De Baby Babbelaars (deel 1)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CherryBelly, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Tnx voor de info Bianca! Lijkt me leuk om een keer naar toe te gaan in december. Hopelijk hebben we daar tijd voor tussen het schilderen door ;).

Krampen heb ik eigenlijk niet gehad tussendoor. Vorige week wel omdat ik dacht een eisprong te hebben, en sinds zaterdag ook last van krampjes. Maar daarvoor eigenlijk niet. Jij elke dag wel een beetje dus? Doe je af en toe nog een testje? Vindt het verstandig van je om na jullie vakantie maar weer eens contact op te nemen met de ha/gyn.

Wat raar MayD, binnen 5 minuten dus weer weg. Maar dat is goed toch? Oh, en misschien een ontsteking, da's niet fijn :(.

Essie, ik duim echt voor je dat jullie allebei een nieuwe baan kunnen vinden!!! In ieder geval je man, zodat jullie in elk geval 1 vast inkomen hebben. Dat is beter dan twee kleine uitkeringen. En ik hoop dat jij ook nog iets vindt voordat je verlof krijgt! Zie je nog geen buikje bij je?

Evaa, ik bedoel het net zo goed als MayD en Bianca, maar ik denk ook dat je er misschien iets teveel mee bezig bent meis. Wat Bianca zegt, misschien het tempen toch maar achterwege laten? Stress kan een cyclus beinvloeden hè. In het begin zei je zelf tegen mij: 'als je om de dag vrijt, kun je een ei niet missen. Dan heb je geen ovutesten of tempen nodig'. Ik zeg het nu tegen jou ;). Heb vertrouwen in je lichaam lieverd.

Vanochtend bij de internist geweest. Schildklierwaardes zijn perfect. Over een half jaar terug, tenzij ik in verwachting zou zijn. Oh, ik hoop dat ik er snel weer zit...

2. Delta

Delta Niet meer actief

ja jullie hebben gelijk.. maar ga toch even door met tempen haha...
    het valt best mee, voor de rest ben ik er heel rustig onder hoor.. maar sommige hebben een regelmatige cyclus en toch geen ei.. en vruchtbaarslijm zegt ook niet alles..

aah MayD! pff jeetje zeg.. moest je niet te ver reizen?

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Evaa: neu, was een kwartier rijden, maar leuk is anders. M.b.t. het tempen... je kunt rustig doortempen, maar trek niet telkens tussendoor conclusies. Met tempen kun je sowieso pas achteraf zien of je ei daadwerkelijk is gesprongen... Als je wil zien of je ei in aantocht is, zou ik toch echt ovutesten aanbevelen.

4. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @Gizizie: Wat super meid dat alles goed was bij de internis!
    En over half jaar pas terug fijn, maar hopelijk mag je eerder terug gaan omdat je dan zwanger bent ;)!!
    Ja zou leuk zijn als jullie naar Maastricht komen hihi, ik hoor het tegen die tijd wel ;)!!
    Ja raar he dat ik iedere dag van die krampjes heb, ik zal het aangeven als ik weer naar de h.a ga. Ben benieuwd wat ze deze keer weer gaat zeggen?!
    Ja ik doe wel om de 3 weken ongeveer een testje, om toch zeker te weten dat ik niet zwanger ben. Nu voor we het weekendje weggaan doe ik nog een testje.

@Eva je moet doen wat je zelf denkt goed te zijn en te voelen meid ;)

Zo ik ga eens ff gauw aan de strijk beginnen anders heb ik dalijk geen zin meer hahah :p

5. Delta

Delta Niet meer actief

@ MayD: hmm nou gelukkig was het niet ver maar toch!
    en tja dat tempen, je hebt gelijk hoor.. :D komt goed meiden, lief dat jullie me willen helpen! ik ga er aan denken om me niet gek te laten maken.

@ bianca: dankje, komt goed meis :) enne succes met je strijk!

6. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Bianca: veel plezier met de strijk (zeg ik met zeer veel sarcasme als echte anti-strijker) hahahaha

@ Evaa: dikke vette knuffel van mij meis!!!

7. Delta

Delta Niet meer actief

Dankjewel MayD!! doet me goed

8. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden!

Gizzie: wat fijn dat alles goed is! En nu maar hopen dat je eerder terug moet komen ;) Spannend komende tijd voor je!

