Ik bedoelde ook dat ja later ovutestjes zou kunnen gaan gebruiken.. eerst maar eens je cyclus een beetje beter in beeld met het tempen.. tsjaa.. hoe gaat het.. persoonlijk en werk prima.. Baby.. tsjaa vl zit in het buitenland tot en met zondag.. dus ben het alleen thuis zijn nu wel echt zat .. whaha.. en ik wil zo graag een kindje.. nu besef ik me ook des te meer hoe alleen "alleen" is en dat versterkt het gevoel .. hihi.. Dus ff afwachten tot volgende maand.. ben benieuwd wanneer mn ei weer springt deze cyclus
Het doet mij geen pijn .. ik kan mijn wens en het geluk van anderen heel goed gescheiden houden .. En bianc.. dat is vet balen meid! Alles, maar dan ook alles, kost geld. Alleen de zon komt op voor neits.. Hopelijk bedenkt de oma van je vriend zich en kan je blijven komen Werkse en geniet van jullie dagje samen morgen
ja ik snap het meid.. het gevoel om mama te willen worden word groter en groter.. zeker als iedereen om je heen zwanger word en jij blijft achter. dat doet gewoon pijn! fijn dat het best goed met je gaat. gelukkig. ja indd, eerst even inzicht krijgen in mn cyclus.. als het in januari nog niet raak is, misschien maar aan de ovu testen.. maar ja zoals ik al zei; we klussen echt om de dag vanaf menstruatie tot nod, dan heb ik die ovu testen toch gewoon niet nodig? wanneer kom je mannetje weer thuis?
Een extra ultra dikke super knuffel met hcg! Krijg je iedere dag als je dat wil! Alle meiden trouwens! Nee sorry, niet op fb online, zit op vriends blackberry (mijn telefoon ligt op oplader thuis, en wij zijn niet thuis haha ) en wat ik ook doe, krijg daar fb niet aan de gang... Maar dat ook wel iets over mij zeggen, vind zijn Blackberry maar een stomme telefoon!)
Ik hou ook niet van BlackBerry.. hihi Hahah ik wil elke dag een HCG knuffel en dan deze maand zw zijn, omdat vl zondag thuis komt en we dan lekker gaan vozen .. omdat we elkaar gemist hebben.. en dan komt kort daarna mn eisprong.. Pff .. weg maandje pauze ..
@ BB: pas op hoor, die meelbiet kop ik terug (zolang die bij aanraking maar niet uit elkaar spat, hahaha) @ Bianca: eigen risico is a bitch... weet je wat nog leuker is? Erst 50 euries direct aan de zieleknijper te moeten betalen en vervolgens ook nog eens de rekening van de Menzis presenteerd krijgen! Ik ben nu gelukkig al aan de 170,- eigen risico... stiekem hoop ik dan ook dat de kleine nog dit jaar komt. Volgend jaar wordt het eerste eigen risico 220,-! WTF!!!!
haha.. was dus een goede voorzet om terug te koppen .. uhh nee nog niet op fb. Komt dit weekend! Nu is mn haar te vet -_- mag het de eerste 48 uur niet wassen.. grmbl.. en ik moet trainen vanavond.. hihi.. Maar wie mooi wil zijn moet pijn lijden
Thanks voor jullie positieve woorden. We gaan gewoon maar door. @ BB: Nog heel even geduld en je mannetje is er weer. Snap dat je je op deze manier erg alleen voelt. Is ook niet leuk. Kan je niet lekker naar vriendinnen toe? Even wat afleiding. @ Bianca: Wat een rotdag zeg en wat een hoge rekening! Echt stom dat ze gezegd hebben dat het vergoed zou worden. Dit vind ik geen vergoeding als je het eerst zelf moet betalen. GROM!! Alles is veel te duur in dit stomme land. Slaat nergens op. Niemand kan het meer betalen ongeveer. Maar Nederland blijft slapen. Drama! Dikke knuffel voor jou meis!
