hahahaha Hoofdje (met neusjeprofiel) zit links... rechts de buik met daar bovenop een deel van het armpje en een samengeknepen knuistje Tja, als je al een 6-tal echo's hebt gehad zie je meer dan in het begin.
ik sluit mij bij gizzie aan! ik wil ook net zo graag zwanger worden als iedereen.. maar dat betekent niet dat ik het een ander niet gun!! Tegendeel zelfs!
@ Cherry: Wat balen dat de BI erger wordt. Ik hoop dat je snel je rust kan vinden en dat je werkgever gaat mee werken. Wat zijn al die werkgevers toch moeilijk in deze tijd. Echt niet normaal!! Wordt daar zo boos om. Blijf aan jezelf en de kleine denken. Doe rustig aan en een hele dikke knuffel voor jou! @ MayD: Ik wist niet dat er met 30 en 35 weken ook nog een echo was. Dat is wel beter. Mooie echo hoor en wat is ze groot! Hihi.. past zeker niet meer op het scherm. Als ze maar goed groeit! Daar gaat het om. @ Thee: Lekker blij zijn en genieten! Zoals wij allemaal zeggen. Doen hoor! Leuk dat de streepjes op de testen nu donkerder worden! Dat gaf mij ook een kick. Hihi... ik heb in totaal 13 zwangerschapstesten gedaan. Echt veel, maar zooo leuk! Vooral die digitale van CB. Had er 1 van 1-2 weken en 1 van 2-3 weken en 3+. Hihi... @ Noosa: Wat fijn dat jij nu wel je rust vindt door halve dagen te werken. Heerlijk hoor! En dat je daarna even moet slapen/liggen dat hoort er nu bij. Je lichaam is zo hard aan het werk. Jij ook rustig aan he! @ Eva: Heb jij je eisprong al gevoeld of niet? Ik ga ff je tempkaartje bekijken. @ Gizzie: Hoe is het met jou lieverd? Zit maar te hopen dat je ongi eens door mag komen. Duurt zo lang. Leef zo met je mee.
@ essie: nee heb nog geen ei gehad...! heb hem ook niet echt gevoeld.. haha ik denk dat ik mn ei pas volgende week krijg.. en dat we elke keer steeds te vroeg stopte met klussen.. maar dat ik ook een wat kortere lf heb.. we zullen zien aankomende dagen! toch wel handig dat tempen..
Valt mee hoor... je hebt gewoon een heel grillig tempverloop na je ongi. Komt vaker voor. Ik zou zeggen, gewoon lekker doorvozen met manlief, dan komt het allemaal goed! Uit eigen ervaring kan ik wel zeggen dat normaliter je "zin" ook toeneemt rond je ei.
Wat lief van je meis! Ik ben aan het twijfelen of dat ik misschien een eisprong heb gehad deze week. Ovutestjes dus niet gebruikt , dus zeker weten doe ik het niet. Maar ik had toch echt wat rekbaar slijm, best gevoelige booby's en krampjes in mijn onderbuik (dinsdagavond deed het echt zeer). Maar het kan natuurlijk ook nog steeds door het ontpillen komen, geen idee. Ik heb me in elk geval voorgenomen om pas op 11 november weer te testen. Nu test ik om de week, maar dat werkt alleen maar frustrerend vind ik. Als het een eisprong is geweest, en het eitje is niet bevrucht, dan zou ik ongi moeten zijn. En anders wacht ik maar weer af... Hoe gaat het met jou? Ik las dat de echo zaterdag niet doorgaat? Balen, maar het lijkt me inderdaad ook fijner om later in je zwangerschap nog een echo te laten maken. 18 november is al snel! Heb je een voorgevoel jongen/meisje? Maakt natuurlijk niets uit, als alles er maar op en aan zit! Lukt het met solliciteren bij je man?
ah thnx.. maar mn ongi is al meer als een week weg!! ja we blijven het om de dag doen zin hebben we altijd wel haha, zeker om de dag..