MayD: pff voor niks daarheen! Hadden ze wel eerder kunnen zeggen. Ach nu ben je er iig helemaal vanaf!
    Hoe was het bij de HA?

Ahh Eva, dikke knuffel ook van mij!! xx

Bianca, lekker uitgeslapen!! Heerlijk he :) Geniet nog maar even van het zonnetje vandaag, het is zo heerlijk!!

Ik heb een nieuwe foto van mij in mn album gezet...zoek de verschillen. Ben echt trots op mn buikje haha!
    9 dec. 20 weken echo! Oehh ik heb er nu al zin in :D Haha

9. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Even snel tussendoor: dinsdag 15 nov om 19:15 hebben we een echo!! Ik ben dan ruim 6 weken, dus als het hartje klopt, moeten we het dan kunnen zien! Spannend man, dat is gewoon over 2 weken al!!

Nu weer even verder rennen en vliegen, kom straks terug om op iedereen te reageren!

Dikke kus!

10. Delta

Delta Niet meer actief

dankje noosa! mooi buikje al hoor ! :D

11. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Noosa, mooi buikje!!! Wat ben je slank zeg ;) (behalve je buikje dan hè).

Thee: wat fijn dat jullie zo snel al een echo krijgen!! Ik duim voor een mooi kloppend hartje!!

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tnx meiden!!!

Thee wat fijn dat je zo snel terecht kan! Voel je je qua kwaaltjes heel anders dan vorige keer?

13. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Ik heb de strijk overleeft meiden hahaha :p!!!
    De volgende was draait alweer, zijn maar handdoeken dus die zijn zo opgevouwd na de droger ;)

@Noosa aaah wat schattig je buik(je)!!!!! Ik zie toch wel al het verschil hoor !!! Ben benieuwd als je straks 10 weken verder bent hahaha... ;)

@Theee: Wat super dat je over 2 weken de echo krijgt!! Spannend he!! Hopelijk dat alles goed mag gaan met de kleine korrel, lijkt me toch een dubbel en zwaar gevoel als je straks tegen de 8 weken bent. Maar we slepen je erdoorheen en alles komt goed lieverd!

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Noosa: mooi buikje... groeit al mooi hoor! Ff wachten nog op de 20-weken echo, maar het is al december voor je het weet!
    HA is morgenvroeg

@ Thee: da's al mooi snel, de 15e.

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Bianca: dan is het goed. hahaha

16. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Zo! Nu even de tijd om op iedereen te reageren!

Fijn dat alles oke was gizzie! Ik ga gruwelijk met je meeduimen dat je er heel snel weer zit! Vind het sowieso spannend voor je, ik hoop dat het echt je ei was die je gevoelt hebt!

Fijn je dat mannetje weer thuis is BB! Zo alleen is ook maar niets....

Jee MayD, ik hoop dat het geen ontsteking is hoor! Daar ben je dan mooi klaar mee! Raar van die arbo dat ze je wel hebben laten komen eigenlijk. Zonde van je tijd! Bijna met verlof! Lijkt me ook wel weer een mijlpaal.

De kerstshow is Maastricht is echt super Bianca! Wij zijn vorig jaar geloof ik geweest, of was het al weer dat jaar daarvoor?! Maastricht vind ik sowieso hardstikke gezellig!

Probeer te relaxen evaa! Ik weet dat het makkelijk klinkt vanuit mijn mond, maar het komt echt! Zoals gizzie altijd zo mooi zegt: ontspan, ontspan, ontspan!

Ooh gaaf dat je de kleine gevoelt hebt Essie! Lijkt me zooooo bijzonder!

Cherry, hoe is het met jou meis? Als iets van de arbo gehoord?

Voel je je alweer wat beter lovely?! Ik hoop dat je griepje snel over is!

Troel! De eerste 12 weken zitten erop! Mijlpaal!

Mooie buik heb je al noosa! Je ziet echt heel duidelijk het verschil! Maar goed, volgens mij ben je ook super slank, dat scheelt ook weer natuurlijk! Ik ben best stevig van mezelf, dus het zal wel langer duren voordat ik zo'n buik mag gaan showen haha!

Ben ik nou iemand vergeten? :) nee toch?!