@Essie, ik werk fulltime en sport 3 avonden per week. De meeste van mijn vriendinnetjes studeren nog en hebben een compleet ander leven dat alleen in de weekenden matcht hihi.. *droomt weg over een jaar, vl weg en samen een week met een prachtig kindje in huis, samen blij als ie weer thuis is * Ik vind het zo spannend essie voor jou! Het komt allemaal goed .. Ik heb bij jou een meisjesgevoel .. hihi.. Maar eerst die intake
Haha dat word echt super vozen zondag en maandag en en en en en En dan ga ik je iedere dag een hcg knuffel geven, gaan we met z'n alle je ei en zijn zwemmertjes aanmoedigenen daarna gaan onze duimen draaien tot we er dol van worden! Ben benieuwd naar je extensions! Verplichte eigen risico is echt klote. Bij mij is dat meestal in februari al op echt be-lach-e-lijk! Ik betaal em dan ook altijd standaard in delen. Is gewoon een principe kwestie. Alsof ik er voor gekozen heb om brakke longen te hebben? :x Ik ga met je mee duimen MayD, dat je een 2011 kindje gaat krijgen!
haha ik hou ook niet van mn eigen risico.. Ik heb op 30 juni een archiefkast op mn voet gekregen en me lelijk open gehaald. Dus ik moest of naar een huisarts of naar de eh. Maar er waren geen ha'en beschikbaar in de buurt van mn werk dus ik naar de eh.. Kreeg ik alleen een pleister, terwijl men er van overtuigd was dat het gehecht of geplakt moest worden.. maar dat vonden ze daar niet nodig.. en nu heb ik én een vette rekening en een litteken..
Hey lieverds, Zo klaar met werken, ging gauw om en was niet zo druk gelukkig. Nu weer lekker thuis Ja verplichte risico is echt klote en word ieder jaar steeds duurder en duurder, terwijl ons salaris blijft staan . Idd volgens jaar al 220 euro! En dan komt de premie nog, die is nog niet bekend. Ik ga kijken bij de Rabobank komt ook een zorgverzekering uit van Interpolis, en die is een stuk goedkoper schijnt. Maar komt pas half november allemaal uit! Ik ga nog ff lekker tv kijken en erna ons bedje in. Morgen lekker uitslapen en een dagje samen vrij heerlijk! Tot morgen xxxx Welterusten xx
Goeiemorgen dames! Vannacht wederom goed geslapen. Vanmorgen ga ik langs koffiedrinken bij mijn oude werkgever... misschien gelijk een beetje netwerken voor als ik straks thuis zit (vertaalklusjes)...
Hey lieve meiden! Ben ik weer ff. Ik ga lekker meeklagen over die eigen risico...vreselijk!!! Bij mij zit ik er halverwege t jaar ook al overheen. En vervelend. En alles word maar duurder. Pffff. Heb gister een gesprek met mn werkgever gehad. Ik krijg een oproep van de arbo om het een en ander te laten onderzoeken. Eindelijk word er serieus naar gekeken. Moest wel eerst langs de huisarts van ze...weet eigenlijk niet echt waarom. Maar heb straks een afspraak. Pfff hoop volgende week meer duidelijkheid te hebben. Lieverds ik denk echt aan jullie...heb soms alleen echt geen energie om te reageren...sorryyy! -x-
Morning!! Uitslapen is er niet meer bij vandaag! Veel over de kleine gedroomd, nu dat t een meisje is en alles had ik knal roze...net n zuurstok! Haha Vandaag klein beetje babykamer doen en even flink op MP speuren. Cher, succes bij de dokter!
@ Cher: Ik snap niet echt waarom je nu naar de HA moet van je werkgever... Ach ja... Arbo-arts stelt niet veel voor hoor. Je krijgt hoofdzakelijk veel vragen aan je hoofd. En als je het niet prettig vindt dat hij een fysieke controle uit wil voeren, mag je dat gewoon weigeren hoor. Komt allemaal wel goed. @ Noosa: nou, misschien zegt dat wel wat hahaha... Ik had het gister met mijn man over dat ik pijn in mijn borsten had/heb en dat het mij verstandig leek alvast wat koffiepads (lees: zoogcompressen) in de tas te hebben. Vervolgens heb ik de hele nacht van afkolven gedroomd. Hahahahaha