De Baby Babbelaars (deel 1)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CherryBelly, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troel

Troel Niet meer actief

Es ik bedoelde ik mag het ook niet ontkennen...... tsja tikken op telefoon he....... :)

2. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Gym ging gelukkig wel... gewoon oefeningen aangepast op mijn lichaamsgesteldheid...

3. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Goedenmiddag!!!

Iedereen vandaag drukke dag zo te lezen ;)
    Ik ben er ook niet veel vandaag, vandaag 9 jaar samen met mijn mannetje (l) ;)
    Maar helaas niets te vieren :(... ml is werken en ik moet vanavond weer werken..
    Ik ga zometeen op kraambezoek bij collega, leuk!
    Meiden wens jullie een fijne dag en tot strakjes xxx

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Fijne avond dames...

Ik heb net even lekker gedommeld.

5. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Wat is het stil hier! Ben ik helemaal niet gewend!

Voor de meiden die leuke dingen gaan doen: have fun!

6. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    hoi dames!

Thee wat fijn dat je zo snel een echo krijgt!

Essie wat heb je al een mooi buikje!!!
    Noosa jij ook trouwens;)

Sorry ik reageer even kort maar dat wou ik even kwijt..

Hier gaat alles goed, nog steeds mega druk maar gelukkig ook met leuke dingen.
    As dinsdag naar de gyn en vind het best spannend maar laat het allemaal maar even over me heen komen.

Ik heb gister ook heerlijk geshopt in den bosch! Ik was er nog nooit geweest om te winkelen maar echt geweldig! Zoveel leuke winkels...
    Binnenkort dus weer even die kant op want heb nog lang niet alles gezien.

Wel even voor iedereen een kaarsje gebrand, dat het ons maar veel geluk mag brengen.

Liefs en een knuf voor jullie allemaal.
    x

7. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca: Gefeliciteerd met het 9 jaar samen zijn met je mannetje! :D Lange tijd hoor! Natuurlijk wens ik jullie nog vele, gelukkige en gezonde jaren samen toe.

@ Troel: Ik zou wel vegetariër willen zijn, maar ik vind die hamburgers en frikandellen TE lekker en ik kan niet zonder die dingen. ;) Dus dan maar wel gewoon vlees eten. :p

@ Blijevrouw: Mijn buikje is nog heel erg bescheiden. Valt dus nog erg mee. Maar die zal vast nog wel groter worden. ;)
    Maar bedankt voor je compliment! Lief!
    Fijn dat alles goed met je gaat en dat je ook druk bent met leuke dingen.
    Jij heel veel succes a.s. dinsdag. Ik duim voor je.
    Ik denk aan je.

@ Thee: Hoe is het met jou? Vandaag weer opgestaan met misselijkheid of was het al wat minder?

@ Iedereen: Ik heb nu tijdens mijn zwangerschap dus last van acne en een vriendin van me zegt dat we dan een meisje verwachten, omdat een meisje jouw schoonheid een beetje afpikt tijdens de zwangerschap!?!??! Maar is dit echt zo? Hebben jullie hier weleens van gehoord? Graag jullie reacties.

8. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Spannend blije vrouw! Ik ga voor je duimen dinsdag dat alles goed is! Den Bosch is gezellig hè! Ik kom er ook heel vaak om te shoppen!

Dat is een bakerpraatje Essie! Dat meisjes de schoonheid van mama pikken tijdens de zwangerschap! Net als als je buik naar voren draagt, krijg je een jongen, draag je rond om, krijg je een meisje. En zo zijn er heeeeel wat! Volgens mij heb ik ergens gelezen dat als je veel scheten laat tijdes de zwangerschap je een jongen verwacht.... Haha ben erg benieuwd! Wat zei je chineese geslachts kalender ook alweer? Jongen toch? Die van mij zegt jongen!
    Misselijkheid is hier nog steeds flink aanwezig. Vandaag zelfs de hele dag. Maar goed, ik klaag niet, ben allang blij dat ik dit zo mag voelen/meemaken.

9. Delta

Delta Niet meer actief

ben ik weer ! haha iedereen leuke dag gehad?

MayD: fijn dat zwangerschapsgym goed was!

essie: was het leuk bij je vriendinnen? :)

gizzie: hoe gaat t met jou meid? lekker rustig weekendje?

