Ja, lieverds, het is super spannend woensdag. Ik ga zo hard mijn best doen en me goed voorbereiden. Hoop dat het duimen van jullie mag helpen. Wij hadden paar weken terug een kinderwagen gekocht bij babydump en als je dan dezelfde kinderwagen ergens goedkoper ziet dan krijg je hem dus voor de goedkopere prijs. Nu kregen wij vanmiddag een folder van babypark en daar staat de kinderwagen dus voor 80 euro goedkoper in!!! Ik ga morgenochtend dus naar de klantenservice van babydump bellen. Proberen kan altijd! @ BB: Wat is het super spannend bij jou!! Ik duim zo voor je! Zou zoo super gaaf zijn. Houd moed meis!!
@ Thee: ik testte inderdaad op 9 DPO al positief. Op 10 DPO was mijn test zo: http://i5.photobucket.com/albums/y198/ghostcar_vauxhall/IMG_2400.jpg Die van 9 DPO had ik (stomstomstom) niet bewaard...
oehh succes bij de gyn blije vrouw! gizzie: hoe is het met jou nu? nou mn temp was vannochtend 36.9 einde oefening?
Goedemorgen lieverds!! JEEEJ!! Dankzij het babyparkfoldertje (waar onze kinderwagen in staat voor een goedkopere prijs), krijgen wij onze kinderwagen voor een nog iets goedkopere prijs! Gelijk met babydump gebeld en zonder probleem passen zij de prijs aan. Scheelt 82 euro!!! Echt zo blij om. Elke cent telt momenteel bij ons. @ Blijevrouw: Ik denk aan je!!! Heel veel succes meis! Ik had trouwens op 10 DPO een positieve zwangerschapstest. Was ook vroeg met testen en had het ook nooit verwacht. Dus houd moed dames!!!
Dankje lieve schatten.. Ik heb een inwendige echo gehad en had erg veel blaasjes. Ik ga nu proberen 10kg af te vallen en in april terug. Waarschijnlijk krijg ik daarna hormoon tabletten maar ze wil het eerst even afwachten vooral omdat ze normaal voor vrouwen onder de 32 weinig doen. Nu weer aan het werk. Knuf
@ Blijevrouw: Gelukkig weet je nu waar je aan toe bent. Dat is alvast iets. Ik hoop dat het je gaat lukken om 10kg af te vallen. Zet 'm op en denk aan het doel wat je wilt bereiken. Vergeet dat nooit. Je kan het gewoon! Blijf positief. Een dikke knuffel voor jou. Succes nu met werken! Xx
@ blije vrouw: indd fijn waar je aan toe bent.. hopelijk lukt het om 10 kg af te vallen! en net wat essie zegt! het gaat lukken...!
@ Evaa: als je het mij vraagt heb je je ei een dag eerder gehad dan FF aangeeft. Trouwens, FF weet het ook niet zeker (stippellijn). De dip kan een innestelingsdip betekenen, dus je moet echt ff ophouden met te vroeg conclusies trekken... Je weet pas iets zeker bij een positieve test of ongi. Wacht nou maar ff rustig af. @ Essie: geweldig meid! Ja, elke cent is meegenomen! 82 euries is niet niks! @ Blijevrouw: wel belachelijk dat je zo lang moet wachten omdat je "zo jong" bent.... wel mooi dat je nu een plan van aanpak hebt!
@ MayD: ik dacht zelf ook dat ik een dag eerder mn ei had.. maar ik heb ook geen eggwhite ingevuld. dat had ik maandag, als ik dat invul, krijg ik wel een doorgetrokken streep. maar je hebt helemaal gelijk, ik zal er over ophouden
Hahahha ik moest lachen van je @eva met je BIB En erna de reactie van @B.B Baby in Buik hahahahha !!! @Essie: Heel veel sucses meid ik denk aan je en duim voor je!!! Aohh dat scheelt zeker veel 82 euro!!!! Daar kun je een hoop andere babyspulletjes voor kopen !!! Wat fijn dat ze dat doen bij Baby-dump, zo houden ze hun klant ook ere! Welke kinderwagen hebben jullie gekocht? @Blijevrouw: Oh meis!! Ik had ook teveel blaasjes en bij mij is het PCOS. Heeft ze niets gezegt wat het is? 10 kg afvallen ?! Ah meis bah, maar je kunt het hoor!!!! doen ze echt niets aan vrouwen onder de 32 ?? Wat een flauwekul! Dus met andere woorden, moeten we maar afwachten tot die tijd? Hopelijk krijg je in April of voor die tijd al goed nieuws meid! Of krijg je hormonen, dat is iets waar ik nu ook acheraan ga! Ik denk aan je meis! x knuff @all hoe gaat het verder lieverds??? Hoor niets meer van Cherry???? Meis alles goed???? Ik ga zometeen naar mijn poetsplaats, tot strakjes!!!
@ bianca: haha jaa dat merk van h&m heet toch ook BIB haha vandaar @ MayD: weet ik.. maar je mag dat gewoon zeggen hoor! je hebt ook helemaal gelijk, moet gewoon niet zeuren! ik vind het erg lief dat je je uitleg geeft en ook gewoon zegt waar het op staat, waardeer ik hoor
@ MayD: Ja, we zijn super blij dat we 'm nu iets goedkoper konden krijgen. Alle beetjes helpen. @ Bianca: Wij hebben de Kinderwagen van Joolz gekocht. Joolz Day. Erg fijn ding. Rijdt heerlijk en kan ook met verschillende standen. En we krijgen er gratis de maxi cosi cabriofix bij en een voetenzak en een reistas. Dus het was bij elkaar ook een erg leuke actie. Daarom hebben we het ook gedaan. De maxi cosi cabriofix kost los 149 euro en de voetenzak 99 euro en de reistas kost 50 euro en dat krijgen we er nu allemaal bij. Het wordt allemaal volgende week maandag bezorgd. Ben zo benieuwd. Hihi.. Volgende week vrijdag de 20 weken echo. Ook super spannend. We hopen zo dat alles goed mag zijn. Hoe is het verder met jou?
dat is het ook maar ze zegt dat afvallen sowieso goed is. Vooral nu mijn schildklier "rust"heeft. Hormoon tabletten wil ze over een half jaar pas geven dit omdat je daar de juiste dosering niet snel van krijgt (is altijd gokken) en het risico op miskramen is veel groter. Afwachten dus..... X
@Essie: aahja die is leuk Joolz!!! Spannend de 20 wkn echo !! Willen jullie weten wat het word? Ben benieuwd meis! Spannend!!! @Eva ja haha dat klopt BIB krijg je ook bij H&M !!! @Blijevrouw: Nee ik snap je lieverd, die 10 kg gaat je zeker lukken meid! Positief blijven en je weet waarvoor je het doet uiteindelijk! En het is zo April ! Komt allemaal goed meid! xxxxx
@ Evaa: oké, dan blijf ik gewoon ongezouten mijn mening geven hoor... Ik snap je enthousiasme ook wel hoor. Dikke knuffel!!! @ Essie: de 20 weken echo alweer... wat gaat die tijd toch snel! @ Blijevrouw: komt dik in orde meis.. aan jouw instelling zal het iig niet liggen
@ MayD: ja hoor gewoon blijven doen!! vind ik alleen maar fijn, soms heb ik het nodig om even terug geroepen te worden en normaal te doen! thnx voor de knuffel! knuffel terug!!