De Baby Babbelaars (deel 1)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CherryBelly, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jij hebt een gezellige dag voor de boeg dus MayD!

Ik heb mijn klusjes voor vandaag gedaan op stofzuigen na. Zo even mn oefeningen doen en koppie thee drinken. Stofzuigen en daarna beetje niksen (maar toch in beweging blijven ;) ) Lekker zo'n rommel zaterdag.
    Vanvond een verjaardag. ik hoop dat ik zo fit ben dat ik het wat langer vol ga houden dan 11 uur ;)

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Noosa: met BI mag je niet stofzuigen hoor....

3. Delta

Delta Niet meer actief

fijn blije vrouw ! je hoort namelijk wel eens anders..

fijn weekend allemaal

4. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Hellow lovely ladies!!!

Al weer vroeg aan de babbel ;).
    Ik heb ook al gewerkt, erna wasje gedraaid en de afwas gedaan.
    Ga zo aan de strijk blehhh ;)

@Blijevrouw: Ah dat is wel fijn he meid dat je eindelijk word doorverwezen naar de gyn. Terwijl je toch een regelmatige cyclus hebt, wel een lange. Wou dat ik hem zo had ;).
    Dan zul je ook wel over 2 maand een rekening van 150 euro krijgen :( Ben benieuwd wat de gyn gaat zeggen meid.

@Eva jawel staat ook bij de advertentie geschreven dat er een autostoel + reiswieg bij zit ;)

@Mayd: Drukke dag ;) Hopelijk is er nog een klein uurtje vrij om toch ff te gaan rusten voor je he meid. Vnaaf feest! Leuk! Amuseer jullie lieverds...

@Thee hahah volgens mij heb je een verslaving aan testjes he :p super haha!!! Vond het grappig dat je schreef: De streep was er eerder dan de controlestreep hahaha!!! Maar je weet nu wel i.i.g dat je ECHT zwanger bent ;) haha..

@Noosa fijne verjaardag vanavond lieverd!

5. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    MayD, weet ik...maar fysio heeft vorige keer uitgelegd dat als ik het dan toch doe, hoe het moet...slang achter me.....mar ik doe het ook alleen als ik me goed voel.
    Anders moet vriend het maar even overnemen haha

6. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Hoi lieverds,

Hoe is met het jullie?

@ MayD: Apart he dat je nu ineens 2 melkfabrieken bij je draagt. ;) Mijn borsten zijn ook gegroeid, maar volgens mij staat het nu even stil. Ze zijn ook niet meer zo erg gevoelig.
    Gister hebben we een rustavondje gehad. Hihi... :p We hadden visite tot 02:30 uur, dus we lagen ook laat in bed.

@ Thee: Wij hebben de Joolz Day gekocht. Deze heeft ook luchtbanden en kan in allerlei standen. Echt een super fijn ding en rijd ook echt super! :D
    Wel super dat jullie zoveel krijgen zeg! :D Ideaal! Laat je maar lekker verwennen. Dat heb je verdient!

@ Noosa: Doe je rustig aan?! En zeker met je BI! Goed naar je lichaam luisteren hoor!

@ Blijevrouw: Fijn dat er nu verder actie wordt ondernomen. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, zodat je weet waar je aan toe bent. Maar zolang zijn je cyclussen toch niet?
    Ik zit terug te kijken naar mijn cyclussen en die waren ook in de 42 dagen.

Mag je eigenlijk oliebollen eten als je zwanger bent?!

7. Delta

Delta Niet meer actief

nou ik zit op dag 12 en nog geen ei te bekennen..

8. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    moeder natuur geeft je ook dingen voor je beebje cadeau hahaha

Vanaamp wel op tijd naar bed?

Tuuuuuuuurlijk mag je wel oliebollen eten!!!!!!!

9. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Mijn man stofzuigt normaal altijd al, dus dat hoef ik niet te laten staan hahahaha.... Mannen en elektrische huishoudapparaten :D

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Komt vast goed hoor... heb vertrouwen in je lijf. Lekker knus met je mannetje blijven, dan komt het vast goed.

11. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm oliebollen! En bedankt Essie ;)

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eva, geen paniek meid! Je hebt nog tijd zat!! Als je ei op dag 14,15 en waarsch 16 komt is er nog genoeg tijd!

13. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Jammiej!!!! Eerste oliebol is op hoor!!! :p Was heerlijk!!
    Dacht dat oliebollen niet mochten, ivm gist of bier wat erin zit?!?
    Vanavond zeker wel op tijd naar bed. Nu nog moe! Haha! ;)

14. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Hoi lieve meiden!

Ben ik weer even - het is weekend en zaterdag dus dan kan ik even extra op de lt.

