@ MayD: haha ik ging gelijk even rectaal tempen net! wahaha en hij was 37.9 dus kapot is mn thermometer niet
@ Eva: Inderdaad klussen wanneer je zin hebt. Is ook veel leuker. Ik ben vanmiddag gebeld door een bedrijf en daar mag ik dus woensdag op gesprek komen. Een baan van 3 of 4 dagen per week en ook nog eens tijdelijk voor 3 maanden!!! Dat zou zo super zijn!! Ik hoop zo dat dit door mag gaan. Het is gewoon administratief werk. En het programma waar ze mee werken ken ik ook nog!! Dus please duim voor me woensdagmiddag!! Ik ga me goed op het gesprek voorbereiden.
Hoi Lieverds!! @Troel, pff ik blijf je mis lopen ;(.. Wanneer spreek ik je weer eens!? @Cherry, hoe is het lieve meid!? Trek je het allemaal nog een beetje!? @Thee, go thee, go thee, je bent de beste, je bent de beste!! @Noosa, wat heerlijk meiss!! Wat fijn dat ze ook zo begripvol reageren! @MayD, balen van die pijn zeg! Kan je er geen koud en warmcompressen op doen!? @Eva, jij maakt het ook elke maand spannend he meis!? @Gizzie, ik snap je baaldag.. maar onthoud! Er is hoe dan ook iets in gang geweest in je cyclus. En vandaag is je nod,, wellicht nog een keer testen over drie dagen!? Als je innestelling laat is geweest.. @Blije, balen meid van je voet! Hopelijk herstelt het heel snel! @Bianc, succes met je drukke dag vandaag! @Essie, ik ga dubbel voor je duimen woensdag . @Hier.. mn (.)(.) lijken af en toe echt te knallen. Deden gister zelfs "pijn" toen vl mij vanaf achter knuffelde en per ongeluk mn borsten raakte. Ook op mn buik liggen was in eerste instantie niet zo leuk.... ik vind het maar vaag. Als er 1 maand is dat ik het echt niet zou verwachten is het deze maand! Er liep ook een duidelijke ader over mn borst gisteravond.. Gevoelige tepels ga ik niet meer op af. Dat heb ik altijd na mn eisprong.. Pff.. Kan zeker nog niet testen op 7 dpo ..
@ essie: oooh ik ga zeker voor je duimen lieverd!!! @ BB: haha jij maakt het ook steeds weer spannend hoor ik ben vet misselijk nu pfff vreemd! en ook last van mn borsten inderdaad.. pijn als ik erop druk enzo.. ik duim nog steeds voor je hoor meid
hihi.. ze zeggen wel eens dag je zes dagen voor nod posi kan testen.. haha.. *kriebels*.. raar, want ondertussen zou het de meest onmogelijke maand zijn.. pff
spannend BB! Ik zou zelf wachten met minimaal 4 dagen voor nod.. Ik ga zelf zondag testen mits ik nog geen roze heb.. dan zit ik 11 dpo.. ben benieuwd...
Dat moet ik ook doen.. wachten tot vier dagne er voor.. maar ik ga denk maar gewoon niet testen.. en wachten tot mn ongi komt
@ Essie: tuurlijk ga ik voor je duimen!!! @ BB: bij ons was het ook raak in de meest onwaarschijnlijke maand, waarin wij "het" maar 3x gedaan hadden... dus... @ Evaa: Ik ben benieuwd wat jouw temp de volgende dagen gaat doen dan...
Ik wil jullie niet onnodig blij maken of in de war laten raken of wat dan ook. Maar kunnen jullie je dat ongelooflijke vage streepje op mijn eerste test nog herinneren? (eerste test van deze keer dan hè ) die was van 9 DPO. En als ik me goed kan herinneren heeft MayD ook posi getest op 9 DPO (of 10, ben het even kwijt) Officieel was 9 DPO veel te vroeg om een posi test te hebben. Ik was toen 3 weken en 1 dag zwanger... Maar kennelijk een vroege innesteling geweest, dus het kan wel! En juist die maand verwachtte ik ook niets. Was ruim 11 dagen ongesteld geweest, en op dag 13 m'n ei. Was dus op het nippertje! Ooh ik hooooooop het zoo meiden! Ik gun het jullie allemaal zo ontzettend!
Oh! En gizzie! Ik heb hier op zp ook verhaal gelezen van iemand die pas 2 weken overtijd posi testte. Houd de moed erin meis! Je lijf is duidelijk aan de gang geweest. Ik blijf voor je duimen! Ik duim voor iedereen!
Oke, ik moet mezelf aanwennen eerst maar eens alles te lezen, ipv 1 voor 1 te lezen en te reageren haha Spannend Essie! Mijn duimen maken overuren voor je! Dit zou voor nu de perfecte baan zijn!
Ik bedenk me ineens iets: BB en evaa, jullie hebben toch een maansteen? Hoe ziet die eruit? Zie je verschillen?
Haha.. wij hebben maar 1x geklust rondom mijn ei en ik weet alles kan.. Maar ik word nu echt heen en weer geslingerd tussen onzekerheid (het kan niet) en zekerheid (het kan, heb al die tijd gedacht dat november mijn maand zou zijn).. En ik zit nu op 7dpo.. dus ik kan nog niet testenn.. (vorige week zondag of maandag ei)..
Haha thee in de bocht.. hihi.. uhh hijs enigszins beschadigd en wat lichte barstjes.. bij het haakje lijkt er ook iets afgebroken..
@ BB: hmm ga je niet testen nee? @ MayD: ben ook benieuwd wat hij gaat doen, mijn temp.. @ Theeleutje: nee ik zie niet echt verschillen... maar ja is lastig te zien ook wel! omdat hij al wat scheurtjes had en de kleur tja.. geen idee! maar ik voel me zo gek.. misselijk met vlagen, honger gevoel steeds, terwijl ik toch steeds een boterham pak (nu al 6 op vandaag) en rommelende darmen en maag.. pff haha we zullen moeten afwachten.. je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden...