@ BB: Goede beslissing inderdaad om te stoppen met die sport als je zwanger bent. En ik hoop ook gewoon dat je heel snel de laatste wedstrijd mag spelen i.v.m. een zwangerschap. Hoop zo dat het snel raak is! Gun het jullie allemaal zo erg!! @ Bianca: Super knap van je. Petje af! En het scheelt natuurlijk wel geld, maar ik merk er verder niks van in de portomonnee. Gaan jullie het nog vieren dat jullie 9 jaar samen zijn? Samen uiteten ofzo? Geniet lekker van het weer!
Ik heb van het geld dat ik uitgespaard heb met roken de baby-uitzet bij elkaar gekocht... dus uiteindelijk geen pijn in de portemonnee gehad. Nu merk ik pas dat ik geld overhou, omdat ik geen babydingen meer nodig heb hahaha @ BB: gelijk heb je meis... ik zou dat risico met de ballen in de buik ook niet willen nemen. @ Bianca: ga je nog uit met je mannetje om het te vieren?
Haaaaai dames! Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar je buik MayD! Goed dat je gaat stoppen (als et zo ver is) met je sport BB! Ik kan me voorstellen dat je het gaat missen, maar dat je er wel een fijner gevoel bij hebt... @roken: ik heb nooit gerookt, maar ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om te stoppen. Vind het altijd zo knap als mensen stoppen en dat ook kunnen volhouden! @geboortesticker/bord of wat dan ook: ik denk dat we hier een raamsticker gaan doen. Maar dan gaan we er 1 speciaal laten maken (goeie vriend is auto beletteraar, dus die heeft de middelen om het te doen, en weet wat ie moet doen. En dan hebben we toch iets origineels!) Ben benieuwd Essie wie er gelijk heeft! De kalender, of jullie gevoel! Mag iedereen het weten wat het geslacht is of willen jullie dat geheim houden? Hier mag tzt iedereen het weten, we houden alleen wel de naam geheim. Jongensnaam zijn we al over uit. Staat al jaaaaaaren vast zelfs! Meisjesnaam twijfelen we op dit moment tussen 2 namen. Maar goed, we hebben nog een flink aantal weken de tijd, dus wie weet wat er nog allemaal veranderd!
@bianc, Mayd, Thee.. thnx voor jullie bevestigende woorden.. Zeker ook omdat ik weet dat er speelsters zijn die tot 4(!) maanden door zijn gegaan. @gemis van sport, ja zeker.. maar dan kan ik ineens gaan zwemmen en weer naar de sportschool en een heleboel andere dingen doen .. En sowieso krijg ik - waarschijnlijk - preventief fysiofitness omdat ik een vergroot risico heb op bekkeninstabiliteit. @Jongen/Meisje.. ik denk dat je gevoel belangrijker is en meer zegt dan zo'n kalender. Mijn gevoel is dat de eerste een meisje is, maar de kalender voorspelt de komende maanden alleen maar jongetjes. Bij ons mogen ze wel het geslacht weten.. Anders wordt het zo'n "Big Deal". @Thee, ik mis de laatste twee dagen je hcg knuffels,, misschien is het dan deze maand toch wel raak (ook n gevoel.. vanaf het moment dat we begonnen zat november in mn hoofd.. al heb ik nu de overtuiging dat het niet raak is )
@ Thee: Ik ben ook super benieuwd of ons gevoel gelijk heeft. Haha.. Bij ons mag iedereen het weten, omdat ik toch mijn mond niet kan houden. En het is ook wel makkelijk en praktisch met spulletjes kopen. Ik heb al wel namen, maar mijn man wil nog wel even verder kijken en dat gaat hij pas doen als we weten wat het geslacht is. Voor een jongen heb ik Dylano in gedachten en voor een meisje Roxanne.
