De Baby Babbelaars (deel 1)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CherryBelly, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Thee: Zeker makkelijk onthouden! Hihi..
    Moeilijk he om het stil te houden voor de ouders. Ik was ook blij dat wij het snel moesten vertellen aan onze ouders toen ivm de Sri Lanka vakantie. ;)
    Ik kan het zo moeilijk stil houden zulke dingen. Wil dat graag met iedereen delen. Hihi. ;)
    Als we weten wat het geslacht wordt, dan wil mijn man het liefst dat het stil gehouden wordt, maar ik kan dat echt niet. Wil dat zo graag delen. Dus als mensen er naar vragen dan vertellen we het ook gewoon.

Ohwww wat gaat de tijd toch hard!! Morgen alweer november!!!!!! Niet normaal man. Ik heb dit jaar amper gewerkt gewoon. :( Meer thuis gezeten. En vorig jaar heb ik amper vrij gehad en super veel gewerkt. Zou dit voor mij dan een rustjaar moeten zijn en dan dat volgend jaar weer de drukte gaat beginnen? Ik ben zo benieuwd hoe het gaat lopen allemaal.

We hopen ook dat het bij mijn mannetje wat gaat worden met die hoveniersfunctie. Dat is nog even afwachten. Zou wel lekker zijn als hij voorlopig weer een vast inkomen gaat krijgen. Dat geeft mij al meer rust. Maar dat blijft nog even spannend. Duimen jullie voor ons?!

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Thee: elk nadeel heeft zijn voordeel m.b.t. de extra echo voor jou. Ik heb gekeken naar de chinese geslachtskalender. Bij mij klopte deze wel. Goed van je dat je MvM doet!

@ Essie: ik wil je niet ontmoedigen, maar volgens de nieuwste studies is gebleken dat vrouwen die meer aankomen tijdens de zwangerschap na de zwangerschap de kilo's makkelijker kwijtraken... Voor mij biedt dat hoop met mijn 22 kilo extra! Jouw 20 weken echo is ook al snel!

3. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Essie: ik ga duimen voor jullie hoor!

4. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @essie zeker duim ik voor jullie lieverd! My fingers are crossed!!!

@ eva baaaaahhh wat was die kip tandori vies!! Bleh nooit meer hahah.. de kroketten liggen in de friteuse :p het word maar een broodje kroket hahaha...

Xx

5. Delta

Delta Niet meer actief

@ bianca: echt??! wat was er zo vies aan dan? haha heb je het in ieder geval geprobeerd! geniet van je kroketje haha

6. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Hahah ja was echt niet lekker! Veel te kruidig, moet je echt van houden! Maar voor mij/ons nooit meer hahah ;) maar heb het i.i.g geprobeerd ;)
    Jou ala prei wel gesmaakt? Ons kroketje i.i.g wel hihi..

Ik ga met de hondjes uit en een lekkere warme douche nemen.
    Xxxxx fijne avond

7. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm het is weer avond...daar kan ik de laatste tijd zo van genieten. Lekker knus binnen en niks hoeft meer even :)

Essie ik zal duimen voor jullie!

8. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Volgens de chineese gelachtskalender krijgen wij een jongen. Die zogenaamde zout test 'zegt' het ook. Zou er dan toch een kern van waarheid in zitten? Haha, we zien wel, het maakt me toch niets uit....

Tuurlijk duim ik voor jullie Essie! 1 vast inkomen is gewoon al heel fijn! Wanneer weet hij meer?

Ik ga lekker kneuterig bankhangen samen met VL. Heeeeeerlijk!

Tot morgen allemaal!

9. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Thanks voor het duimen lieverds!!!

@ Thee: Wij zouden volgens die kalender ook een jongen moeten krijgen. ;) Ben ook super benieuwd.
    Wij denken zelf ook een jongen, maar het maakt ons absoluut niet uit. Allebei meer dan welkom!
    Mijn mannetje hoopt deze week meer te horen van het uitzendburo, dus dat is wel spannend.

Wij zitten ook lekker te bankhangen en nu gtst te kijken. Nu ff reclame. Heerlijk!

10. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Thee, heb je je olifantje weggehaald? ;). Vind deze leuker! Ziet er schattig uit. Haha, die vriend van jou met zijn urinetest. Hij is er wel echt al mee bezig, leuk!

Essie, ik duim hard voor je meis! Ik hoop echt dat je man snel een nieuwe, vaste baan heeft. Zal een hoop stress schelen.

Hahaha, Bianca, ik moest om je lachen met je kip tandoori. Doe mij dan ook maar een lekker broodje kroket! Jammie.

Ik vind die Chinese geslachtskalender toch een bijzonder iets. Heb alle kinderen in mijn omgeving vergeleken met die kalender en ze kloppen stuk voor stuk. Echt apart.

Heb wel veel bruinig slijm vandaag. Telkens bij het afvegen zit er bruinig slijm op mijn papiertje. Denk dus niet dat het een innesteling is geweest. Zal toch nog wel ontpillen zijn... Of misschien een naderende ongi. Dat hoop ik dan maar.

Fijne avond lieverds!

11. Delta

Delta Niet meer actief

oke ! hmm njah in ieder geval geprobeerd!
    ja de prei a la creme was heeerlijk haha met gekookte aardappelen, kaas valess geval en peperroomsaus hmm haha gelukkig was je kroketje wel lekker!
    fijne avond meid!
    xxxx

@gizzie: oh ik hoop echt zooo dat je ongi doorzet!

ik heb nou sinds vanmiddag vreselijke onderbuikpijn!! zal de maansteen toch helpen en mn eitje komen? normaal heb ik hier nooit last van!

njah net geklust :D haha we wachten af..

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt Gizzie!

Fijne avond dames!

13. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Hoi lekkere kletsmajoors,

Vandaag weer een hectisch dagje gewerkt.. Haha.. mijn werk is ook geen dag hetzelfde.. :)..

Ik lees allemaal goede dingen vandaag bij jullie. Thee al n echo staan, Gizzie waar beweging is qua cyclus, in welke vorm dan ook, Essie al bijna een 20 weken echo, MayD die op schiet, Noosa met een mooi buikje, heerlijk.. :).

Nu hopen dat wij - blije, lovely, eva, gizzie, bianc en ik - ons dit jaar nog bij jullie kunnen aansluiten :).

14. Delta

Delta Niet meer actief

nou daar ben ik het met BB eens!

15. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    @ gizzie hahah ja het was echt niet te eten :p. Ik hoop dat je ongi doorzet meis, ik denk aan je! Xx

@ bb ik hoop het ook lieverd dat wij ons met zijn alle mogen aansluiten bij de zwangere dames! Hopelijk gaan we het goede jaar in of mag 2012 een goed jaar worden! Hopelijk zijn we binnen 5 maanden zwanger anders zitten we met bevallen alweer in 2013 !

Lieverds tot morgen ergens, manlief en ik hebben beiden vrij, weten nog niet wat te plannen zijn.. Maar kom tussendoor wel ff spieken als ik thuis ben.
    Fijne avond xxxx

16. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welterusten meiden!

17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Goeie morgen meiden...

Vannacht niet goed, maar ook niet slecht geslapen.

Straks eerst maar ff naar de HA. Tot straks dames.

18. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Succes bij de huisarts MayD!

Goedemorgen schatten!!!

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes may!

Ik heb lekker geslapen gelukkig, maar wordt soms wel moe van die hectische dromen van me...
    En ik wordt standaard wakker dat ik zo nodig moet plassen dat t bijna pijn doet...nieuwe kwaal?

20. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Goodmorning lovely ladies!

BB, dat hoop ik ook!!!! Heerlijk, die positiviteit van je.

Bianca, fijne dag vandaag met je hubbie!

MayD, succes bij de huisarts.

Noosa, autsj, dat lijkt me vervelend. Hopelijk is dat een tijdelijke klacht.

Essie, goedemorgen! :p

Fijne dag allemaal, ik kom vanmiddag nog wel spieken.

Deel Deze Pagina