Even n berichtje vanaf de bank....gaat hier iets beter. Hoef niet meer elk uit te rennen maar mn eetlust is ver te zoeken. Half appeltje en 2 crackers....ach tis iets. Baal alleen zo! Ga morgen een weekend weg met vriendinnen...als dat door gaat voor mij
Oh, wat saai dat je mannetje 's avonds moet werken aankomend weekend! Nou ja, niets aan te doen. Overdag maar gezellig maken dan . Ja, ik houd ook van de herfst! Ik houd van alle seizoenen. Vind het prachtig om te zien hoe moeder Natuur dat allemaal regelt. Kan soms ook echt ontroerd raken door een mooie zonsopkomst/ondergang. Of op een veldje liggen staren naar mooie wolkenluchten.
Aaah, krijg helemaal medelijden met je als ik je berichtje lees . Wat balen zeg. Hopelijk voel je je morgenvroeg een stuk fitter zodat je gewoon mee kunt gaan!
Dat zit er helaas ook niet in , overdag gezellig maken .. Hij moet om 13.00 uur altijd op het werk zijn, hij werkt van 13.30-22.00 uur. Aan het weekend heb ik jammer genoeg niets aan, ik zal mezelf moeten amuseren lieverds ik ga zo koken, eten nog ff bankzitten en erna werken. xxxxx
@ Noosa: hoop dat je snel weer de oude bent! vanaamp naar de zwangerschapsqym. Ik ben benieuwd hoeveel (of hoe weinig) er aan oefeningen er overblijft om aan mee te doen. Morgen is mijn schoonmams jarig en hebben we 's avonds een housewarming/helloween-party bij vrienden. Wij gaan naar de party als zwanger echtpaar. Harold krijgt een buikband met kussen eronder aan hihihihi. Ik zit eraan te denken hem ook 20 kilo aan de heupen te binden, weet hij ook hoe dat voelt hahaha
Hi girls! Fijn dat je je ei gevonden lijkt te hebben evaa! Succes op het wachtbankje! Aah noosa toch... Ik hoop dat je je snel beter voelt meis, en dat je weekend lekker door kan gaan! Succes vanaaf MayD! Ben benieuwd wat je ervan vindt! Goed idee om Ml. 20 kilo om z'n heupen te binden! wel een leuke actie, gaan als zwanger echtpaar! Werk ze vanaaf Bianca! Fijn weekend gizzie! Jeeeeee cherry waar slaat dat nou weer op? Ik zou het nog eens aankaarten bij de mensen die wel bi hebben vast gesteld, eens kijken wat zij hiervan vinden.... Moet niet gekker worden! Lekker om zo te janken hè Essie! Vl. Zei dat hij niet kan wachten tot ik dat ook weer ga doen. Gekke ramptoerist dattie is.... @hier: friet is maar moeizaam gezakt gister. Het gekke is dat ik er nu weer vreselijke zin in heb.... ik ga me er alleen voorlopig niet aan wagen haha Straks lekker broodje gezond maken met wat soep erbij. Vl. Is niet thuis vanavond, dus ga ik mezelf trakteren op een lekker bad. Verder in de ochtend gruwelijk misselijk. Ik word echt al misselijk wakker, en gaat pas tegen 11 uur weg. Wat dat betreft voel ik me nu echt heel anders als de vorige keer! Dat geeft me vertrouwen ( want dan zal het deze keer wel goed gaan!)
thnx thee ! aah gelukkig dat de misselijkheid je wat meer vertrouwen geeft.. niet zo lekker ! maar tis voor een goed doel
@ Bianca: Die echofoto op hyves is niet echt. Is gewoon gefotoshopt door iemand. Ik had hem via een vriend van me. Hij is wel grappig he? @ MayD: Leuk zo'n feest en wat cool dat jullie als zwanger stel gaan. Hihi.. Veel plezier alvast. @ Thee: Fijn dat je wel een beter gevoel hebt bij deze zwangerschap. Maar natuurlijk blijft het allemaal wel spannend. Ik hoop echt zo dat dit een goeie plakbeeb is. Voor je het weet heb je de echo!