Haha ik ben benieuwd Essie! Wat vind je man van de namen die je bedacht hebt? Vind hij ze super, maar wil gewoon sowieso nog wachten, of twijfelt hij of hij ze wel leuk vind? De jongens naam staat hier echt al eeuwen vast. Wij liepen een keer in de stad, een gezin liep voor ons (mama, papa, zoontje) en papa zegt tegen dat zoontje: "kom xxxxx loop eens door" En Vl. En ik kijken elkaar aan, en we wisten meteen dat dat de naam zou gaan worden als we een jongen gaan krijgen. Alleen een beetje jammer dat toen de naam redelijk onbekend was, en je hem nu steeds vaker hoort... Vl. Heeft ook heel lang Senna in zijn hoofd gehad als meisjesnaam. Maar ik ken 2 jongens/mannen die zo heten dus voor mij is het meer een jongensnaam als een meisjesnaam. Senna wordt het dus sowieso niet haha
@b.b Nee meis helaas nog steeds geen verandering we blijven afwachten Zooo meen je niet tot 4 maanden door gesport? Nee dat zou ik niet durven, bang dat er iets met de kleine zou gebeuren m.b.t ballen in je buik etc.. Daarom vind ik jou mening zo goed, dat je meteen gaat stoppen zodra je zwanger bent! @Essie/Mayd: We waren gisteren 9 jaar samen, helaas moest ik toen werken. Ik heb nu het weekend vrij & heeft ml avonddienst beiden dagen Jammer maar het is niet anders, Was me vergeten vrij te nemen of i.i.g geen avonddienst op te schrijven. Dan vieren we het met 10 jaar maar dubbel haha met hopelijk een kleine erbij ! @Mayd: Sow dat is wel een goede oplossing indd van die baby-uitzat! Ik merk er helaas niets van, ik rookte niet zo heel veel. Ik rookte ook alleen op het werk & thuis niet. Dus was wel wat makkelijker om te stoppen. Rookte 1 pakje per week, dus dat viel mee. Meer gezelligsheidsroker. Maar goed 5 euro is 5 euro toch .. @Thee: ahwww wat een leuk idee om er zelf een te ontwerpen!!! En al helemaal fijn als je iemand kent die dat kan doen! Scheelt je misschien ook nog een hoop kosten? Heb wel al eens geneust op internet, heb je leuke dingen!! Leuk he die namen bedenken .. Wij hebben zelf als we een meisje krijgen , de naam ook al vast staan. Een jongensnaam vind ik daarin redelijk moeilijk pfhoe! Daarom hoop ik ook als ik zwanger ben een meisje te krijgen hahah nee grapje. Als het maar gezond is dan zijn we al blij genoeg! En hebben gelukkig nog de tijd om een leuke jongensnaam te zoeken! Maar het is net hoe je zegt, heb je een leuke naam, dan nog niet zo heel bekend! En dan hoor je naar een tijd ze ineens heel veel ... Maar vind je het echt een super mooie naam dan zou het me niet zo interseren wel? Ik wil ook HCG knuffels !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dus kom maar op met die wolken hahaha..
hier thuis hangt een lijstje waar steeds meer namen bij komen, alleen ben ik er al over uit. Jongens naam staat vast meisjes zijn meerdere mogelijkheden. Ook niet veel voorkomende namen Pff vanmorgen toch onwijs hard van de trap gevallen! Nu een zwaar gekneusde voet. (kan er alleen niet op lopen en hij is zo dik dat ik geen schoen meer aan kan nu ) Morgen ga ik mijn troep maar eens verkopen op de markt! Jullie nog plannen voor het weekend? xjee
Hahah die lijst komt me heel bekend voor !!! Alleen ik streep steeds meer door of schrijf er weer bij ! Onze meisjesnaam is ook niet veel voorkomend en hoor je bijna niet, tenminsten nu nog haha.. Ik had het gelezen op fb meisssiee toch je moet ook niet van de trap afvallen! auwie!! Goed hooghouden en koelen! Beterschap lieverd x
zo iedereen een fijne zaterdag gehad? het was weer erg mooi weer! wat hebben jullie weer heerlijk gekletst hihi.. @ blije vrouw: ooooh wat een pech toch! dat doet pijn meid.. goed koelen inderdaad en hoog houden!
@ Essie: mooie namen hoor! @ Blijevrouw: hoe gaat het nu met je voet? @hier: volgende week (bij 32 weken) volgt er weer een buikfoto... ik probeer elke 4 weken een foto te maken.
Da's balen meis... volgend jaar maar inhalen dan. Bij 30 euries per week schiet het wel op hahaha... 40 weken x 30 euro is al snel 1200 euro!!! Daar kun je behoorlijk wat voor bij elkaar kopen!
Dat is waar ! Gelukkig rookte ik niet zoveel we leggen iedere maand een bedrag opzij voor de uitzet voor de baby. En krijgen grlukkig ook veel van schoonouders en mijn vader met zijn vriendin, dat scheelt gelukkig ook al in de kosten Nog plannen lieve dames vandaag? Ziet er somper uit vandaag he , straks ml weer naar het werk brengen, strijken de was doen, poetsen en erna denk ik weer een film kijken
@ bianca: hihi weer lekker film kijken meid! zo wat is het nu toch weer een bagger weer he ! bahbah pff gister werd ik stik misselijk van de geur van gebakken frikadellen en kroketten.. en nu heb ik zin zin de... MAC wahaha... zal wel niks met zwangerschap te maken hebben, nog veel te vroeg ervoor, zit 4 dpo nu.
ey lieve schat!!! Ja ben je nog lang misselijk gweest? Ik ga straks ml weer naar het werk brengen en dan moeten we voorheen nog even door de mc drive voor de collega van hem eten halen
hey meissie! ja de hele avond wel.. vannochtend had ik gewoon een kroket van gister avond gegeten wtf haha nou ja.. nu gaat het op zich wel.. met jou ook alles goed? ga je lekker mac eten?? hihi
Vanmiddag lekker gezellig met Harold naar de bios geweest. De Heineken Ontvoering... Toffe film. Vanaamp witlofsalade met verse ananas, gebakken kriel en groenteschnitsels gegeten. Hmmmm Morgen lekker chilli con carne maken met witte rijst.