@ Bianca: De Joolz is zeker leuk en vooral erg fijn. Ook lekker compact met inklappen, dus daar zijn we helemaal blij mee. We willen echt wel weten wat het wordt. We zijn allebei zoo nieuwsgierig. Maar we hopen vooral dat het kindje gezond mag zijn. Dat is het aller belangrijkst. Het is niet vanzelfsprekend om een gezond kindje te krijgen natuurlijk. En morgen heb ik een sollicitatiegesprek, dus daar ga ik me vandaag heel goed op voorbereiden. Ik ga er echt voor.
@ MayD: Thanks!! Ik hoop zo dat dit door mag gaan. Heb wel genoeg tegenslagen gehad vind ik zelf. Wordt tijd voor positief nieuws. Bizar he dat ik alweer bijna 20 weken zwanger ben! Tijd vliegt heel snel voorbij! Voor je het weet lig jij je kind uit te poepen. Hihi.. @ Noosa: Knuffel terug!! Geniet van je dag!
Hm wat raar blijevrouw dat ze onder de 32 niet echt iets gaan doen.... Ik ga voor je duimen dat het afvallen voorspoedig gaat, en dat je snel zwanger mag raken. Knuffel! Heel veel succes morgen Essie! M'n duimen draaien voor je! Hoelaat heb je het gesprek? Zwaai naar de andere dames!
Essie ik zou morgen een kaarsje voor je branden en heel hard duimen! Dankjullie voor de lieve reacties...
Thanks lieverds voor de succes wensen en het duimen!! Super lief!! Ik heb morgenmiddag 14 uur het gesprek. Ben best zenuwachtig. Maarja! Moet gewoon mezelf zijn.
Succes lieve essie!! En ik wil van alle zwangere dames digitale HCG.. want mn borsten doen pijn en moest mezelf in mn sportbeha wurgne.. -_-'
Goedemorgen ladies. Ohhh wat voel ik me schuldig zeg! Heb het gevoel dat ik jullie in de steek laat. Maar heb met zoveel persoonlijke dingen gezeten dat ik soms geen zin had om online te komen. @essie: succes vandaag meis...ik begrijp dat je een gesprek hebt. Spannend!!! Ik duim voor je. En binnenkort alweer de 20 wkn echo!! Ik wil oooook hahaha...maar moet nog ff 3 weekjes wachten denk ik. Ik hoor t morgen van mijn VK. @de meiden die het nodig hebben: ik strooi voor jullie heel wat digitale HCG rond *strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi strooi* Ik duim voor jullie meiden! @blijevrouw: *dikke knuffel* voor jou meis @MayD: jeetje wat is t snel gegaan...nog maar een paar weekjes! Spannend hoor meis! Dan gaan jullie echt kennis maken met Renee @hier: Eindelijk een beetje goed nieuws...ik mag 2 uurtjes per dag minder werken. Daar had ik om gevraagd en dat is eindelijk toegewezen. Verder gewoon rustig aan doen! Wat ben ik blij zeg!! Kan ik eindelijk weer gaan genieten. Volgende week een weekje vakantie. Lekker relaxen, babyspulletjes kijken, eindelijk weer meer op t forum zijn!! Verheug me er nu al op! Lieverds die ik niet persoonlijk heb genoemd...ik denk echt aan jullie! -x-
Dat is goed nieuws cherry! Eindelijk wordt er naar je geluisterd! Geniet van jullie vakantie volgende week! Je hebt het verdiend Succes vandaag Essie! Heul veul digitale hcg naar BB! Je maakt het echt zooooo spannend! @hier: laatste werkdag vandaag, hierna lekker weekend!
