Hi girls! Haha volgend jaar een draakje in huis! Ik ben zelf een rat, weet eigenlijk niet wat vriend is, zal het eens opzoeken! Ooh eindelijk is mijn weekend begonnen! Wat duurde deze week lang zeg! Zo nog even boodschappen doen, alcoholvrije wijn halen. We hebben morgen een feestje, en het gaat nogal opvallen als ik niet drink... En ik wil echt nog niets zeggen, het is nog zo pril allemaal!
Jee cherry, ik hoop dat ze nou eens een keer luisteren op je werk?!! Haha Essie toch! Flink van genieten meis! Aaah lovely wat balen!!! Knuffel voor jou! Gizzie! Tuurlijk krijg jij ook een dagelijks intense super dikke met mega veel hcg knuffel! @spullen kopen voor de kleine: het enige wat wij gaan aanschaffen is een babykamer. De vorige keer hebben mijn ouders gezegd dat we de kinderwagen van hun krijgen, de box krijgen we van schoonmoeders en de kinderstoel van schoonzus dus alle dure dingen zijn eigenlijk al geregeld! Echt zoooo ontzettend lief van iedereen! Onze kleine gaat aan beide kanten de eerste worden, en aan mijn kant zal het sowieso zo blijven tot wij misschien een 2de gaan krijgen. Dus iedereen slaat door straks! De rest komt wel! Mijn moeder staat erom bekend om veel te kopen, net zoals mijn oma (zo gaaf! Als wij een meisje krijgen hebben we gewoon een 4de generatie! Ik was vroegah ook de 4de generatie!) dus die zal ik nog flink moeten gaan afremmen tegen die tijd. Wil zelf namelijk ook wel erg graag wat spulletjes kopen! Wat de kinderkamer en de kinderwagen gaat worden staat ook al min of meer vast. Scheelt natuurlijk dat ik met mijn werk enorm veel zie en vooral veel kan vergelijken. Vriend had zonder te weten welke kinderkamer ik graag zou willen toevallig precies dezelfde uitgezocht! Dus dat is makkelijk! En toen ik alle voordelen en nadelen van iedere kinderwagen had uitgelegd en had laten zien was hij het 100% eens met de wagen die ik graag zou willen. Haha hij heeft nu al medelijden met de verkoper die ons tzt gaat helpen. Die gaat ons (mij) niets meer wijs maken over van alles en nog wat (maar goed, dat is pure mazzel door mijn werk natuurlijk!)
Alcoholvrije wijn heeft mij ook gered op een feestje!! Goede uitvinding. Wat heerlijk dat je zoveel krijgt Thee!! Wij kunnen gelukkig een hoop spullen lenen van vrienden/zus. Zoals badje, box, speelkleden etc. Maxi-cosie, boxkleden en wipper hebben we van de baas van VL gehad (1x gebruikt door zijn zoontje). Ik maak daar dan ook flink gebruik van! Tis allemaal al duur genoeg. Voor welke kinderwagen willen jullie gaan Thee? Wij willen de Mutsy 4rider ivm groot lengte verschil tussen mij n VL (hij is 2.04m). Hmm ik heb net een zakje dropduo's gehaald. Ook al weet ik dat teveel drop niet goed is, ik kan me niet inhouden qua eten
Als je maar op past dat je bloed druk niet de pan uit stijgt! Wij willen de maxi cosi Mura 3. Echt zo'n heerlijke wagen! Fijne grote bak (net als de Mutsy trouwens!) heel klein in te klappen, maar dan wel een relatief zwaar frame. Vind ik niet erg, daardoor is hij erg stevig. Wandelwagen inzet kan van je af en naar je toe. Best grote wielen (luchtbanden) waardoor je ook over verschillende tereinen kan lopen ( is bij de Mutsy ook!) in hoogte verstelbaar, erg handig aangezien Vl. Een stukje groter is als ikke Uiteindelijk ging het hier ook tussen de Mutsy en de maxi cosi Mura, maar ik persoonlijk vind de mc Mura net wat lekkerder, soepeler rijden. En bij de Mutsy moet je best oppassen wat aanschaf (maar goed, dat is maar eenmalig ) standaard heb je daar geloof ik 2 luchtbanden 2 plastic banden. Als je 4 luchtbanden wil moet je al extra betalen. Mc Mura heeft een grote boodschappen mand bij de Mutsy moet je die weer appart bij kopen. Door al dat soort dingen wordt de Mutsy uiteindelijk net zo duur als de mc Mura. En persoonlijk vind ik de mc Mura net wat sportiever ogen. Al met al, en na veeeeeeeel vergelijk gaan we daarom voor de mc Mura kiezen! (meest doorslag gevend was dat ie kleiner in te klappen is als de Mutsy, en super snel en super makkelijk) Maar goed, ik ben dan ook wel een zeikerd wat dat betreft. Ik heb overal wel wat op aan te merken (bugaboo is te laag voor mij, laat staan voor Vl. Quinny heeft naar mijn idee een te kleine/smalle bak, stokke vind ik al helemaal niet mooi en gaaaaaa zo maar door.) Het voordeel van mijn werk kan dus net zo goed een nadeel wezen. Ik heb dus echt overal iets op aan te merken, wat het er soms niet altijd makkelijker op maakt.... *zucht*
Super trouwens dat je zoveel spullen krijgt en kan lenen! Wij hadden er rekening mee gehouden dat we alles zelf zouden kopen, en daar hadden we een bepaald budget voor opzij gezet toen we eenmaal wisten dat we kinderen wilde. Nu blijkt dat onze families ons zoveel willen geven! Totaal niet nodig, maar echt hardstikke super lief!