@ Gizzie: Ik hoop dat je je eisprong gevoeld hebt. Hoop het echt. Dan is je lichaam dus wel gewoon aan het werk. Inderdaad dan maar even geen zwangerschapstestjes meer doen. Ook niet leuk om steeds geen streep te zien. Begrijp ik helemaal. En je bent dus zo geil!? Haha.. dat heb ik ook. Ben bere geil nu steeds. Mijn man wordt gek van me. Hahaha... Heb zoveel zin steeds. Nooit gedacht dat mijn zin weer terug zou komen tijdens de zwangerschap. Wij denken allebei dat het een jongen is. Hihi.. Dat zegt ons gevoel gewoon, maar een meisje is natuurlijk ook van harte welkom. Als de kleine maar gezond is en alles erop en eraan. Solliciteren bij m'n man gaat nog niet echt lekker. Veel bedrijven laten niks horen. Ik ben net gebeld voor de functie klantenservice medewerker, wel voor 40 uur per week, terwijl erbij stond dat 32 uur ook mogelijk was. Dus nu weet ik niet wat ik moet doen. Zal ik aangeven dat ik nu nog best 40 uur kan werken of niet? Ik voel me verder goed en heb nergens last van. Ik heb ook nog niks gezegd over mijn zwangerschap. Heb ook amper een buik nog.
Hahaha, check! Zondag, dinsdag en vanochtend . Als het een ei is geweest, zwemmen er genoeg zaadjes rond, haha.
Solliciteren bij m'n man gaat nog niet echt lekker. Veel bedrijven laten niks horen. Ik ben net gebeld voor de functie klantenservice medewerker, wel voor 40 uur per week, terwijl erbij stond dat 32 uur ook mogelijk was. Dus nu weet ik niet wat ik moet doen. Zal ik aangeven dat ik nu nog best 40 uur kan werken of niet? Ik voel me verder goed en heb nergens last van. Ik heb ook nog niks gezegd over mijn zwangerschap. Heb ook amper een buik nog. [/QUOTE] hmm, had je gevraagd of 32 uur ook kon? zo niet, alsnog even vragen.. als t niet kan.. tja.. dat moet je zelf beslissen lieverd.. of je het aan kan
Ben benieuwd of jullie voorgevoel klopt! Tja, dat is weer een lastige. Het hangt er vanaf wat je aankunt. Misschien zou je aan kunnen geven dat je de voorkeur geeft aan 32 uur. En misschien een paar weken keihard je best doen en jezelf bewijzen en zo laten zien dat ze jou moeten hebben voor die functie. En dan daarna je zwangerschap melden? Of meteen open kaart spelen, maar je hebt zelf al ervaren hoe het dan soms gaat... Moeilijk meis, volg je gevoel in elk geval. Lijkt me wel een leuke functie!
Dit is echt weer heel erg moeilijk! Echt zo niet leuk! Ik had gelijk gevraagd of 32 uur mogelijk was, maar dat is dus niet zo. Ze zoeken echt iemand voor 40 uur en dan begint er in november een training die 2 weken duurt. Ze zoeken ook echt iemand die minimaal 1 jaar beschikbaar is. Dat ben ik wel, maar ik moet er wel tussendoor 16 weken tussen uit. Wat moet ik nou doen?!?!?!?!?!??!?!?!?!
wat lastig essie. heb hier ook geen ervaring mee.. je kunt ze misschien beter vertellen dat je zwanger bent, ze komen er toch wel achter, en dan ben je echt al heel wat weken en heb je ook gelogen.. lastig zeg, wat denken de andere meiden ervan?
Wat Eva zegt, dan zou ik ook open kaart spelen denk ik. En 40 uur wil je niet werken na de bevalling toch? Tenzij je echt geen keus hebt vanwege je man natuurlijk. Poeh, moeilijk meis. Succes!
Essie, als alles goed gaat zou je sowieso eerst een tijdelijk contract krijgen en kunnen ze je er alsnog uit doen als ze je buik zien groeien... gewoon open kaart spelen, hoewel het wettelijk niet verplicht is.