De Baby Babbelaars (deel 1)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CherryBelly, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Troel: inderdaad erg lief dat je t op heb gezocht.
    Mij is ook verteld dat alles daarbeneden beter doorbloed is door de zwangerschap, om t beebje te kunnen verzorgen. Dan kan t ook zijn dat er een heel klein bloedvaatje knapt in je baarmoederhals. Heel onschuldig.
    Dus no worries zolang je geen buikkrampen hebt.

@brotherbear: ben nog steeds aan t duimen hoor *duim duim duim*

Jeetje meiden ik heb net weer een uur of 2 op de bank geslapen :$!!!
    Ben zoooo moe. Maarja..heb t over voor Bieboe.

Ben er vanavond niet, ik ga lekker bankhangen met mn mannetje en filmpje kijken. En even lekker tijd voor ons 2tjes...eh...3tjes hihihi.

-x-

2. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ooh spannend brotherbear! Wanneer ga je testen? Ik ben zoooo benieuwd!

Essie: geen zorgen maken hoor meis! Een beetje bloedverlies kan de eerste weken heel normaal zijn! Zolang het niet helder en rood-rood is (kan het niet uitleggen, maar je weet vast wel wat ik bedoel :D) en je geen krampen hebt is er niets aan de hand hoor!
    En zeker niet schrikken als je na het vrijen ineens wel rood bloedverlies hebt! Hebben we hier ook meerdere keren gehad :) je baarmoedermond is veeeeeel meer doorbloed, en door alle uhh wilde bewegingen :D heb je wel eens kans dat je net wat bloed verlies hebt.

@ mezelf: ik weet het even niet zo goed. Ben vanaf 8 dagen na de miskraam ovu testen gaan gebruiken. Op dag 9 was de test echt vet positief! Ik dacht eerst nog dat de ovutest misschien reageerde op het laatste restje hcg wat ik nog had. Maar de ovutest van dag 8 was echt veeeeeel minder duidelijk.
    Nu heb ik echt steeds negatieve testen.... Normaal had ik altijd een posi ovu test op dag 12. En vandaag is dag 12. En hij is gewoon omo wit.
    Zou ik dan echt mijn eisprong al gehad hebben op dag 10 (als dag 9 een posi ovutest was)
    Is wel errug snel niet? Na een miskraam?
    Ik blijf nog maar even door testen, eens kijken wat er verder gaat gebeuren.
    Ben benieuwd wat voor LF ik ga hebben? Voorheen had ik altijd een LF van 16.

3. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home

Ik heb je via Hyves een uitnodiging gestuurd! (ik had je Hyves adres hier nog in m'n pm box staan van toen we de vorige keer gingen spieken bij iedereen haha)

4. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Lekker genieten cherry!

Ik ga vanavond borrelen,en daar heb ik helemaaaaaaal geen zin in :( Het idee van alcohol staat me zo tegen vandaag! Geen idee waarom ook.
    Doe mij maar een colaatje!

5. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    @Thee: okee meis...zal je later even toevoegen :D

En niets doen waar je gevoel tegenin gaat...gewoon lekker aan de cola gaan ;)

*knuffel*

6. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Hoi..

Still nothing.. vl wil nog niet testen haha.. :).. ik ook nog niet.
    Heb nog steeds afwisselend niets en lichte krampjes. Voelt ook steeds best nat daaroo.. maar is elke keer kleurloos of wittig slijm.. hihi.. en steekjes. Maar soms op mn schaambeen, soms links en soms rechts. Mijn onderrug voelt ook dof.. zeg maar.

Oh enne.. vl zei net wat, ik gelijk super fel terug reageren. Hij zat ook van :$.. haha.. niet echt des mij

Dus denk dat ik zo onder het eten het onderwerp nog eens aansnijdt ook met het oog op mijn sport zeg maar ;).. hoe eerder ik het weet hoe eerder ik er rekening mee kan houden.

Vandaag tijdens de training ook veel last van mijn gewrichten gehad. Ben hypermobiel en sowieso altijd wel iets gevoeliger wat dat betreft, maar vandaag was het wel meer dan normaal.

Mijn zusje heeft ook een goed gevoel. Zij is hoogsensitief en haar gevoel is deze maand vrij sterk. Ze kan het alleen niet uitleggen :)..

Maar ja, eerst maar eens een positieve test. Ik heb best testangst merk ik.. -_-'

@Bianca, ik ben benieuwd bij jou meis. Of het doorzet of niet!

@Thee, misschien heb je inderdaad je ei al gehad. Je lichaam is nu door de war. Vooral op het gebied van je hormonen.

@Cherry, geniet van je avond. Wij gaan lekker naar vrienden. :)

7. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Lieve meiden,

Bedankt voor de lieve reacties! Jullie zijn schatten.

@ Troel: Super lief dat je het even voor me opgezocht hebt! Dikke knuffel!

