Hoi meiden, Fijn weekend gehad allemaal? Weer het nodige gekletst zie ik, leuk! Heb vandaag een echte dipdag . Ik voel helemaal niets. Ik weet ook zeker dat ik niet in verwachting ben. Afgelopen vrijdag getest. Erg vroeg misschien, maar als ik uit zou gaan van innesteling op zaterdag 29 oktober, dan zou er op vrijdag 4 november toch al wel iets te zien moeten zijn met de KV-test? Vandaag zou mijn NOD zijn... Ik voel ook helemaal niks dat op een naderende ongi zou kunnen wijzen. Dat betekent dus dat het waarschijnlijk helemaal geen ei is geweest en dat ik gewoon op dag 112 zit.... Verdomme! :x. Zo, dat ben ik kwijt. Ben er vandaag niet veel, want ook daar heb ik even niet zo'n zin in... Fijne dag lieverds!
Ohw gizzie meid toch ! pfff dat is echt balen... zacht gezegd. jeetje.. ik wil je alleen even een hele dikke knuffel geven!! en snap dat je er geen zin in hebt om hier mee te kletsen hoor! zo begrijpelijk.
Ahh lieve Gizzie, wat ontzettend rot Misschien heb je het wel al gezegd maar was je al van plan om naar de huisarts te gaan? Als ik jou was zou ik dat doen hoor meis!! Beetje dubbel om er over te beginnen, maar net het hartje weer gehoord en alles is goed! Super fijn weer even die bevestiging.... Ik vertelde dat ik het wel spannend vond elke keer weer, en nu mag ik over 2 weken al weer langs komen om even het hartje te luisteren. Super lief dat ze zo reageren daar...geeft mij wat meer rust
Goedemorgen lieverds, Lekker geslapen allemaal? En dan is het alweer maandag. Mijn mannetje heeft een dagje vrij vandaag. Dus hij gaat ook hard solliciteren. Helaas heb ik momenteel geen laptop. Een vriend van me gaat kijken of hij hem kan maken. Dus ik post alles via mijn telefoon nu. @Theeleutje: De namen vindt mijn man ook erg mooi en leuk, maar hij wilt zelf ook gewoon kijken en zoeken naar namen. Snap ik ook wel. Hij heeft zich nog helemaal niet in namen verdiept, omdat hij eerst het geslacht wil weten. @ Bianca: Volgend jaar dus dubbel zo groot vieren als jullie dan 10 jaar samen zijn. Wij waren in september 8 jaar samen. Dat gaat ook echt heel hard. Maar wij waren toen in Sri Lanka en hebben er verder ook niks aan gedaan. Hihi! Komt wel met 10 jaar. Jij nu weer aan het werk? @ Noosa: Wat fijn dat je het hartje weer hebt gehoord!! En super dat alles goed was. Geniet ervan. Het is ook iedere super spannend zo'n controle bij de vk. Ik ben er wel steeds zenuwachtig voor op één of andere manier. @ Gizzie: Ahh lieverd!! Logisch dat je nu niet lekker in je vel zit. Een super mega dikke knuffel voor jou! @ All: Hoe is het met de andere dames? Fijn weekend gehad?
Lief van jullie meiden... Kus! Noosa, wat super dat alles goed was bij de VK en dat jullie het hartje weer hebben gehoord. En wat fijn dat je over twee weekjes alweer terug mag komen!