@ Essie: succes meis! @ Cherry: Wat fijn dat je 2 uurtjes per dag minder mag werken! Zo kun je het echt wel wat langer volhouden. Hier gaat de tijd zo snel... alhoewel, het mag van mij nu wel ietsje sneller gaan... Maar ja, dat kun je niet beïnvloeden he? Hier gaat het niet zo geweldig. Ben voor de eerste keer sinds jaaaaaaaaren geveld door griep. Gister al last van diarree, keelpijn, slijm ophoesten en sterke hoofdpijn. Vannacht echt bagger geslapen en manlief door mijn houtboskap en niezerij herhaaldelijk wakker gemaakt. Straks de hond uitlaten en dan maar direct op de bank ploffen. Kan zijn dat ik vandaag wat minder vaak reageer.
@thee: jaaa eindelijk wordt er geluisterd!! ohh lekker hoor zo snel weekend! Jij ook alweer bijna 6 weken! Gaat snel! @MayD: ja dit is zeker langer vol te houden zo!! Ben er echt superblij mee!! Daarnaast nog gewoon elke week fysio...zo kom ik mn zwangerschap wel goed door! Weet t zeker! Ach meis...griep wat stom zeg!! Heel veel beterschap! Goed drinken...vooral nu met kleine Renee in je buikje. Sterkte en ik hoop dat je gauw opknapt.
Het is voor jou idd goed vol te houden zo... als ik in de mogelijkheid gesteld was wat minder te werken, dan had ik nu misschien nog wel (enkele uurtjes) gewerkt. Ik ben meestal maar 1 dag echt ziek, dus ik ga er vanuit dat ik morgen weer aan de beterende hand ben. Vanmiddag moet ik nog even naar de fysio (laatste keer omdat ik door de sessies heen ben *baal*), ben benieuwd hoe dat gaat met de spierpijn die ik heb.
Lieve Cherry, Maak ajb niet zo druk .. Jij moet gezond en fit en blij zijn voor die kleine bieboe in je buik. Als het dan niet lukt om met ons mee te babbelen geeft dat helemaal niets! Wel fijn dat je nu 2 uur minder per dag gaat werken. @essie!! Succes vandaaag! @MayD, beterschap meid! Hopelijk ben je inderdaad maar 1 dag ziek en knap je morgen al weer op. Succes bij de fysio vandaag! @hier, pijnlijke borsten zijn over.. haha.. dus ik hoop dat de digitale hcg nog wat doet, maar anders heb ik er een hard hoofd in.
@ cherry: fijn dat je 2 uur per dag minder mag gaan werken! geniet van je vakantie volgende week !! @ essie: succes vanmiddag om 2 uur!! @ BB: zere borsten kunnen komen en gaan meid! zegt niks.. haha hoor mij nou.. mn temp was vannochtend 37.1 @ MayD: pfff gadsie zeg griep! ziek maar goed uit
He meiden, MayD: beterschap meis! Cherrybelly: wat fijn dat je twee uurtjes minder per dag mag gaan werken. Dat scheelt al een hoop denk ik, zeker ook mentaal. En lekker een weekje vakantie in het vooruitzicht, super! Blijevrouw: vind het raar dat ze onder de 32 eigenlijk niets doen. Hopelijk lukt het je om de 10 kilo kwijt te raken, succes meis!! Dikke knuffel voor jou. BB, Evaa: ik duim voor positesten!!! Essie: veel succes vandaag meis! Probeer je niet te druk te maken. Heb vertrouwen in jezelf, en wat je zegt, ben gewoon jezelf. Toi toi toi! Theeleutje: bijna weekend, wat fijn!! Bianca, hoe gaat het meis? Nog steeds last van je rug en andere kwaaltjes? @hier: vanochtend voor de zekerheid toch nog maar een testje gedaan, maar negatief. Nu sluit ik dus echt uit dat het iets geweest is. En, ook meteen de stap gezet om naar de huisarts te gaan! Ik vind dat het tijd wordt voor een echootje om de boel van binnen eens te bekijken. Hopelijk vindt de huisarts dat ook goed en krijg ik a.s. maandag een verwijzing. Poeh, heb echt megaslecht geslapen vannacht. Ben zo gaar als iets.