@ Theeleutje: De zin in vrijen is momenteel even ver te zoeken. Echt geen zin in. Veel te moe. :(
    Hoop dat het wel snel weer terug komt.
    Gelukkig heb ik geen hevige buikpijn en na gisteravond heb ik geen bloed meer verloren. *AFKLOPPEN*
    Wat ik heb gelezen op internet kan het wel van een innesteling zijn. Ben benieuwd.
    Zou inderdaad wel heel snel zijn als je al op dag 9 je eisprong gehad zou hebben.

Wij gaan vanavond lekker bankhangen en relaxen. Gister een drukke dag gehad en morgen weer. Dus vanavond relaxmodus. :p

Fijn weekend nog allemaal lieverds!

8. Troel

Troel Niet meer actief

@thee: komt het misschien dat je je eitje eerder hebt omdat je super vruchtbaar bent? omdat je zwanger bent geweest (sorry als dat naar klinkt...) :( ik weet dat je dan super vruchtbaar bent... Zou je t weer willen? knuf!!!
    @ cherry: veel plezier met zn 3tjes! ;)
    @ Brotherbear! jeeeetje wat spannend!!! ik duim zoooo mega voor je!! X!!
    @ess, tuurlijk zoek ik dat op! t moet goed gaan met mn cybervriendinnetje(s) ;)

@ all: jullie zijn LIEF!! :)

KNUFFEL!!

9. Delta

Delta Niet meer actief

@ essie: fijn dat t feest leuk was ! jaaa moe.. lekker uitrusten!!

@ Troel: super leuk ! haha hoe oud ben jij eigenlijk? denk begin 20?

hoe gaat het allemaal met de dames hier?

jullie hebben zooooveeeel gekletst! ik kan t niet bij houden haha

10. brotherbear

geen ongi en een negatieve test.. kon het testen dus niet laten ;)

11. Delta

Delta Niet meer actief

oei ! hmm ik ben benieuwd of je ongi doorkomt.. ik hoop van niet.. en dat je over een paar dagen alsnog een posi test mag hebben... vandaag is je nod he?

12. brotherbear

Ja vandaag zou mijn nod moeten zijn. Nu ook precies veertien dagen geleden vruchtbaar slijm, en ik denk mijn ei, gehad..

Misschien toch te veel gedronken vandaag.. ik weet he tniet..

13. Delta

Delta Niet meer actief

hm dat zou zeker kunnen ! dat je teveel gedronken hebt.. spannend wel zeg ! nog paar daagjes wachten meid..

14. Troel

Troel Niet meer actief

@Evaa :) leuk he om elkaar te zien!! ik ben bijna 26 joh! :) hahaha beter zie er dus jonger uit!!! :) haha ;) jij? ook zoiets? 22? hoe staat t met je cyclus eigenlijk? goed? kan op mn tel niet zo goed je banner bekijken...
    @brotherbear: aaah shit!! :( misschien nog ff geduld...? duim nog steeds!!!!!

meiden ik heb zoooo'n zin om zwanger te zijn!!!! zo moets ik even ego'en... ;)
    iedereen is vast al slapen of stappen of samen lekker bankhangen (zoals t hoort...) ik ben aam t werk.. :( tsja op een trainingshuis kunnen de pubers niet alleen blijven!! :) wie komt met mij kletsen?? joeeehoeee?? :) haha...

15. brotherbear

Ik kom wel kletsen als je er nog bent!!

Ik ben 23 Btw;)..

Ga inderdaad nu tot woensdag wachten met testen mocht ik nog niet ong worden.. Hihi. Vind het eigenlijk wel spannend en leuk..

16. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @brotherbear: aoh meis wat balen! Hoop dat je woensdag alsnog een posi test krijgt! Duim nog steeds voor je meis!

@troel: werk ze meis xx

Ik ga lekker slapen.
    Tot morgen xx

17. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ik ben ook 23 ;)

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Brotherbear: geen bloed geeft moed meis.... spannend hoor

19. Troel

Troel Niet meer actief

Aaah ik was al weer weg! :( Wel lief dat je wilde kletsen Brotherbear!! :) Hoe is het trouwens? Nog niets?? Hoop het!!!
    @Bianca: Thanx! Om 13u ben ik klaar en ben ik lekker vrij t/m morgen :)
    @ All:Hoe is t hier verder? Tijd gaat snel! Zit alweer op dag 8!

20. Delta

Delta Niet meer actief

@ Troel: ohw echt ! je lijkt ook 22/23 haha.. ja ik ben 22 !
    wat lief dat je vraag over mn cyclus, ik heb vandaag of morgen mn eisprong :D ik ga 28 aug testen... :D spannend dus !
    ik zie dat jij over 9 dagen mag testen !! hoe voel jij jezelf daaronder? zoo spannend !

Deel Deze Pagina