Hahha wat leuk die dromen van jullie, ze zeggen wel eens dat je droomd over je kindje en dat je dan ook ziet wat het word .. Spannend!! @Cherry doe je rustig aan lieffie xxx Op marktplaats hebben ze veel leuke dingen en voor een leuke prijs! Soms indd nog gloednieuw van bedrijven!!! Ik zet zelf ook veel op marktplaats en verkoop het ook erg snel meestal. Ben aan het zoeken voor een fiets wil meteen een mamafiets kopen dan hoef ik dat over paar jaar niet te doen. Moet toch een nieuwe fiets hebben, en vind een lage instap erg fijn ook. Je hebt trouwens ook markplaats junior he! Krijg je ook een leuk babykado als je bent bevallen !!! Lieverds ik ben weer weg xxxx
Lieve dames even een kort berichtje van mij. 8nov moet ik naar de gyn voor onderzoeken. Ben benieuwd.. X
Ah meid wat fijn dat je al gauw terecht kunt, krijg je een inwendige echo? Heeft je h.a je doorgestuurd vanwege je cyclus of andere reden meis?
Wat lief en fijn dat je zoveel spulletjes krijgt van je familie het is idd al duur genoeg allemaal.. mijn schoonouders zeiden ook al je krijgt de babykamer van ons en mijn vader zei de kinderwagen. Mijn schoonbroer zou ook tegen die tijd wat kopen wat we nodig hebben dan heb je het duurste idd al gehad. Bij ons zouden wij ook de eerste zijn tenminsten nu nog wel haha. Mijn zusje is 17 dus die denkt daar nog niet aan en mijn schoonbroer en schoonzus willen het voorlopig ook nog niet, eerst huisje kopen. Maakt het net iets bij zonderbaar als je als 1e hun (achter/achter/kleinkind) mag dragen. Vooral ml zijn overgrootoma ! Maar ja eerst eens zwanger zien te raken .... Lieverds wij gaan tv kijken xxxxfijne avond lieverdssss
oke meid. dat is wel fijn..!! indd wat bianca al vroeg, om welke reden precies? over je cyclus of? xx
Goh ik was aan het kijken op marktplaats en kwam deze advertentie tegen van maxicosi mura 4 ! Marktplaats.nl > Maxi Cosi Mura 4 nu ophalen voor 50 euro! incl auto reiswieg - Kinderen en Baby's - Kinderwagens en Combinaties Is toch voor niets he!! Tegen die tijd kijk ik zeker weten op marktplaats!
Jawel staat erbij geschreven incl reiswieg + autostoel Ik ga slapen moet morgenvroeg weer werken. Goedennacht xxx
Ik word doorverwezen door de lange cyclussen. Huisarts is ervan overtuigd dat het PCOS is. Maar ze wil me verder onderzoeken..
@ Essie: mijn tieten lekken (nog) niet, maar zijn wel erg gevoelig... ik zo het idee dat dat niet lang meer daat duren voordat ze wel gaan lekken. Maar wat een p***o bij jullie thuis hahahaha!!! @ Blijevrouw: fijn dat je wordt doorverwezen!
Goeiemorgen! Fijn dat je word door gestuurd blijevrouw! Goed dat je naar de HA bent gegaan! Net weer een testje gedaan, teststreep stond er eerder als de controle streep! Het contrast met de eerste test (vandaag 1 weeqk geleden, daarom wilde ik graag vandaag weer testen) is errug groot! Vanavond aan de alcoholvrije wijn! Wat zijn jullie plannen voor vandaag? Ik ga zo boodschappen doen en opruimen in huis. Was wegwerken en zorgen dat alles klaar is voor vanavond!
Ik ga zo naar het postkantoor, dan hondevoer halen en dan lekker douchen voor we naar een 25-jarige bruiloft gaan vanaamp.