Goedenmorgen (nog net ) !!! Al flink aan de klets hier hahaha!!! Goed zo !!! Onze naam ere houden he hahaha.. @Eva: Jeeeuujjjjj je eitje meis, ben echt blij voor je! Nu maar hopen dat jullie het eitje ook goed benut hebben en een mooie test volgende week gaat krijgen!!! Ik duim voor jullie xx @Gizzie: aaah lieffff je bent altijd zo lief en geinterreseerd in iedereen!!! Gelukkig dat het met jou zelf ook goed gaat en je lekker in je vel voeld, dat is toch wel een fijn gevoel he meis.. Hopelijk krijgen we beiden snel duidelijkheid! @Thee aaah wat jammer nou dat korrel niet van frietjes houd haha, hopelijk houd die van mij als ik zwanger ben er wel van want lust ze toch wel graag 1x p.w! @Cherry: Nee he pfff aangepast werk! Hopelijk houd je het zo wel vol de komende tijd meis, en anders gewoon aangeven hoor!! @Noosa: Beterschap meis xxx @Essie: Hoe is het met jou lief? @Mayd: Eend is lekker, heb het wel eens vroeger gegeten! Gewoon eten wat je lekker vind gewoon niet bij nadenken wat je soms eet haha.. Ik vind konijn ook zo heerlijk, maar als ik eraan denk dat het een lief konijntje kan zjin jaaaa dan heb ik ook geen trek meer hahah bij ons heet dat : " Knien in ut zoer "" hmmmm!!!! (konijn in het zuur ) @Bb/Lovely hoe is het met jou lief ? Hier nog altijd hetzelfde liedje,, wachten... geen verandering.. maar ja wij blijven positief Ik ga " De Eetclub " kijken & erna eens wat opruimen voor ik straks weer kan gaan werken! xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
@ Bianca: Hoi lieverd, Met mij gaat het naar omstandigheden goed hoor. Ik probeer positief te blijven en te genieten van alles wat ik heb en ook van het mooie wondertje wat in mijn buik groeit. Momenteel haal ik daar mijn energie uit en blijf doorgaan. Natuurlijk nu net al volop gesolliciteerd. Zometeen de bovenverdieping schoonmaken en soppen en dan beneden doen. Is dat maar weer gebeurd. Gister heerlijk wezen shoppen voor zwangerschapsjeans. Helemaal geslaagd bij H&M. Zo blij mee. En gewoon betaalbare zw.jeans. Overal op internet zie ik ze voor 70 euro of meer. Niet normaal. Nu had ik 2 skinny jeans broeken voor 60 euro. En van mijn mams heb ik nog een zwangerschapsjeansrokje gehad en een grijze skinny jeans broek. Super lief! Dus ben zo blij dat ik weer broeken aan kan en niet perse alleen leggings hoef te dragen. Was dat echt even zat. Hoe is het met jou schat? Succes met werken straks!
Ik vind (vond) konijn ook heerlijk. Maar dat kan ik nu niet meer over mijn hart verkrijgen nu we zelf zo'n schattig beestje in huis hebben, haha. Haas nog nooit op trouwens. Of is hazepeper daar ook van? Jammm...
Volgens mij is hazepeper wel daarvan hoor... Recept Hazepeper | Smulweb.nl @ Essie: de geslachtskalender klopte bij mij wel. Verwekking april met 29 jaar = meisje
ben daar gestopt. inderdaad weinig werk.. en verdiende daar maar 6 euro ofzo.. dat ging dus niet meer door ! ben verder aan het zoeken.. maar helaas.. moeilijker dan ik dacht hier in rotterdam..
Hahaha, ja! En ik heb geen zin meer, dus dan ga ik nog meer ZP-en . Nog 2 1/2 uur en dan heb ik gelukkig weer weekend! Nog leuke plannen voor het weekend?
Hahaha leuk dat onderwerp over konijn ... ik heb het ook al jaren niet meer gegeten, mijn oma haar broer fokte ze om te slachten, maar hadden wel een goed leven gehad hoor. Maar ze waren altijd heerlijk .. In china eten ze hond, doodnormaal daar. Maar daar moet ik dus weer niet aan denken !!!!!! @Essie: Fijn dat alles toch goed met je gaat meis, hopelijk vind je snel een baan! Geniet lekker van je zwangerschap want dit gevoel krijg je niet meer terug erna.. xx @Gizzie: Aah lekker meis zometeen weekend!! Ik moet vnaaf en morgenavond nog werken & dan heb ik zaterdag & zondag vrij. En dan moet manlief weer avond werken pfff njaa is niet anders. Bah wat een vies weer he! Ben gelukkig tot nu toe wel iedere keer met de honden uit kunnen gaan als het droog was. Is meer van die miezerige regen... Wel mooi he die gekleurde blaadjes aan de bomen, dat vind ik altijd zo mooi van de herfst!!