De Baby Babbelaars (deel 1)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CherryBelly, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

@ Noosa: ja.. hoop dat ik snel weer leuk werk heb.. mjah..

en indd, zou wel zo snel mogelijk het aan je ouders vertellen toch?! geen reden om het niet te doen! :D

2. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja denk dat we het na de echo gaan doen..als het goed nieuws is dan.
    Denk dat we vriend zn ouders nog even laten wachten, schoonmoeder kan vast niet zo heeel goed dr mond houden heb ik zo'n idee haha.

En Eva: zou best kunnen dat het je ei is, of evt. bevruchting. Ik had sinds mijn ei heeeel erg last van mn darmen waardoor ik eigenlijk al ging twijfelen of het misschien raak was..dus wie weet!!

3. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Het kan goed hoor noosa dat je buik al dikker lijkt. Je darmen zetten een beetje op in de eerste weken, en daardoor lijkt het alsof je al een buikje aan het krijgen bent.

Gezien de situatie zou ik het je ouders wel vertellen. Kan me zo voorstellen dat ze niet weg willen zijn als jullie kleintje komt, en jij wil ze er natuurlijk ook bij hebben!

Lekker laten gaan hoor Eva! dat ze een dag moet nadenken over wat ze gaat mailen zegt ook al genoeg, toch!?

4. Delta

Delta Niet meer actief

ja, maar goed, ALS het niet goed zou zijn, vertel je het neem ik aan ook wel aan je ouders? maar goed, je s-ouders moeten wel hun mond houden ja tegen anderen..

ja nu voel ik me even goed.. het is gewoon afwachten.. :)

5. Delta

Delta Niet meer actief

ja dat is ook zo hoor theeleutje :) maar ik was zooo blij dat ik baan had.. grrr.. haha maar goed, het is goed zo en jullie zijn erg lieff ! :D

6. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is waar, als het niet goed zou zijn dan zou ik het ook vertellen.
    En mn schoonouders, daar denk ik nog wel even over na haha...

Welke dag zou je nu aanhouden voor je eisprong Eva? Vandaag?

7. Delta

Delta Niet meer actief

@ Noosa: ja dat is ook zeker zo ! neem gewoon lekker je tijd meid !

uhm nou ik denk zelf dat ik mn eitje al gehad heb dit weekend.. toen had ik erg buikpijn en tijdens de sex pijn ! dat heb ik normaal nooooit! heel gevoelig als het tegen mijn bmm aanstootte, maar goed, gister avond geklust, en nou morgen avond weer hoor ! :) gewoon om de dag..

8. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Leuk om zaterdag aan te houden dus, dan kan je eerder testen :D

Theeleutje: hoe is het met jou nu? Je had je eitje ook gespot toch?

9. Delta

Delta Niet meer actief

@ noosa: ik test zondag 28 aug...

ja ben ook benieuwd of theeleutje dr eitje heeft gehad en dr iets mee gedaan heeft....

10. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Haha ja ik weet het eerlijk gezegd niet zo goed! Ik heb op dag 9 na de MK een posi ovu test gehad, en tot aan vandaag toe zijn ze omo wit. Maar of ik dus ook al echt weer een eisprong gehad heb? Als het zo is, vind ik dat wel erg snel, vandaag is het precies 2 weken geleden dat de MK begonnen is. Stel, als ik meteen weer zwanger zou worden, dan heb ik in de maand augustus een miskraam gehad, en ben ik weer opnieuw zwanger geworden.... Heftig!
    We wachten gewoon nog even af! Ik blijf nog wel even door testen, kijken wat er gaat gebeuren.
    We zouden het wel weer helemaal super vinden, ookal is het wel snel. De kinderwens is te groot om een maandje te wachten!
    Fingers crossed dat ik m'n eitje al gehad heb! Of ,nou ja...... Dat m'n eitje weer bevrucht is! Hihi

11. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend! Fijn om volgende week te kunnen zeggen he :D Klinkt best dichtbij.

Wreet je wat me lastig lijkt...om nu alles te gaan regelen. Kinderopvang, hoeveel dagen nog werken, oppas etc. Ik zou echt niet weten waar ik moet beginnen (en wanneer)

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Theeleut: Je zou zeggen dat als je een positieve test had dat je eitje gesprongen is! Wel heel snel en dubbel inderdaad, maar ook wel mooi denk ik?
    Spannend lieve thee, ik ben voor je aan het duime hoor. Het zou een prachtig wondertje zijn he :)

13. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Als ik daadwerkelijk op dag 9 een posi ovutest gehad heb, zouden we in iedergeval wel weer kans maken. Op dag 9 hebben we het voor het eerst weer gedaan, mocht niet eerder van de gyn ivm bloedverlies (niet dat je dat wil dan hoor, als je zo'n buikpijn hebt en bloedverlies, maar goed, das een 2de!
    Maar pas na dat we geklust hadden had ik een posi ovu test, dus we hebben toen niet bewust geklust vanwege een posi ovu test.

