Goedemorgen schatten, Allereerst nogmaals bedankt voor alle succes wensen en het duimen. Ik ga me vanochtend ook nog goed voorbereiden. @ MayD: Wat vervelend dat je de griep te pakken hebt. Doe lekker rustig aan vandaag en denk aan jezelf en de kleine!! Heel veel beterschap!! @ Cherry: Wat fijn dat je eindelijk toezegging hebt gehad om 2 uurtjes minder te werken!! Nu volop genieten van het mega grote wonder in je buik! Wel bizar natuurlijk dat je er zoveel moeite voor hebt moeten doen. Belachelijk! Maar nu lekker genieten hoor! Lekker dat je volgende week ff vrij bent. Even bijtanken. @ Eva: Temperatuurverslaafde! Hihi!! Hoe voel jij je? Duim zo voor je!! @ BB: Hoe is het met jou? Vang je wel alle hcg op? Ik weet niet of ik nog hcg heb. Volgens mij is dat hormoon toch veranderd in een ander hormoon?!?!?!? @ Thee: Hoe gaat het met je? En de misselijkheid? Hou je het nog een beetje vol? @ Gizzie: Hoe is het met klussen? Schiet het een beetje op? @ All: Ik ben wel zenuwachtig voor vanmiddag hoor. Wil het zo goed mogelijk doen en vooral zo positief mogeljk over komen. Ik wil zoo graag werken! Ik voel me goed en mag nergens om klagen. Alleen 2 vriendinnen van me en mijn ouders en jullie weten dat ik een gesprek heb vandaag. Dus hou het wel stil nog verder. Ook hopen dat dat mag helpen.
@ Gizzie: Goed dat je de stap zet om naar de huisarts te gaan! Ik hoop heel hard met je mee en hoop dat je gelijk doorverwezen wordt. Je hebt nu ook al een hele tijd gewacht. Ik vind je dapper hoor!! Dikke knuffel voor jou!!
Lief dat je het vraagt! Ja, het schiet ineens best op. Al het timmerwerk is klaar, nu is het aan ons om van boven naar beneden alles af te werken. Met name schilderwerk. Afgelopen zaterdag de hele dag gaatjes gevuld (plamuren) en a.s. zaterdag de hele dag schuren denk ik. Hopelijk kan ML de week daarop dan echt beginnen met schilderen. Voor de kerstvakantie hopen we een heel eind klaar te zijn. Eindelijk, na bijna anderhalf jaar...
Bedankt lieverd! Het voelt ook wel als een opluchting moet ik zeggen. De eerste stap is gezet, nu maar hopen dat de huisarts meerwerkt. Argumenten die ik ga gebruiken: - al vier maanden geen menstruatie; - ik herken symptomen van PCOS, en vanwege mijn traagwerkende schildklier heb ik hier een verhoogde kans op; - twee nichten zijn na een lange tijd (4 jaar) in de MMM zwanger geraakt, twee andere nichten zijn ook al lang bezig (2 en 1 jaar); - heb in mei al een echo gehad vanwege het vermoeden endometriose. Dat is gelukkig niet gevonden. Maar ze zagen wel iets op de MRI, alleen weten ze niet wat. Niets ernstigs, maar misschien heeft het er nu wel mee te maken dat ik niet menstrueer. Genoeg redenen toch? Een echootje zal een hoop duidelijk maken. Hopelijk zien ze geen bijzonderheden; dat geeft mij dan gewoon het vertrouwen om nog verder af te wachten. Maar als ze wel iets zien, ben ik er op tijd bij in elk geval.
@ Gizzie: jaa goed zo meid! gelukkig neem je nu de stap om naar de ha te gaan! ik vind jou argumenten gewoon echt redenen om je te laten onderzoeken!! succes en mag er snel iets uitkomen waar iets aan gedaan kan worden! @ essie: haha ja dit is de eerste maand dat ik temp, en 6 rondes, ik wil nu gewoon wel eens aan de beurt zijn! net als BB, zou gaaf zijn trouwens als BB en ik beide zwanger mogen zijn. Ik voel me best goed, net diarree gehad .. :S af en toe wat steekjes hier en daar.. gevoelige borsten dat komt en gaat.. hongerrrr trek in lekkere dingen ... pfff haha njah we zullen het wel zien...
@ Gizzie: Wow, jullie zijn wel al lang bezig met klussen zeg. Dat gaat vast heel mooi worden straks en dan genieten jullie alleen maar. Het zal vast wel even doorbijten zijn en bikkelen om steeds maar te klussen. Maar je zal er straks vast geen spijt van hebben. Het knapt alleen maar op en wordt mooier. Als je maar wel aan jezelf blijft denken en jezelf ook wel rust gunt. Ook belangrijk. Je hebt goede argumenten hoor voor de huisarts. Als de huisarts daar niks aan hebt dan snap ik ze niet. Maar inderdaad goed voor jezelf opkomen. Je wacht ook al lang genoeg op een normale menstruatie. Ik duim voor je schat! @ Eva: Ik hoop ook zo dat jij, BB, Blijevrouw, Bianca, Gizzie en Lovely super snel zwanger mogen raken. Ik blijf voor jullie duimen en gun het jullie zo. Soms vind ik het ook echt wel moeilijk om blij te zijn, omdat ik het jullie ook allemaal zo gun. Maar het is wel goed dat je nu aan het tempen bent. Kom je er in iedergeval achter of er een eisprong is. Op die manier ben ik er dus ook achter gekomen. Die klachtjes die je hebt zijn wel apart. Zou het zo zijn? Ohw wat super spannend meis! Zoals ik blijf zeggen: 'Ik duim voor jullie!!'
thnx lieve essie! ik hoop ook dat alle andere meiden snel zwanger mogen zijn! enne je hoeft je echt niet schuldig of wat dan ook te voelen, dat zou te gek voor woorden zijn! kom op zeg, haha lekker genieten en er over praten! je niet inhouden, ben alleen maar super blij! en ik gun iedereen een gezond kindje
@ Essie: niet inhouden hoor! Gewoon lekker heppiedepeppie zijn met je kleintje in de buik!!! We aan gewoon heel hard duimen dat de andere dames ook snel zwanger mogen raken!
