De Baby Babbelaars (deel 1)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CherryBelly, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Ik heb gewoon op de vacature gereageerd en nog niks gezegd over mijn zwangerschap. Het gaat namelijk eerst via het uitzendbureau. En als het uitzendbureau het weet wordt ik helemaal niet meer benaderd voor vacatures.
    Dus stel er mocht een gesprek komen dan vertel ik het zelf wel aan de werkgever.

2. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat is slim Essie, zo zou ik het ook doen! Maar wel inderdad bij het gesprek met je werkgever het aangeven.
    Spannend hoor!! Ik hoop voor je dat het wat wordt!

MayD, wat een prachtige echo! Wat is ze compleet zo he :D Woww... :)

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Echt wel... *smelt*

4. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    G*dver...... Hele lap tekst getypt, en ineens is alles foetsie!
    Even opnieuw proberen

Wat een mooie echo MayD! Kan me voorstellen dat je moeder het geweldig vond!
    Is dat echt standaard, met 30 weken een echo? Ik kan me herinneren dat ze de vorige keer bij de intake tegen me zeiden met 12, 20 en 35 weken een echo. Wel een liggingsecho, maar geen groei echo dus...
    Zal het eens navragen als ik opnieuw op intake mag!

Klinkt goed gizzie! Hopelijk was dat je ei wat je gevoelt hebt! Spannend, betekend in ieder geval dat je lijf goed aan het werk is!

Ik zou open kaart spelen denk ik, Essie. Hoewel je het niet verplicht bent, is het denk ik wel de beste optie.

@all: wat zijn jullie toch lief! Ik weet dat ik moet genieten, en dat doe ik ook zeker wel! Die achterlijke grijns van oor naar oor is de hele week nog niet weg geweest! Al blijft het wel heel erg spannend, zal blij zijn als de 12 weken om zijn.
    Ik pikte vanmorgen BB eruit,maar ik bedoelde natuurlijk alle meiden die zo graag zwanger willen worden !
    Maar ik las het berichtje van bb, net voordat ik helemaal blij wilde gaan typen dat het streepje vanochtend weer donkerder was. Ik weet hoe moeilijk het is als iemand verteld dat ze zwanger is en je zelf ook zo graag wilt! (en misschien wel extra, omdat ik nu voor de 2de keer zwanger ben binnen het half jaar. Hoezo zout in de wonden strooien?)
    En ik weet het, ik heb m'n portie ook echt wel gehad met die MK in augustus. Maar toch, kan me voorstellen dat men er niet zo vrolijk van wordt om al dat blijde nieuws te lezen.

Echt zoooooo ontzettend lief!! Vl. Kwam gisteren thuis met een Nijntje knuffel. Als je in het handje van Nijntje knijpt speelt er gedurende 4 minuten fur Elise van Beethoven. Ik heb hem de vorige keer eens gezegd dat ik graag een fur Elise muziekje wilde, omdat ik merk hoe rustig baby's daarvan worden. Naar mijn idee heb ik dat tussen neus en lippen verteld, niet in de gaten gehad dat hij het onthouden had.
    Ik zie hem ook al helemaal staan in zo'n babyzaak tussen alle muziek dingen. 1 voor 1 allemaal aanzetten, net zo lang tot hij het goede deuntje had gevonden. :D
    Vond het zo lief!

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Thee: langzamerhand wordt overal landelijk ingevoerd dat ook bij 30 weken een extra groeiecho wordt gedaan... ik zou het gewoon even navragen, desnoods als je zelf tegen de 30 weken aanloopt... bij mij zei de VK dat ze het echt NET hadden doorgevoerd. Had ik ff mazzel.

Wat een lieve vriend heb je toch! Echt een schatje met die actie!

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ahh thee wat schattig!!
    Ik had dat toen met een ketting waar een belletje in zit. Kwam hij ook spontaan mee aan.
    Lief als mannen dan zo hun zachte kant laten zien.
    Mijn vriend praat ook steeds meer in "jullie".. Komen jullie eten? Hoe is het met jullie? En dan even zn hand op mn buik...*zucht*

7. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ooh vandaar! Ik zal het sowieso eens aankaarten inderdaad. Iede echo die je krijgt is mooi meegenomen!

