De Baby Babbelaars (deel 1)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CherryBelly, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troel

Troel Niet meer actief

Vind het ook niet vies! :p Ik vertel weleens t een en ander aan VL. Dan kijkt hij me aan en dan weet ik al genoeg! Haha.. Hij vindt t wel schattig als ik dan denk dat hij dat graag wil horen.. :D:D Haha! Volgens mij zijn de meeste meiden wel open over dat soort dingen.. Misschien niet direct tegen je vriendinnen,, Naja ik heb een aantal vriendinnetjes waar ik dit ook mee kan bespreken. Maar op zo'n forum kun je helemaal los gaan! :D

Girls ik denk toch echt dat ik nu mn eitje heb! Gehad/ ga krijgen.. Wat ik een stuk eerder al zei, dat ik overtijd was toch?? Op de 7e werd ik echt ongie, dus die heb ik als dag 1 gerekend. Nu had ik 2 dagen daarvoor, de dag dat ik een test wilde halen, er een tampon in gedaan om te zien of er al wat bloed zat (I know i know, weird!) en daar zat rood bloed aan wel.. Dus als dàt nu dag 1 is zit ik nu dus niet op dag 10 maar op dag 12.. Kan dus! Misschien rekende mn lichaam dat wel al als dag 1, zeg maar..

2. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn Troel als je eitje gaat springen :D wordt het weer een spannende tijd voor jou.
    Klinkt best logisch wat je vertelt allemaal....dan zou je lichaam weer perfecte timing hebben he!

3. Troel

Troel Niet meer actief

Lieve Noosa inderdaad geen zorgen, je baarmoeder is zich nu zo aan t aan passen! Dat heb je nooit al eerder gevoeld! Heel logisch dat t nu gek voelt... Je baarmoeder is maar zo'n klein zakje, (ballonnetje eigenlijk) dat voel je wel!

Ja precies wat je zegt, over dat troepie gedoe! Herken ik!

4. Troel

Troel Niet meer actief

Ja dan was ik niet overtijd (ik wil weleens 'over datum' tikken! Erg!) Zat het gewoon wat hoger ofzo en kwam t er niet zo vlot uit als normaal.. Nou het zou mooi zijn want we hebben meeeega geklust!! ;)

5. Delta

Delta Niet meer actief

Troel: heerlijk he ! naar je eitje toeleven :D geniet van het klussen meid !
    ik heb net gekeken, en heb vruchtbaar slijm ja.. het voel ook echt zacht en slijmerig daarbinnen hahaha.... vanavond dus maar weer klussen :D gister voor t slapen geklust en daarna niet meer in opgestaan of naar de wc geweest, dus gewoon blijven liggen haha.. hopelijk werkt het..

6. Troel

Troel Niet meer actief

Haha heel goed! Billen samenknijpen, benen omhoog!

7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tnx lieve Troel en Eva :)
    Ook al weet ik n mn achterhoofd dat ik me geen zorgen moet maken is het fijn om ook nog even bevestiging te lezen.

Ik ga voor jullie allebei duimen, want het lijkt me heerlijk om met iedereen over zwanger zijn te praten!
    (Ipv troepjes en slijmpjes gaat het dan alleen nog maar over krampjes en andere vage kwaaltjes)

8. Delta

Delta Niet meer actief

@ troel: jaa :D haha.. echt spannend..

@ Noosa: ik kan me zeker goed voorstellen dat je onzeker bent.. dat heeft volgens mij iedereen die net zwanger is,, dus heel normaal denk ik :D zou ik ook hebben! geniet er lekker van!
    hopen dat wij je allemaal mogen volgen

9. Troel

Troel Niet meer actief

Lovely Ladies, ik ga naar mn werk zo! Tot morgenmiddag!! Evaa succes met werk zoeken! Duim voor je meis!!!! Wat heeft je vriend voor job? (als k vragen mag........) :D

10. Delta

Delta Niet meer actief

werkze meid ! jaaa dankje , komt goed!
    mijn vriend is accountant bij unilever..