Hier: alles gaat prima! Vandaag de vk gebeld, we krijgen 15 november een vroege echo! Zoals zij ook al zei: als het hartje klopt, is het natuurlijk nog steeds geen 'garantie' maar dan neemt de kans op weer een MK wel beduidend af. Ik vind het toch wel fijn hoor, zo snel al een echo. Dat is dan toch een voordeel van die kl*te MK....
    En dan net voor de 12 weken weer een echo, dat is ook wel lekker! Kunnen we mooi een keertje extra naar binnen spieken haha!
    Verder geen klachtjes eigenlijk. In de middag een flauw misselijk gevoel, maar dat is met iets eten goed op te lossen. Tepels zijn wat gevoelig en af en toe merk ik dat m'n reuk veranderd is. mag tot dusver niet klagen! De vorige keer had ik ook vrijwel geen klachtjes, op 2 keer kotsen na heb ik volgens mij toen nergens last van gehad.
    Ach we zien wel, het komt zoals het komt!
    Een vraagje aan de zwangere dames: kennen jullie de zout test? Schijnt een methode te zijn waarmee je vroeg in de zwangschap al kunt zien of je een jongen of een meisje krijgt. Schijnt op alle momenten in de zwnagschap te werken. Beste vriend van Vl. Kwam daar gister mee, schijnt 90 % van de tijd te kloppen.
    Ik vond/vind het onzin, maar Vl. Wilde toch dat ik het vanmorgen deed.
    Je moet 2 eetlepels fijn zout in een longdrink glas doen. Ochtend urine opvangen, en dan dat longdrinkglas (waar het zout dus al in zit) voor de helft vullen met ochtendurine. Binnen een minuut of 2 schijn je resultaat te zien: wordt de urine helder en trekt het zout in sliertjes naar de oppervlakte toe en verdwijnt het, dan zou je een meisje krijgen. Wordt de urine troebel en gaat het aan de oppervlakte schuimen dan zou je een jongen krijgen.
    Ik geloof nooit in die 90% kans, het is sowieso al een fiftyfifty deal, en googelen heeft me geleerd dat er toch ook wel veel verkeerd is 'voorspeld'
    Ik ben wel eens benieuwd of jullie het ook gedaan hebben!?
    Onze uitslag is een jongen btw! Vl. Heeft het al de hele dag over zijn zoon hahahahaha. Ik heb gezegd dat we mooi de 20 weken echo afwachten. Daar heb ik toch heel wat meer vertrouwen in als in zo'n rare test!

17. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Oh! Eind deze week ga ik me weer aanmelden bij MVM! En ikga die 10 weken gewoon vol maken! Haha

18. Delta

Delta Niet meer actief

thnx thee ! :D haha weet ook wel dat t goed gaat komen
    ik ben zooo blij dat jij weer zwanger bent.. en hoop en duim voor je dat dit kindje deze keer goed blijft plakken ! :D

19. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Noosa: Ik ben ook zo slank als jou. Had altijd een strakke gespierde strakke buik en nu is dat dus wel over. Begin nu te groeien, maar mijn buik is nog wel minder dik dan die van jou.
    Mooi buikje heb je hoor! Ik merk wel dat ik nu steeds vaker buikpijn heb door een groeiende baarmoeder, dus ik heb het idee dat er ineens een groeispeurt aan zit te komen ofzo. ;)

@ Thee: Spannend 15 nov!! Wij hebben 18 nov. de 20 weken echo. Ook zo spannend! Ik hoop zo op een goeie plakbeeb bij jullie! Goed dat je weer mee gaat doen met mvm.
    Wanneer gaan jullie het je ouders vertellen?

@ Gizzie: Mijn buikje gaat nu groeien. Steeds buikpijn van een groeiende baarmoeder. Dus denk dat er een groeispeurt aan zit te komen. Hihi.. maar Noosa haar buikje is wel iets groter dan die van mij.
    Ik hoop zo dat ik niet teveel aan kom. Want wat er niet aan komt hoeft er ook niet af. ;):p
    Hoe is het met jou?

20. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Dat is makkelijk onthouden Essie! Wij de 15de en jullie de 18de!
    Ik denk dat als deze echo goed is, we het aan de ouders gaan vertellen. Onze beste vrienden weten het al. Merk dat het toch moeilijk is om tegenover de ouders onze mond te houden. Maar goed, nog 2 weken te gaan!

Deel Deze Pagina