@ Noosa: kan kloppen... geloof me, dat wordt aan het eind nog erger! P.S. je banner in de handtekening doet het niet meer. Net bij de HA geweest. Ik was er al bang voor, maar aan mijn schouder en pols wordt tot na de zwangerschap niks gedaan. Ik moet maar rust nemen (nog meer!!!)... tja, ik zit mijn tijd wel uit. Daar kunnen die ontstekingen ook nog wel bij...
Good morning! Succes bij de HA MayD! Ik heb inderdaad het olifantje weg gehaald gizzie! Vond deze toch wat subtieler! Oei, lijkt me lastig noosa! Heb je dat alleen 's nachts of ook overdag? Tijd voor de dagelijkse knuffel BB! Vandaag nog een lekkere vrije dag voor de boeg, vanaf morgen weer werken!
oh bah MayD !! pff.. rust houden dus! nou ik had gisteren echt vreselijk veel buikpijn! deed zo pijn soms, lopen deed ook pijn.. dacht mn ei dus.. vanmorgen gewoon nog hetzelfde als gister.. ik dacht hij gaat wel omlaag of omhoog.. ik weet het jullie gaan zeggen dat ik moet afwachten, maar er had dan toch verandering in moeten zitten gezien de pijn nu ook weg is? ach ja
ja thnx MayD.. haha zat net even in een ander topic en die vertelde me dat je even alvast voor morgen en de dagen erna een wat hogere temp in kan vullen.. en inderdaad.. als morgen mn temp wat omhoog gaat en de andere dagen erna ook, dan zou ik vandaag waarschijnlijk mn ei gehad hebben.. we zullen zien
Goeiemoggel @mayd ahhnee he wat balen dat je ontstekingen hebt en dat je pas na de bevalling er iets aan kunt laten doen! Nog meer rust pff.. straks moet je de hele dag in bed liggen slapen! Rustig aan lief x @ gizzie thnxs meid, het is super lekker weer dus gaan ervan profiteren . Vanavond lekker Chinees eten bij mijn vader thuis, dus hoef niet te koken heerlijk! Lieverds fijne dag en tot straksjes xxx
@ MayD: nou ik ben nou wat meer gerust gesteld.. ik ben namelijk erg onzeker en de wens is heel groot.. dus ik kan daar gewoon geen afstand van doen.. voel me nu namelijk wat rustiger
*^*$*^!!!! Waarom zijn zwangerschapsjeans zo duur?!?!?! Grom!!! Ik zit maar te zoeken en zoeken en ze zijn allemaal 60 euro of meer. En heb er al een tijdje 2 in bestelling staan bij H&M, maar daarvan wordt de levertijd ook steeds uitgesteld en heb ik er ook niks aan.
Ik heb er 1 van prenatal en die bevalt goed. Was afgeprijsd naar 20 euries, maar was 35 euries. Die van de H&M vallen te klein uit. Ik moest met mijn maat 42 een maat 46 daarvan kopen. Plus ze rekken niet mooi mee, waardoor je later weer nieuwe moet kopen. Miss Etam heeft inderdaad ook goed passende en leuk geprijsde broeken. 1 tip nog: pas ze wel rustig aan, want uit ervaring weet ik dat positiekleding echt lastig online te kopen is.
Ik heb 3 broeken van de H&M (spijkerachtig) en die zitten heerlijk en rekken prima mee! Ligt er denk ik net aan welk soort je koopt... deze is maat 38 en past goed en lubbert zelfs nog iets uit.. welke maat heb je Ess?? Klein zeker? Wie heeft er een tip waar je skinnyjeans met zo'n ingebouwde band kunt kopen?? Ik wil het ik wil het ik wil het!! Ze hebben ze bij de H&M wel maar niet in de winkel (tenminste niet in Hilversum..) en wel op de site.. Maar wil t wel eerst passen..
Heb ik ook! Word elke x rond 3uur wakker en dan doet t me toch zeer.. Moet ik weer plassen... Ik probeer ook zo weinig mogelijk te drinken vlak voor t slapen.. Drink namelijk nogal veel water.. Helpt wel!
@ Troel: Zooo irritant dat er niks in mijn maat is. Ik wordt er echt chago van. Ik heb maat 36. En heb inderdaad ook bij H&M een blauwe spijkerbroek besteld en een zwarte. Maar beide met een erg lange levertijd. Eerst zou het begin november zijn en is nu 12 december geworden!!! Bij Prenatal ook niks in mijn maat en ook bij Miss Etam niet. Ik zoek ook skinnyjeans met zo'n band eraan vast. I like!!
Poeh mis wel een hoop zeg! Ik wil ook zoo graag mn buik(je) en echofoto aan jullie laten zien.... Ik ga t weer proberen.. Pffff ik en dat soort dingen... Hoe is het verder??? Gizzie!!!! Lieverd! Is er beweging in??? Vertel! (sorry heb niet alles terug gelezen de letters dansen voor mn ogen..) en Thee hoe voelt u zich? (das niet omdat je met 'u' aangesproken moet worden maar dat zeg ik wel vaker omdat t leuk klinkt )
Das echt shit!! Die broeken waar je op wacht zijn echt top!! Dus goede keus... Ja zo'n skinny is echt leuk, ik wil t ook!! Wie weet t ?? H&M Amsterdam misschien? Daar zitten er 4 ofzo!!
Ik had 1 spijkerbroek, 1 pantalon en 1 stretchpantalon. Alle 3 heb ik groter moeten kopen omdat mijn maat echt niet paste. De spijkerbroek past al een tijdje niet meer (hoewel deze ik het begin nog wel een beetje meerekte), de pantalon rekte totaal niet mee en paste na 20 weken al niet meer. De Stretchpantalon ging heel snel kapot en heb ik gewoon weer teruggebracht... De broeken waren niet duur, maar uiteindelijk wel duurkoop... helaas De spijkerbroek bij prenatal (eigen merk) zit lekker en rekt echt goed mee. Blijft mooi en komt mooi uit de wasmachine en droger.... Vergis je niet in hoe je lichaam zich gaat veranderen naarmate je verderop in de zwangerschap komt. Nu draag ik echt alleen de Prenatal-broek nog. Voor de rest meer jurkjes en rokjes met een legging eronder... al het andere knelt teveel (vooral nu de kleine is ingedaald). Nog een tip: koop een fijne loszittende joggingbroek voor 's avonds op de bank...