helemaal overheen gelezen! Haha nee hoor, klinkt helemaal niet naar! Ik heb inderdaad ook gelezen dat je na een miskraam super vruchtbaar bent, dus dat zou het idd wel kunnen verklaren. Ik zou het zeker weer willen, en vriend ook! Sterker nog.... Als ik echt op dag 9 een posi ovu test heb gehad, en dan dus op dag 10 of 11 de eisprong, dan zouden we zelfs al weer kans hebben. Zonder er echt goed bij stil gestaan te hebben dat er zo snel al weer een eisprong zou zijn, zijn we erg lief (geweest) tegen elkaar. Pas later bedacht ik me dat die ovu test positief was! Maar goed, we hebben afgesproken dat we wel zien wat er gebeurd. We gaan er (proberen!) niet te veel op te hopen en er mee bezig te zijn
Joehoe!! Waar is iedereen?? Heb geen zin om morgen te werken, Moet ik zo mn mond houden en net doen of er niks aan de hand is! Haha... Eva, jij morgen voor t eerst toch?
Dinsdag! Dan hoef ik pas om 9 uur te beginnen en kan ik thuis gewoon bellen..heb me net ook aangemeld voor moeders voor moeders
@ Noosa: ik kan t heeel goed berijpen, dat het super lastig is om je mond te houden!! ja ik moet morgen voor t eerst weer werken
Noosa goed van je dat je mee gaat doen met MvM! Ik heb het ook 2,5 week gedaan! Ga me zeker ook weer aanmelden als ik weer zwanger ben Evaa spannend! Succes en laat je weten hoe het ging?
@ Theeleutje: Dankjewel schat! Ik hoop dat het onbewust lief zijn voor elkaar goed heeft geholpen. Duim voor je lief. @ Evaa: Jij ook bedankt schat! Gaan we allebei er weer tegen aan morgen. Jij ook heel veel succes. @ Noosa: Wat leuk dat je dinsdag de VK gaat bellen. Spannend hoor.
@evaa en essie: veel succes morgen met jullie nieuwe job! Ik duim voor jullie voor een leuke dag!! @bianca, bij jou ook nog niets? Hier ook niet. Niets nakkes nada.. spannend dus.. @cherry, leuk dat je het nu allemaal al bijhoudt meis! Lijkt mij ook super leuk voor straks! @noosa, echt gaaf al jouw testjes!! Ik slik vsm Puur Mama. Zelf een goed gevoel bij . Is goed voor, tijdens en na je zwangerschap. Ik slik de visolie tabletten er naast .. @Gizzie, vertel eens wat meer over jezelf meid.. ik ken je nog niet zo goed! @thee, meid wat ben jij toch een sterke persoonlijkheid! Echt respect voor! @MayD, geen bloed geeft inderdaad moed.. nog steeds geen bloed hier @vergetenen.. sorry .. hoe is het met jullie meiden??
@ Noosa: Ik slik nu de pillen van Davitamon compleet mama plus visolie. En verder sport ik nog. Maar doe even geen spinning. Nu gewoon cardiotraining. Fietsen, loopband en crosstrainer.
Wel fijn meiden dat jullie weer lekker aan de slag kunnen! essieben je er al over uit wanneer je je werk gaat inlichten? cherry wat is je temp hoog! Ik heb dit weekend niet getempt dus ben benieuwd morgen haha
Ik zelf heb nu vitaal zwanger van kruidvat...visolie is ook wel een goede! Qua soorten zou ik ook wel wat meer kunnen doen Haha, wil iig meer gaan wandelen 's avonds en misschien zwemmen ofzo? Fiets zowiezo veel, hen geen rijbewijs.. Wat zijn jullie hobby's/sporten eig meiden?