@MayD, altijd als ik jouw berichtjes lees dan denk ik: Damn zij heeft droge humor.. Ik hou dr van (geen voorzet/inkoppertje dit keer).. Hoop dat je melkfabrieken nog niet gaan overstromen. Geeft zo'n zinloze troep (nu nog dan ;))

@noosa, doe je wel voorzichtig meis! Je zit nog niet op de helft en je moet nog heel lang!

@Essie, ik vind je een kanjer!

@Thee, tijd voor onze dagelijkse HCG knuffel :D.. Cool meid! Ben zo blij voor jou!!

@Evaa, no worries.. Ik heb mijn ei ook wel eens gehad op dag 21! En toen had ik ook een keurige lf.. Misschien is je cyclus wel langer deze maand!

@Cherry, hoe is het met jou!?

@Troel.. ^.^

@Blije, wat fijn meis, dat je nu wordt doorgestuurd. Krijg je eindelijk meer duidelijkheid! Kan je daar ook adequaat mee om gaan :)

@lovely, balen meid dat je ongi bent geworden! Hoop dat je gauw een wondertje in je buik mag ontvangen :)

@Gizzie, en en en.. weet je al meer!? Was het je ei!?

@Hieroo.. ik voelde me de laatste dagen nogal uhh.. - vruchtbaar :p - en dat voelde vrij gek.. Zeker omdat ik het idee had dat ik vorige cyclus een vmk had gehad.
    Ook al hebben wij een maand "pauze" ik doe toch ovutestjes, omdat mn persona mijn cyclus moet opslaan. Die vraagt eens in de zo veel dagen om een testje. Maar heeft dat dit keer alleen op dag 6 gedaan en tot aan vandaag (dag 14 voor mij, 13 voor dat apparaat)!! niet meer..

Dat vertrouwde ik niet, dus ik vanmorgen toch een ovutest gedaan en die is knalpositief. Dus warempel ik krijg mijn ei nu weer precies zoals het hoort met een cyclus van 30 en een lf van 14. Morgen komt vriendlief thuis.. hmm.. gaat mn/onze pauze.. Alhoewell.. dan hebben we zeker twee weken niet geklust (ongi en buitenland vl).. dus..

15. brotherbear

ohh.. btw.. ;).. ik heb een foto op fb geplaatst met mn langere haar..

16. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Mooi je haartjes meis!!!!!! Zie je helemaal niets van dat het extensions zijn, super!!! Hoeveel heb je er nu voor moeten betalen?
    Super je eitje komt eraan, dat word klusserdeklus hahahaha ;)!!!!

@Eva: Geen paniek meid, je eitje kan nog altijd komen ;)

Hmmmmmmmmmmmmmmm Oliebollen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Verheug me alweer op oud en nieuw hahahah ;)!! Alhoewel het niet laat gaat worden dan, moet 1 januari om 05.15 uur weer op om te gaan werken :(

17. brotherbear

haha.. Ik was iets meer dan 200 euro kwijt :).. Viel mij erg mee! Ben er zelf ook heel blij mee.. Zie dat het op de foto minder duidelijk is dan in rl.. maar ja.. :)

Ja mn eitje komt er aan.. haha.. gek hoor.. Ben er veel relaxter onder, de laatste twee dagen, en voel me veel vruchtbaarder dan normaal.. Maar dan nog.. afgelopen twee weken geen geklus gehad ;)..

Haha oliebollen, 1 hooguit 2 vind ik lekker daarna niet meer. En wij zijn dit jaar met O&N in Barcelona, dus dan eet ik zie niet eens :D..

Wel bout trouwens dat je dan zo vroeg moet werken ;)

18. brotherbear

Zeker allemaal weg vanmiddag!? :p

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben er!! :)
    Heb net n cake gebakken, staat nu in de oven...
    Gaaf hoor extensions!!

20. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @brotherbear: Nja had niet gerekend op een rekening van €150 opeens ;) haha dus kwam eigelijk niet zo goed uit maar jah het is niet anders.. Rekeningen komen nooit goed uit he :p
    Spannend je ei..!!!!
    Enne Barcelona, zozo doe maar ruig he haha ;) heerlijk!
    Hoelang gaan jullie?
    Ja de planner heeft zichzelf wel vrij gepakt 1 jan, en mij opgeschreven voor te werken van 0700-1330 uur :(, het is niet anders maar krijg wel dubbel betaald - het is een zondag en een feestdag ;). We zijn toch maar met ons 2tjes met O&N ivm de hondjes, dus liggen er toch vroeg in ;).

@Eva Oehehh heerlijk een cake mmmmm!!!!!!! Laat het je smaken lief..

Ik ben weg lieverds, misschien vnaaf ff..
    Manlief belde net dat hij om 4 uur al klaar is ipv 5 uur dus dat is wel lekker ;)
    Fijne avond en amuseer jullie xxx

Deel Deze Pagina