11. Delta

Delta Niet meer actief

of nou ja, hij doet nog wel veel meer dan alleen accountancy, veel grote projecten, ook met amerika samen.. vandaar die zakenreis.. haha het is allemaal erg ingewikkeld, en ik snap weinig van wat ie doet.. en dat ie bijna alles in het engels moet doen in hele moeilijk 'begrijp en leesbare taal' haha

12. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Helaas hij is overleden....
    Daar gaat al mn werk! Geen back up niets.

Nu hoop ik dat er iemand is die min laatste bestanden nog kan redden.
    Xxx

13. Delta

Delta Niet meer actief

ah bag zeg !
    ik hoop het ook voor jou!! pff

14. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Dames.... Hoe staat het er voor? Hoe voelen de zwangere dames zich?
    Xx

15. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @Gizzie: ohh meis wat spannend!!! Hoop dat je ongi uitblijft en morgen een positieve test in handen mag krijgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ik krijg blauwe vingers van het duimen hihihi... ;)!!!!!

Ja zwangere lady's ik verheug me ook op buikfoto's!!!!!!! ;)

@Eva: Als je om de dag klust dan is het goed ;) Teveel is ook niet goed voor het mannelijk zaad. De zaadjes blijven immers 48-72 uur in leven ;) ohh echt spannend!!

@Noosa: Ik heb het wel al vaker gehoord van zwangere vrouwen. Je lichaam is plaats aan het maken voor een baby en dan kan het indd soms wat rekkerig aanvoelen daarbinnen in ;)..

@Troel: ohh spannend meis, dat word flink klussen de komende dagen hihih :p

@blijevrouw: ohneee he dat meen je niet :$ en nu meis???? Misschien een computerdeskundige bellen??

Hier is nog niets veranderd, nog steeds die plopjes in mijn buik vind het maar een raar gevoel haha.. net of mijn darmen aan het dansen zijn hahah :(

xxxx

16. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Dank je wel Bianca88! Lief van je!! Zojuist naar het toilet geweest en nog niets te zien...Maar ik durf gewoon niet teveel te hopen! 12 jaar lang de pil geslikt, en dan zou het meteen de 1e ronde raak zijn? Kan het me echt niet voorstellen. Waarschijnlijk zijn het gewoon allemaal klachten van ontpillen/schildklier (ik probeer me hier alvast op in te stellen).

Plopjes in je buik? Hihi. Wanneer zou jij kunnen testen? De gyn had toch gezegd dat je dichtbij een eisprong zat laatst?

17. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ik ga ook altijd van het negatieve uit, dan is de teleurstelling altijd wat verzachtender... Maar alles kan he ;) We hebben hier nog iemand gehad die meteen in ronde 1 zwanger is geraakt hoor :p

Ja dat klopt indd van de gyn. Ik heb vorige week getest en toen was het negatief. Ik test voor de zekerheid vrijdagmorgen nog eens en mocht het dan weer negatief zijn dan bel ik mijn h.a op voor die Provera kuur. Had stiekem wel gehoopt dat het deze keer wel raak zou zijn, vooral omdat we toch goed hadden geklusd op de dagen wat de gyn had gezegt. Maar ja niets aan te doen... ;)

18. Delta

Delta Niet meer actief

@ bianca: haha jaaa meestal klussen we echt om de dag.. maar elke dag tijdens ei kan wel toch.. :)
    is jou ongi al doorgekomen?

19. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Echt om de dag??? Ohnee haha 2-3 keer per week vind ik wel voldoende haha, Vind het moet wel leuk blijven ;).. Misschien word het minder na een paar jaar haha... Maar als ik weer dat ik mijn ei heb vrijen we om de dag. (advies van de gynaecoloog ivm zaadkwaliteit).

Nee meis ben nog niet ongesteld geworden :x

20. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Ondertussen begin ik wat ongi-achtige steekjes te krijgen. Zal er wel aan komen dus... Gewoon maar afwachten!

Deel Deze Pagina