Heeft er iemand een idee hoe je een stoffige geur van ongeveer 24 jaar uit hydrofiele luiers krijgt?
    De vorige keer hadden we het meteen iedereen verteld toen ik zwanger bleek te zijn, en mijn moeder is toen meteen de zolder opgedoken om spullen te zoeken. Ze heeft al die jaren 2 verhuisdozen vol bewaard, vol met hydrofiele luiers. Die heeft ze voor zowel mij als mijn broertje gebruikt, en daarna zijn ze de zolder opgegaan, waarbze dus ongeveer 24 jaar hebben gelegen (broertje is ruim 25 nu)
    We hebben ze toen allemaal nagekeken,en ze zijn gewoon nog hardstikke goed. Geen vlekje op te zien, en ze zijn allemaal nog heel.
    Mijn moeder heeft ze toen voor me uitgewassen en aan ons mee gegeven.
    Gisteren was ik zelf op de zolder aan het rommelen, en ik kwam die dozen tegen. Het is dat ik weet dat ze begin juli gewassen zijn, maar je rook nog overduidelijk een stoffige geur.
    Ik heb ze gister zelf nog eens opnieuw uitgewassen op 60 graden, daarna in de droger met zo'n robijn droogtrommeldoekje erbij.
    Net wilde ik die droger leeg halen (gister geenn zin meer in, en ach, heb ze toch pas tegen juli nodig ;)) maar ze ruiken nog steeds stoffig. Wel minder al als gister, maar je ruikt het nog wel.
    Is dit nou een kwestie van nog een x aantal keren wassen en drogen en dan moet het goed zijn, of is er iets anders wat ik kan proberen?
    Vl. Zei al iets van misschien een halve trommel vullen, ipv helemaal vol doen.
    Goed, ik heb natuurlijk nog eeuwig de tijd, maar ik zou het zo jammer vinden als ik tzt nieuwe doeken moet kopen omdat ze stoffig blijven ruiken. Met de doeken zelf is echt niets mis mee, het is echt dat geurtje

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Gewoon nog een keer wassen en (indien mogelijk natuurlijk) lekker fris buiten ophangen.

Vooral niet te veel wasverzachter of geparfumeerde producten buiten je wasmiddel om gebruiken.

9. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Buiten hangen is ook wel een goeie ja! Kan ik tzt mooi in het voorjaar doen! (uitgerekende datum is begin juli)

Ik had het nu expres een droogtrommeldoekje bij gedaan voor de geur, wel met het idee om alles tzt weer opnieuw uit te wassen, en dan met neutral. Maar dan moet wel eerst het stoffige luchtje eruit zijn.
    Ik heb ze nu weer terug in de doos gedaan. Haal ze van het voorjaar er wel weer uit, en dan inderdaad buiten laten drogen!

10. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja Thee, buiten hangen zat ik ook aan te denken! Gewoon proberen, zonde om alles nieuw te kopen!

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Mona's tip was dus weer goed?

whuaahahahahaha

12. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Thee: Super lief van je ventje! Leuk dat hij dat zo aanpakt! :D Sweety!
    Handig die hydrofiele luiers!!

Bedankt voor jullie reacties. Ik moet morgen een test maken en dan krijg ik te horen of ik een geschikte kandidaat zou zijn voor een klantenservice. Ben benieuwd. Heb daar geen ervaring in namelijk.

Vandaag heel de dag naar vacatures gezocht en net maar eens even gaan douche.
    Verder heb ik weer een dip en denk aan alles wat er kan gaan gebeuren. Bah!

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Maak je niet te druk meis! Komt echt allemaal wel op de pootjes terecht!!!

14. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Haha ja de Mona tip was weer briljant!
    Ik vind het we grappig, ik ben zelf bijna 28 jaar geleden ook met die doeken afgedroogd. En straks dan ons ukje ook!
    Ik haal ze van het voorjaar wel weer tevoorschijn en dan was ik ze weer uit, en hang ik ze buiten aan de droogmolen. En desnoods was ik ze daarna nog een keer. Lijkt me wel een grappig gezicht, zo'n droogmolen vol met witte hydrofiele doeken!

Essie: komt wel goed schatje! Geen zorgen maken, overal is een oplossing voor! Heel veel succes met die test morgen!

Aaaahhhh jouw Vl. Is een ook lieverd noosa!

15. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Lieverds,

We luchten hier allemaal ons hart en we begrijpen elkaar. Als ik mijn hart lucht over het feit dat elke vezel van mn lichaam roept om een kindje en dat ik het daar moeilijk mee heb dan is het voor mij al genoeg om dat te delen. Ik ben net zo blij voor iemand dat ze zwanger is, als wanneer ik daar geen last van heb. Dus nooit, maar dan ook nooit verhalen laten of aanpassen, omdat het misschien vervelend is om te lezen. Dan lees ik maar niet, mocht ik het echt vervelend vinden. Alleen zo zit ik niet in elkaar.. dus no worries ;)..

Daarbij :p.. het feit dat die wens weer groter wordt betekent ook dat het nog altijd steeds beter met mij gaat :D..

@MayD, meelbiet!! :D

@Essie, meis het komt goed! Ik houd hoop voor jou!

@Gizzie, misschien is je ei echt wel gesprongen en dan is het eind van deze ellelange cyclus in zicht!

@Evaa, komt goed meis! Echt.. je kan altijd nog ovutesten gaan gebruiken naast het tempen!

@Bianc, weet jij al meer lieverd!?

@Cherry, heftig meis! Houd alsjeblieft de eer aan jezelf. Ook ik heb de afgelopen periode geleerd dat niemand onmisbaar is op werkgebied. Je bent alleen onmisbaar voor jezelf, je partner en je kindje.

@Troel, where are youuu!?

@Rest, hoe is het met jullie!?

16. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    hey lieverds,

ff kort berichtje moet zo gaan werken..

De dag begon zo goed, ik had leuke plannen om lekker te gaan shoppen voor de kerst, nieuwe kerstballen, boom etc..
    Belt eerst mijn man zijn oma op, waar ik altijd ga poetsen dat ik niet meer hoef te komen poetsen voorlopig want ze vind het te duur worden en kan het niet meer betalen :S.. Ik baalde als een stekker, omdat mijn andere poetsplaats ook nog maar om de 2 weken is ivm finaciele zaken. Ik kan het geld zelf hard genoeg gebruiken. Maar goed over zijn oma snap ik het niet, omdat ze zelf zoveel geld aan onnodige dingen uit geeft en altijd al klaagd dat ze geen geld heeft, heb er 4 jaar gepoetst. Nu wilt ze het via een instantie gaan doen :S nou dan ben je nog meer kwijt dan wat ik krijg, maar ja ze zou me volgende week terug bellen en dan zou ze wat horen hoe en wat van die instantie. Ze zoeken tegewoordig nergens meer mensen voor particulier te poetsen :(.
    Maar goed dat was dat, erna kreeg ik een brief van VGZ.... Ja hoor €150 euro betalen ivm de Provera kuur en de inwendige echo!!!!!!!
    Dit sloeg werkelijk alles, mijn h.a en gyn hebben zelf gezegt dat het vergoed werd!!! Ik gebeld met VGZ. Ja mevr het word indd vergoed maar het valt altijd eerst binnen het eigen risico helaas. Ja waarom zeggen ze dan dat je het vergoed krijgt als ik het toch moet betalen???? Bohhh ben echt zo pissoff vandaag!!!! Sorry girls hahahah, daar gaan mijn leuke plannen!

Ik ga me maar eens omkleden om te gaan werken :(...heb geen zin , ben kapot moe bohhh.. Tot morgen!

Liefs xxxx fijne avond!!

17. Delta

Delta Niet meer actief

thnx BB :) met ovu testen wacht ik nog af, omdat ik gewoon helemaal geen idee heb wanneer ik mn ei zou kunnen krijgen..

hoe voel jij je nu?

18. Delta

Delta Niet meer actief

aah bianca.. ik snap het meid !! pff alles is zoooo duur tegenwoordig.. hier ook , betaal scheel aan belasting en eigen risico.. pfff en werk zoeken is ook al zo lastig :(

19. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Knuffel voor BB!

20. Delta

Delta Niet meer actief

en ik snap t hoor BB, het doet mij ook pijn als iemand weer zwanger is, ook al ben ik super blij voor ze.. moet er alleen niet te lang bij stil staan haha dan gaat t goed.. onze tijd komt echt wel.. net als alle andere niet zwangere dames hier !

Deel Deze Pagina