Goeiemorgen meiden! (nog even dan haha) Fijn weekend gehad allemaal!? Arghhhhh gizzie dat is balen meid! Je signalen klonken als een naderende eisprong, ik had zo veel hoop voor je! Misschien toch eens naar de HA gaan? Jeeeeee goed nieuws weer noosa! Kan me voorstellen dat dat spannend blijft! Fijn dat je snel weer mag luisteren! Evaa hoe gaat het met jou? Hoeveel DPO zit je nu? Ik wil die film ook nog graag zien MayD! Ben benieuwd! Hoe is het met de ontsteking? Red je het nog allemaal? Dikke super vette vol met hcg gepropte knuffel voor BB! (en iedereen die em wil haha) @hier: misselijkheid ten top ik word super misselijk wakker, zakt gedurende de middag wat af, om 's avonds weer heel heftig terug te komen. Heb al vanalles geprobeerd: iets eten voor ik opsta, de hele dag kleine beetjes eten zodat er altijd iets in m'n maag zit, amper iets eten, heel veel eten. Maakt allemaal niet uit, misselijkheid blijft. Na dagen discussies voeren met mezelf had ik vanmorgen dan eindelijk besloten dat ik de stap zou nemen: teamleidster bellen met de vraag of ik voorlopig niet in de nacht hoef te werken (ik slaap gewoon thuis dan, maar kan zomaar ineens opgeroepen worden en moet dan binnen 1 uur ter plekke zijn. Dus rustig wakker worden en eerst iets eten om de misselijkheid enigzins onder controle te houden zit er dan niet in) Neem in eindelijk die stap, is m'n teamleidster met vakantie! Helemaal vergeten (ik kom maar 1 keer per maand/2 maanden op kantoor) Andere teamleidster maar gebeld (die ken ik gelukkig ook goed) en voorlopig hoef ik niet meer in de avonden en nachten 'op wacht' (zoals wij dat noemen) Wat een opluchting zeg!!! Ik ken mezelf namelijk. Als ik er in de nacht uit moet, loop ik straal mezelf voorbij en ga ik maar met 1 doel: snel zorgen dat ik ter plaatse ben. En uiteindelijk heb ik daar alleen mezelf mee, en vooral juist de mensen met wie ik dan werk. Dus dit is echt heel fijn! En zodra ik weer kan, ga ik de nachten/avonden weer in!
Goedzo Thee! Goed naar jezelf luisteren en fijn dat ze zo begripvol zijn! Ergens ook wel extra lekker om niet in de avonden/nachten op wacht te staan denk ik!
Haha ik vond/vind het wel moeilijk hoor! Ergens inderdaad ook wel lekker, de avonden en de nachten gewoon thuis en er geen rekening mee hoeven te houden dat ik misschien nog weg moet. Van de andere kant, met name de nachten zijn juist de kers op de taart! Maar goed, de misselijkheid verdwijnt wel weer een keer, en dan kan ik nog genoeg avonden en nachten draaien! Ben nu gewoon oplucht dat ik me geen zorgen meer hoef te maken daarover. Viel me vanmorgen namelijk pas op. Er viel echt een last van m'n schouders. Kennelijk maakte ik me onbewust toch drukker dan ik dacht! Wanneer krijg je eigenlijk de 20 weken echo noosa? En cherry? Jullie lopen gelijk toch?
@ thee: inderdaad goed naar jezelf luisteren!! oeh je bent dus super misselijk allemaal! dat is balen.. maar alles voor het beebje ik zit nu 5 dpo... gaat wel goed met mij.. word allemaal wel erg spannend. stiekem hoop ik erop natuurlijk.. maar denk dat t niks is.. misschien moet de innesteling nog wel komen hoor.. heb af en toe wat gevoelige borsten, het komt en het gaat echt met de paar minuten. soms doen ze pijn, soms niet.. ik heb sochtends wel heel erg honger, dat ik misselijk wakker word en gewoon MOET eten.. naja we will see wil zondag testen mits ik geen roze heb.... dan zit ik 11 dpo.. omdat ik denk ik een lf van 12 dagen heb.. ik had 1 keer mn ei gevoeld na stoppen pil, en toen werd ik 12 dagen erna ongi.. oh en noosa! fijn dat alles goed was meis geniet ervan
