Ik ben zo benieuwd naar je foto's!!!! Ben je al bij de VK geweest, of is dat vanmiddag? Uhm, zit er beweging in, geen idee. Het bruinige slijm is nu haast afgelopen. Was gisterochtend een heel klein beetje misselijk, en vanochtend ook. Maar ja, dat zegt niets volgens mij. Is iedereen wel ooit. En meestal heb ik 's avonds altijd zin in lekkere dingen (chocola,chips), maar gisteren totaal niet. Dat is wel opmerkelijk, hahaha. Verder af en toe wat krampjes. Dan ga ik naar de wc en verwacht ik een rood inlegkruisje te zien (heb ze nu maar weer even in), maar tot nu toe nog niet. Verder niets. En ik durf het gewoon ook niet te hopen, stom hè. Voel me echt stom als het straks helemaal niets blijkt te zijn (ook geen naderende ongi) en het nog steeds bij dat verrekte ontpillen hoort... Pffff, ontspan, ontspan, ontspan .
Troel! Foto? Haha ben benieuwd naar je belly meis! Hier alles goed hoor! Over 2 weken de vroege echo jeej! En vanmorgen heb ik me weer aangemeld bij MvM. Ga weer vrolijk in die kannetjes plassen! Alleen nu hopelijk iets langer als die dikke 2 weken de vorige keer haha. Ik vind het zo spannend voor je gizzie! M'n duimen draaien overuren! Ontspan evaa! Het komt echt allemaal goed! Jee MayD, dat kan er ook nog wel bij.... Hopelijk ga je het allemaal een beetje volhouden zo.... @broeken: volgens mij heeft Miss etam ook wel mooie broeken. De vorige keer had ik online wat witte broeken besteld bij de wehkamp, van Miss etam. Die waren toen ontzettend in de aanbieding en voor m'n werk moet ik witte broeken dragen, en de zwangerschapsbroeken van het werk zijn op z'n zachts gezegd k*t! Ik bedoel: als zelfs de leidinggevende aanraad om andere broeken te dragen, terwijl dat eigenlijk niet mag... Tjah.... Dat zegt wel genoeg hè! Uiteindelijk heb ik van 1 witte zwangerschapsbroek er 4 besteld, waren afgeprijsd voor schrik niet! 5 euro per stuk.... Dus die liggen hier nog in de kast, alvast klaar voor over een paar weekjes! Past het over een tijd niet meer, dan is het jammer dan. Maar voor 20 euro voor 4 broeken kan ik me geen bult vallen! Maar het is een stof wat lekker mee rekt, dus ik heb goeie hoop dat het goed zal gaan. En verder hoor ik inderdaad over prenatal eigen merk ook wel goeie verhalen. En mamalicious schijnt ook heel goed te zijn, maar volgens mij zijn die weer duurder. Heb me er nog niet heel erg in verdiept...
@ Thee: 20 euries voor 4 broeken is inderdaad niet veel... daar kun je je geen bult mee vallen. Ik hoop ook dat ik het een beetje volhouden kan... we zien wel. Ik laat het maar allemaal op me afkomen.
Jeej! Ga morgen samen met m'n mams shoppen. Dus gelijk volop zoeken naar zwangerschapsjeans die betaalbaar zijn. Kan nu al niet wachten. Ik wil zo graag weer een broek aan. Ik wilde net een foto hier van mijn buik neerzetten, is die foto gedraaid en mijn laptop is halfdood, dus ik ga even proberen of ik dat kan fixen.
Lieverds!! Waar zijn jullie?! Hierbij een foto van mijn buikje. Deze is van vandaag. Lijkt net of mijn rug holler wordt.
Thanks Thee en Gizzie! Het is inderdaad een klein bolletje. Schattig he? @ Gizzie: Heb jij al meer duidelijkheid over je bruinverlies? Is het inmiddels erger geworden of niet? @ Eva: Jij nog in spanning voor je ei? Ik hoop zo dat je hem snel mag spotten. Je hevige buikpijn nu wel minder? @ Noosa: Hoe is het met jou? Zorg je goed voor jezelf en neem je je rust? @ Bianca: Jij een lekker dagje gehad met je ventje? Wat heb je gedaan? Heerlijk hoor even een dagje vrij! @ MayD: Jij een fijne dag gehad? Houdt je het nog vol met je dikke toeter? Of begin je het zat te worden die dikke buik? @ BB: Hoe is het met jou? Ervoor gegaan met klussen of toch even een pauze genomen? Ik ben benieuwd!! @ Lovely: Hoe is het met jou meis? @ CherryBelly: Hoe is het met jou en je kleine? Groei je goed? Hoop dat de misselijkheid nu een beetje verdwenen is en dat je je inmiddels een stuk beter mag gaan voelen. @ Blijevrouw: Hoe is het met jou? @ Troel: Jij nog een zwangerschapsjeans gevonden met zo'n elastieken band?
Had toen straks nog een stukje getikt daarover, heb je dat gelezen? Bruin verlies is nu zo goed als over, en voel verder niets eigenlijk op het moment...
