van Dove en die vind ik al hartstikke fijn.
haha ja hier ook, het hele kantoor (ong70 man) werd ieder jaar getrakteerd op heerlijke saucijzenbroodjes van de bakker, dit jaar dus ook weer! onze baas zegt altijd:"jullie zijn geen echte secretaressen, maar je zijn allemaal nodig/van waarde".
Mijn baas heeft een kadootje voor me gekocht, heb het alleen nog niet gezien, want ik werk op donderdag niet. Hartstikke lief, maar voor mij hoeft secretaresse-dag eigenlijk niet, er is toch ook geen 'manager-dag' of iets dergelijks? Of wat denk je van de mensen van de ICT of de repro-mensen? Die werken toch ook hard? Maar ja, die zijn voor de commercie waarschijnlijk minder interessant...
Ik heb een mooie bos tulpen gekregen en een cadeaubon van 25 euro te besteden bij een luxe parfumeriezaak (net als vorig jaar!). Gr. Elma
Ik heb een grote bos bloemen gekregen van het bedrijf en een lange roos van mijn directe chef,net als alle dames van onze afdeling hoor! Je zou er haast wat van gaan denken, ahahaha!