@ Noosa: Fijn dat het ietjes beter gaat met je. Hopen dat je je snel weer een stuk beter voelt, zodat je wel mee kan met dat weekend. Beterschap meis!!!
Niet meer veel gekletst hier zie ik haha.. Zo weer lekker thuis en al gedouchd. Manlief is wat hapjes aan het maken in de friteuse mmm.. Ben er morgen misschien niet of maar even. Eerst lekker uitslapen en om 1300 uur ga ik op kraambezoek van een collega en savonds weer werken. Fijne avond nog, truste en alvast fijne dag voor morgen lieverdssss xxxxx
Mogguh dames! Straks ff naar de super om wat boodschappen te halen, daarna even tukje doen. Vervolgens verjaardag van schoonmams en een housewarmingsparty, dus ik zal niet veel posten vandaag. Groetjesssssss!!!!
Fijne dag en avond Mayd! Ik lig nog in bed maar heb t gevoel dat ik me al weer een stuk beter voel. Heb zelfs zoiets van: wat zal ik zo eten? Hoorde van een hoop mensen dat het een eendags virus kan zijn...lets hope Dus ga er maar vanuit dat ik t weekend weg ben!!
hopelijk voel je je wat beter noosa! veel plezier MayD! de rest ook een fijne dag! ik ben er ook niet zo heel veel.. ga naar mn moeder toe
volgens FF heb ik trouwens mn ei op dag 16 gehad (woensdag) als mn temp morgen weer hoog is.. vannochtend was ie weer 37.0 maandag en dinsdag avond voor laatst geklust, heb ik dan kans?
Noosa, fijn dat je je wat beter voelt meis! Hopelijk voel je je fit genoeg om het weekendje mee te gaan. Zo ja, veel plezier!!! Evaa, spannend meis! Volgens mij heb je een dikke kans als je dinsdags nog geklust hebt. Duim, duim, duim. Fijne dag vandaag bij je mams! MayD: veel plezier vandaag! @all: fijn weekend! Ben er niet veel, want we gaan weer verder met klussen (in huis ).
Thnx dames! @ Noosa: fijn dat je alweer een beetje beter bent @ Evaa: de zwemmertjes lagen iig klaar voor het ei... dus niet te druk maken, dat zit wel goed.
Goedemorgen lieverds, Zo te lezen wordt het hier rustig vandaag. Ik ben er ook niet veel. Ga ook nog naar 2 vriendinnen toe en aan het eind van de middag een bakkie doen bij m'n ouders. @ Noosa: Wat fijn dat je je weer iets beter voelt. Hopen dat je lekker kan genieten van het weekendje weg met je vriendinnen. Wat gaan jullie allemaal doen? Veel plezier in iedergeval! @ MayD: Hihi.. wij doen ook altijd vrijdag boodschappen. Maar dan 's avonds. Jij veel plezier bij de housewarmingsparty. Zal vast super leuk worden als zwanger echtpaar. @ Gizzie: Lukt het een beetje met klussen? Heel veel succes en geniet ook lekker van het weekend en het klussen met je mannetje. @ Eva: Ja, je hebt voldoende geklust hoor voor je ei. Er moet voldoende zaad aanwezig zijn voor je ei. Super spannend!!! Ik duim zoo voor je. Veel plezier vandaag bij je moeder. Gezellig dat je daar langs gaat. @ Iedereen: Een heel fijn weekend schatten!! Geniet er lekker van. Ik denk aan jullie! Xxx
Hoi meiden!!! Zoo.moest veel bijlezen!!! @vegatarisch: moet er dan toch ook even wat over kwijt! ik was ook niet zon fan van.vlees eten en at t dan ook weinig en nam die vega-dingen (gatver wat zijn die goooor) maar at dan weer wel ei en vleesbeleg op brood. ben ik toch teruggekomen op mezelf: je bent of vegatarier of niet.... en niet half.... dat snapte ik van andere ook niet dus ook niet van mezelf.. Hihi.. @gizzie: 'klussen' in huis?? haha.... @ess: ik man t.ook niet ontkennen.... Ben ook dol op frikandellen en hamburgers!!! Mayd: hoe was de gym?? Heb ik eroverheen gelezen? BB alles goed?? Xx