@ de rest: fijn weekend!

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Essie: als ik op bakerpraatjes en mijn buikomvang af zou moeten gaan, dan zou ik een gemengde tweeling krijgen hahahaha je kunt er dus niks over zeggen van de buitenkant.

@ Thee: vervelend dat je misselijk bent, wel fijn dat je dit als iets positiefs ervaart!

@ Hier: vanmorgen uitgeslapen/uitgedommeld tot 8.45 uur!!!! maar ja, gister wel om 2.30 uur in bed....

11. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Thee: We merken wel wat het geslacht wordt. We zijn gewoon zo super nieuwsgierig. ;) Niet normaal.
    Volgens mij heb ik verkeerd gekeken op die geslachtskalender. Bij de verkeerde leeftijd en maand. Ik weet het nu niet meer. Haha.. wanneer is ons kindje verwekt? Bedoelen ze dan de innesteling of eisprong? Toen was ik nog 25 jaar namelijk bij innesteling of eisprong. Geen idee wanneer de innesteling was, maar wel de eisprong.
    Fijn dat je de misselijkheid als iets positiefs ervaart. En fijn dat alles nu toch beter aan voelt. Snap ook echt wel dat het voor jou allemaal dubbel zo spannend is.
    Nog even geduld en je hebt je echo!

@ Eva: Het was super gezellig bij m'n vriendinnen. Echt naar m'n zin gehad. :) Ff wat afleiding.
    Jij gezellig gehad bij je moeder?
    Fijn weekend verder!

@ MayD: Hihi.... jij zal inderdaad wel een mega dikke toeter hebben. ;) Je bent echt al ver!
    Was de housewarmingparty geslaagd?

Fijn weekend verder allemaal lieverds!

Xxx

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Essie: feestje van gister was gezellig. Wel altijd jammer dat alle rokers (plus aanhang) de hele avond buiten zitten... maarja
    Bij mij was zowel de eisprong als de innesteling in April...

Aan jouw FF te zien was zowel je ei als de innesteling in Juli... Misschien helpt dat je verder?

Volgens de kalender zou je in juli met 25 jaar een meisje krijgen. Ik ben benieuwd of dat gaat kloppen!

13. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ MayD: Thanks voor je reactie. Oke, dus dan had ik niet goed gekeken. Terwijl ons gevoel nog steeds een jongen zegt. ;) Hihi.. zo grappig.
    Mooi dat het feestje gezellig was. En dat met rokers is inderdaad altijd wel jammer. Dat was bij ons ook altijd zo met feestjes. Maar heel veel vrienden van me zijn inmiddels gestopt met roken en nu is het dus maar een enkeling die buiten staat tijdens feestjes.
    Ik heb zelf ook altijd gerookt, maar sinds ik wist dat ik zwanger ben gelijk niet meer gerookt en ben er nu ook helemaal klaar mee. Het stoppen met roken is voor mij een makkie, omdat ik nu een wonder in mijn buik heb zitten.
    Nu maar hopen dat mijn mannetje snel gaat stoppen met roken. Hij vindt het zo moeilijk maar staat er ook nog niet helemaal achter, dus dan werkt het stoppen met roken ook niet. Maar hij rookt sowieso altijd buiten. We hebben nooit in huis gerookt.
    Oke... genoeg over roken. ;):p
    Heb je verder nog plannen voor vandaag?

14. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Ik heb trouwens ook zo'n 14 jaar gerookt en ben op (echt toeval) 1 januari met de pil en met het roken gestopt. Ik heb hier ook totaal geen moeite mee gehad, ik wist immers waarvoor ik het deed... Mijn man rookt niet en heeft ook nooit gerookt.

Ik hoop dat mijn ouders vanmiddag nog even naar Almelo gaan, dan ga ik met hen mee. Ik wil nog even 2 raamooievaars halen bij de xenos... Manlief heeft de auto mee, vandaar dat ik met mijn ouders meega dan...

15. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Oh ja, ik heb gister nog een hele zak babykleertjes gekregen die ik nu aan het wassen ben... LEUK!!!!

Wat ga jij doen vandaag?

16. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ MayD: Knap hoor in 1x gestopt met roken. Ik had al heel veel pogingen gedaan, maar lukte steeds niet. En toen ik een positieve zwangerschapstest in handen had gelijk geen sigaret meer aangeraakt en ik vind het nu zelfs stinken. Hihi... :p
    Leuk dat je een zak vol babykleertjes hebt gehad. Echt zo schattig dat kleine maatje. Van de week in de h&m ook. Zoveel leuke babykleertjes. :D Daar ga ik echt veel kopen. Dat weet ik nu al.
    Gezellig als je ff met je ouders mee gaat naar Almelo. En zeker met welk doel je daar naar toe wilt. Leuk raamooievaars. :) Voor je het weet heb je je kleine meid in je armen. Super spannend!
    Ik wil graag een raamsticker kopen. Eens even uitzoeken of dat een beetje betaalbaar is. ;) Kost zoveel allemaal.
    Wij gaan straks naar m'n schoonouders toe en blijven daar eten. Verder hebben we vanavond een verjaardag van een vriendin van ons. En verder gaan we relaxen dit weekend.
    Maar ik ga me zo maar eerst eens douche! :p Hihi... lekker lui!

17. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

oelalala.. meisjes jullie hebben voor de verandering niet zo veel gekletst.. Daardoor was het nu ook tussentijds goed bij te houden.

Pff ik ben echt moe/lui.. lag er pas om 1.00 uur in en tussendoor twee keer wakker geweest en ook echt wakker dat ik heb gepraat met vl, uiteindelijk om 10.00 uur de wekker(!) gezet en maar gesnoozed tot half elf.. maar of ik daar nou echt beter van ben geworden. Hoop dat als ik eenmaal zw ben dat de vermoeidheid beperkt blijft.. Want dan wil ik echt alleen maar in mn lekkere bedje liggen :D.. Okee.. genoeg gedroomd.

@All, hoe is het meiden!? Leuk weekend voor de boeg!?

@Hier, vanmiddag verjaardag, vanavond handbalwestrijd, vanavond nog een verjaardag.

En toch denk ik bij (bijna) elke wedstrijd.. hmm misschien is het wel een van de laatsten.. Gek he!? Want heb inmiddels besloten (Voor zo lang als het duurt) om te stoppen als het raak is. Krijg relatief veel ballen in mijn buik en ik weet dat het geen kwaad kan en dat het er beschermt zit, maar het idee vind ik niet zo fijn. Dan kan ik het mezelf in ieder geval niet kwalijk nemen mocht ik een MK krijgen in het meest vervelende geval.

Wat betreft deze maand denk ik nog steeds dat het niet raak zal zijn.. dus ik ben benieuwd. Vandaag dag 21 dus nog 8/9 dagen dan hebben we weer duidelijkheid.

18. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Eyy lieverds,

Leuke avond gisteren gehad zo te lezen :)
    Het zonnetje schijnt alweer, weer een mooie dag. Heerlijk dit herfstweer he! Hopelijk'blijft het zo haha maar dat denk ik niet, ik denk als het weer omslaat slaat het ook goed om! Agjah we zien wel, nu nog even profiteren ervan ;)

@mayd leuk die raamooievaars he! Vind raamstickers ook erg leuk, collegaatje had gistren ook een raamsticker. Weet niet wat wij tegen die tijd nemen, wonen in een flat dus een tuinbord word het zowieso niet. Mijn schoonouders hebben altijd geboorteborden gemaakt, dus misschien weten zij wat in elkaar te knutselen dan ;)

@essie hopelijk stopt je mannetje ook gauw met roken! Ik ben zelf op 30 dec vorig jaar gestopt, vind het echt knap vanmezelf hahah! Maar ik weet waarvoor ik het doe :) gaat het toch wat makkelijker af, en ik denk er nu helemaal niet meer aan vind het idd vies en stinken !

Fijne dag lieverds ik ga dalijk ml naar het werk brengen en wat ik ga doen?? Nog geen idee hahah xxxx

19. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Goed besluit lieverd dat je stopt als je zwanger bent, zou het zelf ook een raar idee vinden als ik dan een bal in mijn buik krijg terwijl er een wondertje in mijn buik zit. Geniet van je wedstrijden iedere keer nog, iedere x kan de laatste zijn ;)
    Fijn weekend meis

20. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Biancc!! Al enige verandering in deze langdurige cyclus!?

Deel Deze Pagina