Hello gurls Even snel een post van mij .. @ Gizzie: Ohh meis toch! Dat klote gedoe ook he pff.. Wou dat we zekerheid konden krijgen dan was het net allemaal iets makkelijker geweest..! Ik zou toch indd niet te lang wachten om naar je h.a te stappen en vragen voor een inwendige echo bij de gyn? Denk aan je meis! @Thee: Balen dat je zo misselijk bent lieverd, maar het is wel voor een goed doel moet je maar denken . Heerlijk het gevoel dat je nergens heen hoeft, kon ik dat maar zeggen vanavond haha.. Helaas moet ik vnaaf weer werken @Noosa: ah lieverd wat fijn dat alles goed was met de beeb!!! Fijn dat je over 2 weken weer mag gaan luisteren, geeft toch een gerust gevoel ! @Cherry: Waar ben je lieverd??????????? @Eva: ik vind het zo spannend bij jou schat!!!!!! Mijn duimen draaien hoor !!!! Nee had geen mc meer gehad, gisteravond wel nog gesnackt hahahah had zo een honger!!!! @Mayd: hoe is het met jou meid? @Essie: Ik hoop zo voor jullie beiden dat jullie snel een leuke baan mogen krijgen meid! Hoeveel sollicitaties hebben jullie nu lopen? Ik duim voor jullie!!!! @Lovely & b.b: hoe is het jullie lieverds??? @ hier ook nog steeds hetzelfde.. Ik heb sinds 3 dagen wel enorme last van rugpijn, moe & vaak plassen. Maar ja ik denk dat ik me weer teveel ben aan het inbeelden, en ga er ook niet vanuit zwanger te zijn. Droom de laatste paar nachten ook zo ontzettend gek hahaha.. Ik ga pas over 2 weken testen, dus kijken wat in die 2 weken gebeurt. Ik ben vandaag er niet, ml heeft vrij moet nog paar boodschappen doen & vanaaf mag ik weer gaan werken *jeujj*! Agjah het weer is toch niets... Maar vind het wel heerlijk bank hang dag! Meiden fijne dag & tot vnaaf laat of morgen! xxxxx
@ Bianca: hihi wat had je nog gegeten meid? toch maar een frikadel? jaaa ik duim ook voor jou lieverd! ik hoop gewoon dat het jou eisprong is en dat je over 2 weken een mooie posi test mag hebben! dat zou ontzettend geweldig zijn!!
@ Thee: Wat goed dat je de stap genomen hebt en je teamleidster hebt gebeld. Heerlijk dat ze je begrijpt en dat je nu niet op wacht hoeft te staan. Geniet volop van je zwangerschap en die misselijkheid is rot, maar moet je maar voor lief nemen. @ Bianca: Ik heb zoo eek sollicitaties open staan. Maar de meeste werkgevers laten niks horen en dat is zoo gemeen. Niet leuk meer. Maar ik heb steeds meer het idee dat ik nu niks meer ga vinden en dat het gewoon na m'n verlof pas wat wordt. Jij veel succes met werken vanavond. Het blijft ook spannend bij jou! Ik hoop zo dat je snel duidelijkheid hebt. Vervelend dat je zo'n last hebt van rugpijn. Rustig aan meis! @ Eva: Super spannend bij jou!! Ik blijf duimen voor je. En blijf zelf ook positief hè?! Hoop zo dat het raak is!! Nog wel geklust verder?
@ Noosa: wat fijn dat alles weer goed was en dat je over 2 weken weer mag komen luisteren. @ Thee: goed van je dat je aan jezelf en de kleine denkt! @ Bianca: afwachten maar... wel vervelend dat je moe bent en pijn in de rug hebt! @ Essie: hoop dat je snel weer makkelijker digi bent hoor. @ Evaa: wat een constante temperatuur! Je zou haast denken dat er iets mis is met je thermometer hahahahaha... @ Hier: pijn in de arm(en) wordt er niet minder op... ik denk dat ik vanaamp toch maar een halve paracetamol neem voor het slapengaan... misschien helpt het. Volgende week vrijdag komt een vrouw voor de kraamzorg intake.. Ik ben benieuwd. Ik denk wel dat ik direct duidelijk maak dat ik er wel mijn eigen ideeën op na houd.
@ essie: thnx meis! hoe is t met jou allemaal? lukt het een beetje met solliciteren? rustig aan he! uhm ja we hadden alleen zaterdag sex haha.. we hebben de afgelopen weken wel genoeg sex gehad ! whaha alles waar te voor staat is niet goed he.. zo ook met sex.. dan doen we het na mn ei gewoon wanneer we zin hebben... maar goed we waren ook vanaf CD3 bezig.. de volgende keer beginnen we een week later met om de dag klussen als t deze ronde niet raak is.. en voor CD10 klussen we gewoon wanneer we zin hebben niks moet alles mag, das het beste he..
@ MayD: aah balen van de pijn zeg...! indd neem maar een paracetamolletje in als t te gek word ja gek he van mijn temp.. haha zo grillig als ie was voor mn ei.. zo constant ie nu is na ei! maar ja hij is net nieuw! ik doe het toch echt elke dag rectaal op dezelfde tijd...