Ah Essie! Wat leuk!! Denk dat we qua buik niet veel schelen hoor! Succes met shoppen morgen. Ik vond/vind t een drama haha. Heb zo'n zin om met de babykamer te beginnen. Net met mn moeder eventjes plannen gemaakt en kijken wat er moet gebeuren....nog even geduld maar echt haast hebben we ook niet haha
@ essie: mooi buikje ! wel erg bescheiden hihi.. ja mn ei nog niet echt kunnen spotten, hoop dat hij de komende dagen omhoog gaat (temp) dan zou ik vandaag mn ei hebben.. maar goed we wachten af buikpijn is wel minder!
@ Gizzie: Oeps, daar had ik dus overheen gelezen. Hihi.. maar beter dat het over is. Super spannend zeg!! @ Noosa: Ik ben benieuwd naar morgen. Ik storm in iedergeval gelijk op de H&M af. Ik zat ook onze foto's te vergelijken en volgens mij zijn onze buikies inderdaad wel even groot. Echt een schattig klein bescheiden bolletje. Hihi.. Leuk om ideeen op te doen voor de babykamer. Daar ben ik ook mee bezig. En mijn mams gaat er ook mee helpen. Hihi.. @ Eva: Het is zeker nog een bescheiden buikje. Zal vast nog wel groter worden. Fijn dat de buikpijn wel minder is. Zo rot. Ik duim voor je dat je eitje één dezer dagen komt. Vanavond weer klussen?
haha jaa leuk he, een dikkere buik! ik wil ook ! haha ja fijn dat buikpijn nu minder is, ik had zoiets nog nooit gevoeld als gister! vandaag is t helemaal weg.. kan bijna niet anders dat t mn ei was..! ik zou anders niet weten wat t wel zou zijn... had ook echt last bij mn eierstok ja vanavond denk ik maar weer klussen.. zal wel laat worden, vriendlief is na werk eten bij zn moeder en daarna trainen..
@ Essie: mooi buikje hoor! En dat je rug wat holler wordt kan inderdaad kloppen. Mijn dikke toeter maakt me niet veel uit, ik ben er zelfs echt trots op. Het zijn eerder de randverschijnselen die me de das om doen. Vooral mijn linkerarm doet echt zeer.
Hey lieverds ff een kort berichtje.. Heb nog geen tijd gehad vandaag om te reageren. Zijn wat gaan scooteren en boodschsppen gaan doen. En vansvond bij mijn vader Chinees gaan eten, zijn net terug was gezellig Morgen gaan we de hondjes naar de kapper brengen eindelijk haha word gek van de haren hahah!!! En tussendoor naar de slijterij in België kijken voor kriek voor ml, nergens te krijgen hier Belgisch bier dus daar eens kijken. En savonds werken... Dus ben er ff weinig maar probeer tussendoor ff te reageren. Xxx fijne avond !
Ah lekker Kriek!!! Dat mis ik echt. Maar we hebben in NL Bellevue Kriek hoor. Maar Kriek Mistique is de lekkerste en die is echt Belgisch. Vanaamp hebben wij ook chinees gehad: Loempia en tomatensoep hmmmmmmm Slaap lekker en tot morgen meiden!
@ Eva: Veel klusplezier vanavond! @ MayD: Inderdaad lekker je zwangere buik laten zien. Groot gelijk. Terwijl ik het nog best bedek. Vindt het zo apart dat iedereen nu naar mijn buin staart. En ze zeggen allemaal: 'Daar gaat je strakke lijf!' Waarop ik zeg: 'Ik krijg er een super mooi wonder voor terug!' Dan weten ze even niet meer wat ze moeten zeggen. Haha! Maar al die aandacht vind ik gewoon niks. Hihi! @ Bianca: Goed om te lezen dat je een fijne dag hebt gehad. Morgen dus ook weer lekker druk. Fijne dag en geniet ervan! Ik ga nu lekker slapen en dus morgen met mams op pad. Slaap lekker allemaal!!! Xx
Hoii!! @essie, mooi buikje meiss!! Succes morgen met shoppen. @MayD, balen dat je er niets aan kan doen tot na de zwangerschap. Hopelijk blijft/wordt de pijn dragelijk. @Gizzie, spannend!! @Thee, ahh thankss!! Dank voor je lieve knuffel! @Bianc, klinkt als een geslaagd dagje @Evaa,, spannend meis.. Lekker klussen. @Lovely, knap je al op!? @Blije, al wat rustiger meis!? @Troel, jij gaat hahaardd!! @Cherry, hoe is het met jou meis!? Houd je het allemaal nog een beetje vol!? @de vergetene,, how are you!? @Hier, geen positieve ovutesten meer gehad. Eisprong is al geweest. MAar denk dat dit alsnog een soort van "pauzeronde" blijft.. Zondag geklust nadat vl thuis was.. toen ook even blijven liggen etc.. etc.. Gister denk ik mn ei gehad.. ook geen vruchtbaar slijm gevonden.. Wilde nog klussen, maar ik was te moe.. haha.. we zullen zien.. hopelijk helpen de HCG knuffels van die lieve thee!! Sleep well schatjes en tot morgenavond! Ik ben alleen thuis dus lekker op zp rond neuzen!