Vriend zei nog dat ie het wel mooi zou vinden als ik nu zwanger geworden zou zijn. Zwanger na troostseks (was achteraf best beladen :) en emo:) ) een mooier moment om te 'ontstaan' bestaat niet vond hij.
    Nou maar hopen dat ie gelijk heeft!

14. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Noosa ja het zou zeker heel mooi zijn!!

Kinderdagverblijf moet je vaak voor de 12 weken al regelen, anders is er geen plaats meer!
    Wij waren hier ook al volop mee bezig. Voelde zo gek! Nog niet eens een echo gehad, maar we gingen wel al serieus baby ...... (achternaam vriend) inschrijven bij het kdv
    Maar goed, jij hebt al bijna een echo! Zoooooo gaaf lijkt me dat!

15. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Lieve meiden, ik ga lekker douchen en dan in bed nog even tv kijken!
    Fijne avond nog en truste alvast voor vannacht!

Jullie zijn toppertjes!

X

16. Delta

Delta Niet meer actief

@ theeleutje: pff spannend joh ! ik hoop het zooo voor jullie.. echt waar.. en wat je vriend zei is echt heel mooi !

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klinkt in ieder geval prachtig het idee van je vriend....*knuffel*

Ik werk op een kinderdagverblijf dus dat zit in principe wel goed...ach eerst maandag maar afwachten.

Weltruste allemaal!! xx

18. Delta

Delta Niet meer actief

@ noosa: komt je kindje ook bij jou op het kdv?

slaap lekker allemaal !
    xxxx

19. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen lieve meiden!

Evaa: ja als het goed is wel, is toch wel makkelijker met brengen/ophalen. En ik vertrouw die meiden natuurlijk oko helemaal. Komt dan alleen niet op/naast mij op de groep.

Ik ben verder de laatste 2 nachten zoveel aan het dromen over baby's.
    Gister droomde ik dat ik aan het roken was en halverwege dacht: onee wat doe ik nu!!! Was ik even vergeten dat ik zwanger was...
    Vannacht hetzelfde: ik zou uitgaan met vriendinnen, had er helemaal zin in en ging een lekker wijntje drinken. Totdat ik bedacht: dat kan helemaal niet! Ik ben hartstikke zwanger..

Haha...Kan je nagaan hoeveel ik met roken en drinken bezig ben ;)

Fijne dag allemaal en tot vanmiddag/vanavond!

Liefs

20. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Morning ladies,

Hoe ist hier?
    Voel me bijna schuldig dat ik zo weinig op het forum ben.
    Ben echt kapot als ik van mn werk kom...dan nog koken, beestjes verzorgen, mannetje verzorgt mij ;) en dan val ik als een blok in slaap :)

@evaa: je klachtjes klinken goed meid! Je maakt t spannend ;) Ik had (en heb nog steeds) last van mn darmen. Dus dat kan een goed teken zijn.

@Bianca: pfff meis nog steeds niets? :( jeetje...hoop dat je zaterdag toch ineens knalposi test! En anders zit er niets anders op dan die kuur :( hoe dan ook...na dit weekend kan je in ieder geval verder...op welke manier dan ook *dikke knuffel*

@noosa: meis die krampjes en steekjes komen mij heel erg bekend voor! Vooral 's-middags als ik op mn werk zit. Zolang er geen bloed is, kan je ervan uitgaan dat het je baarmoeder is die plaats aan t maken is voor jullie kindje. En je darmen moeten ook verschuiven...dus er gebeurt van alles!
    Bij gebeurt er ook van alles in mn borsten. Steekjes en gedoe...hahaha. Mn tepels zijn bijna 2x zo groot en ze zijn erg gevoelig.
    Heb jij ook zo'n last van witverlies daarbeneden? Ik wel...soms ben ik zo bang dat ik bloed, maar t blijkt steeds witverlies wat er "loopt".

@MayD: hmmmm heb ook wel trek in patatjes met mayo....alhoewel...vanmorgen stond ik nog kokhalsend in de badkamer. Niet echt fijn. Heb gemerkt dat ik dan snel iets moet eten.

@troel, gizzie, en de andere meiden: hoe ist met jullie?

Er is weer flink gesproken over troepie's en slijmpropjes hahaha. Heerlijk dat we er hier gewoon over kunnen praten ;)

Oh trouwens, mijn eerste afspraak met de VK is op 5 september. Volgens haar berekening ben ik nu 6 weken en 3 dagen zwanger. Klopt nog steeds niet helemaal. Maar na die intake wordt er heel snel een echo gepland. Dus ergens in september heb ik mn eerste echo. Klinkt ver weg...maar hoop dat de tijd snel zal gaan en dat Bieboe het goed blijft doen ;)

-x-

Deel Deze Pagina