De Baby Babbelaars (deel 1)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CherryBelly, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

thnx dames.. :) slaap lekker iedereen enne tot morgen!

2. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

@MayD, en jouw mening begrijp ik ook. Dus niets no offence, komt goed.. ieder zijn ding ;).

@Troel'tje, over heen gelezen dan;)

@Evaa, goed zo meid, ben trots op je!

@all, goede film: een lekkere jankerd.. The last song

Sleep well en tot morgen (en anders woensdag of volgend weekend)

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Goede morgen dames...

straks na het uitlaten van de hond ff bellen met de HA. Ik heb nu al een week een pijnlijke linker pols en schouder en ik denk dat daar ontstekingen in zitten. Daar moet de HA maar even naar kijken.

Vanmorgen moet ik ook naar de Arbo-verpleegkundige. Ik denk voor de laatste keer tot ik verlof heb. Mijn verlof begint op 25 november officieel.

4. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen!

Mayd, dat klinkt niet lekker :(
    En succes bij de Arbo, al zal het niet veel voorstellen denk ik? Vind je het niet vervelend dat je daar toch nog naar toe moet?
    En dan al bijna je verlof in! Wat gaat het super snel!!

Ik ga weer werken zo ben benieuwd hoe het vandaag weer gaat! Altijd weer een verassing ;)

5. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Vandaag dag 105!

Kerstshow is bij het plaatselijke tuincentrum. Niet erg groot, maar het was wel weer mooi om te zien! In Maastricht is ook een grote kerstshow/markt toch? Misschien dat we daar ook eens naar toe gaan. Vindt Maastricht zo'n heerlijke stad!!

6. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Bedankt voor de reacties lieverds! Pff, vind het echt té spannend allemaal. Natuurlijk hoop ik op een innesteling, maar een ongi zou ook heel welkom zijn. Dan weet ik tenminste dat het goed zit allemaal. Ik wacht rustig af. Testen doe ik pas volgende week vrijdag (11-11).

Het lukt me niet om op iedereen te reageren, ik wil vandaag veel doen op het werk. Morgen ben ik er weer uitgebreid ;).

7. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Gizzie: de 11e van de 11e??? hahaha beetje carnavalesk. Maastricht heeft echt een mooie markt. Heb zelf ook bijna 2 jaar in Mestreech gewoond, mooie stad.

@ Noosa: Arbo stelt niets voor, aangezien ik door de Arbo-arts sowieso al was "afgekeurd" tot aan mijn verlof. Dit zal dus de laatste keer zijn voor mijn verlof. Ik vind het wel welletjes. Veel plezier op je werk vandaag.

8. Delta

Delta Niet meer actief

@ BB: thnx meid :)

@ MayD: hmm balen zeg dat je misschien een ontsteking hebt! doe het rustig aan

nou mn temp is vandaag 0.1 graad omlaag gegaan :( pff

9. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Goedemorgen lieverds,

Lekker geslapen?

Helaas de kleine gisteravond niet gevoeld. Hoop de kleine snel weer te voelen. Zo leuk! :D

Vandaag weer een dagje zoeken naar vacatures en solliciteren. Saai dagje. Mannetje is nu naar een uitzendbureau om zich daar in te schrijven en hij had gereageerd op een vacature en dat gingen ze ook bespreken. Ik ben benieuwd.

Jullie nog wat doen vandaag?

Fijne dag allemaal!!

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    0.1 zegt niks... wacht nou gewoon ff af...

11. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    zo naar de Arbo en dan op de bank

12. Delta

Delta Niet meer actief

nee maar mn ei is nog steeds niet gespot.. anders had hij omhoog moeten gaan.. maar goed ik wacht zeker af

succes bij de arbo!

13. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Eva: Spannend hoor wanneer je je ei gaat spotten. Hoop zo dat het snel mag zijn. Je hebt namelijk wel steeds een regelmatige cyclus. Ik duim voor je meis!

14. Delta

Delta Niet meer actief

dankjewel essie! ja daarom, ik word gewoon elke maand ongi, dus neem aan dat ik wel een ei heb...

15. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Eva: Sowieso positief blijven en vertrouwen blijven houden in je lichaam. Het kan nog steeds hoor dat je eitje komt.
    Ik weet nog wel toen ik voor het eerst met ovutesten ging werken dat ik het bij dag 15 (zie mijn FF) had opgegeven met ovutesten. En toen ineens iets daarna kreeg ik vruchtbaar slijm en temperatuursverhogingen. Op 22 juli (zie mijn FF) had ik dus een smiley op mijn CB ovutest. Toen 's avonds gelijk geklust en 19 juli hadden we ook geklust. Mijn eisprong was op 24 juli en 25 juli hadden we ook nog een keer geklust.
    Op 3 aug. de eerste zwangerschapstest gedaan (4 dagen voor NOD) en deze was dus licht positief. En gewoon in 1x raak. Dit was ook de eerste ronde dat ik ovutesten gebruikte.

Dus lieverd, houd moed!!!!

16. Delta

Delta Niet meer actief

is ook zo essie! haha maar mijn cyclus is wel wat korter.. en denk niet dat hij echt langer gaat zijn deze keer.. maar goed alles kan! en we klussen in ieder geval om de dag.. dus missen kunnen we hem zeker niet.. :)

17. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Pfff dag 105 al!!! Ik hier vandaag cd 62 :(
    Heb jij ook steeds het ongi gevoel of niet, heb steeds die krampjes/steekjes al weken lang..

Ja dat klopt in maastricht is ieder jaar Magisch Maastricht ;) Kerstkraampjes, maar niet zo heel groot hoor. Staat ieder jaar op het vrijtof, kesselskade en op de markt een paar kraampjes. De hele stad is wel magisch kerstvol versierd, heel mooi!

winter - vvv maastricht hier heb je misschien meer aan kwa info. Hier in de buurt in Valkenburg heb je de kerstgrotten, ook erg leuk om heen te gaan. Daar gaan wij wel ieder jaar heen. Zijn 2 verschillende grotten, fluweelgrot & gemeentegrot met beiden kerstkraampjes. Meen dat het 2,50 p.p kost om binnen te komen in deze grotten. In Maastricht is het gratis. Als jullie naar Maastricht komen wel iets laten weten he ;)!!!!!!!

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Nou, kom ik net bij de Arbo... kijkt die mannelijke verpleegkundige mij met een wazige blik aan...

Als je met 3,5 week toch al met zwangerschapsverlof gaat, snap ik niet wat je hier doet en waarom deze afspraak is gemaakt. Kon ik dus binnen 5 minuten weer naar huis.

19. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    ey meis, RELAX!!!! 0.1 wilt niets zeggen lieverd.. Ik denk dat je er teveel mee bezig bent en teveel druk op je eigen aan het zetten bent.
    Daarom ben ik ook niet met tempen meer begonnen en ermee gestopt. Ik ben het daarom ook eens met Mayd. Je maakt je zelf alleen maar gek ermee lieverd, bedoel het goed he ;)..
    Misschien alleen je slijm checken?
    En anders alleen ovu-testjes gebruiken, dan weet je wanneer je ei en je het vruchtbaarste bent?

@Essie: Hopelijk krijgt je man die baan waarop hij heeft gesolliciteerd!!! Of dat er iets bij het uitzendburo voor hem tussen zit. En voor jou ook lieverd!!! Ga je wel open kaart spelen bij je sollicitaties of niet?

@Mayd oei dat klinkt niet goed een vermoedelijke ontsteking! Hopelijk is het niet wat je denkt meid en gaat het snel over! Beterschap xx

Wat ik vandaag ga doen?
    Ik was pas om 11 uur wakker hahah, nou het me wel heerlijk kunnen uitslapen :p was er ook aan toe bohhh...
    Ik ga zo strijken, opruimen, afwassen & af en toe spieken hier haha..
    Jullie???

xxx tot straks

20. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Pffff dat meen je niet!!!! :$
    Hadden ze ook niet even van te voren kunnen zeggen he!!!!!

Deel Deze Pagina