Oke, lieverds. Dat is ook zo dat ik wel moet genieten, maar toch voor mijn gevoel vind ik het soms toch moeilijk. Dat blijf ik gewoon houden, want dat zit in me. Ik leef altijd zo erg mee met de ander. Ik heb sinds gisteravond een zeurend gevoel bij m'n schaamstreek. Iemand enig idee wat dit is? Het is een zeurend pijntje. Het is niet heel erg, maar gewoon een zeurend gevoel.
ik snap het wel hoor essie, dat heb ik zelf ook.. als ik dan soms hoor dat andere meiden er jaren over doen om een kindje te mogen krijgen, denk ik wat zeur ik met dat ik nog maar 6 maanden bezig ben.. lekker genieten! zwanger zijn ben je namelijk niet zo heel vaak
Ahhh nee essie..ik hoop voor je dat het de "gewone" bandenpijn is. Maar ik vrees ook een beetje (net als MayD) voor beginnende BI. Dat hoeft t natuurlijk helemaal niet te zijn, maar ook ik heb een zeurend gevoel in mn lies en bij mn schaambot.
Hoi lieverds!! Ik voel me ook helemaal rot dat ik er zooo weinig ben de laatste tijd!!! maar ben jullie niet vergeten hoor, mn lieve cyber friends!!!! heb veel bij moeten lezen zeg..... allereerst esssucces met t gesprek of hoe was het?? Ben je al terug?? En hoe is hey met de zeurende pijn? Xx @gizzieweet je al wanneer je naar de HA gaat? Hopelijk krijg je snel duidelijkheid lieverd! Duim duim duim...! @ evaa hahaha tempverslaafde! Wie zei dat nou..? moet er wel om lachen... t wordt een beetje een obsessie he.. snap ik heel goed hoor!! poeh laten we hopen dat t deze ronde dik raak is.. binnenkort komt (komen) er weer nieuwe mama's to be bij!! Het komt steeds met meerder in bepaalde periode heb ik t idee... Ik weet niet....... maar ik heb er ergens een goed gevoel over.... is natuurlijk nergens op gebaseert.. n gevoel.. @ mayd spannend kraamzorg intake.. ik ga ze binnenkort ook bellen.... zat ook al eraan te denken dat ze natuurlijk wel op mijn manier te werk gaat en.niet haar eigen ideeen als basis gebruikt... zoiets als dat jij al zei, zo denk ik ook... wat bedoel je precies? Weet je er al wat meer over hoe dat in zn werk gaat? Stel nou dat t niet klikt met diegene? Of t niet goed voelt...? Andere lieverds, hoe is het?? BB, BIANCA, LOVELY, BLIJEVROUW, CHERRY EN NOOSA?? WIe vergeet ik?? THEEEEE!! Zwangere! Balen van de misselijkheid... ik had vannacht heeel erg t zuur... met golven kwam t... en vanmorgen alles eruit gekotst (sorry..) alleenmaar maagzuur kwam eruit.. gal (sorry again) wat kan ik daartegen doen? Wat helpt meteen..? Wie weet t? En wie heeft er ook last van? @myself: poeh op naar de 14 weken!!!! jeeee!
@ Troel: he bah jij ook aan de maagzuur en overgeven? pff oohhh bijna 14 weken! jeetje wat gaat dat allemaal hard! ja ik hoop dat BB en ik deze ronde zwanger mogen zijn!! en de rest ook allemaal heel snel... haha tempverslaafd, tja ik houd elke ochtend mn temp bij en vind het niet leuk als ie naar beneden zou donderen.. maar goed we zullen zien.. heb wel test drang al.. maar ik wacht tot zondag
Jeeej, Troel is in da house! . Blèh, vervelend dat je moest overgeven, en dan ook nog alleen van dat vieze gal/maagzuur. Ieeuw. Alweer bijna 14 weken, dat gaat snel! Ik heb maandagochtend om 08.30 uur een afspraak bij de HA. Voelt nu al als een opluchting dat ik heb gebeld. Misschien zegt ze zelf wel, wacht tot het einde van het jaar. Maar dan weet ze er in elk geval al van, en kan ik eind december zo een verwijzing krijgen.
hoii @troel, weer effe terug. wat gaat het hard zeg! @essie, hoe ging het!? @Gizzie, wat goed dat je de ha hebt gebeld. @rest, how are you!? @hier.. nu doen mn (.)(.) weer wel pijn.. ahh het duurt nu ineens nog zo lang tot dinsdagochtend -_-'
@ MayD en Cherry: Ik hoop zo dat het geen beginnende BI is. Ik heb het nog steeds wel, maar het valt wel mee. Beter blijf het verder weg. Ik ga morgenochtend weer sporten. Hopen dat dat mag helpen. @ Troela: Hoi meis, daar ben je weer. Gezellig!! Hihi.. Bah, wat vervelend dat je gal moest kotsen. Erg vies. Ik heb nog 1x gekotst in mijn 13e of 14e zwangerschapsweek en verder niet meer. De 4 keren daarvoor dat ik gekotst had was het echt begin van de zwangerschap. Jij alweer bijna 14 weken!! Gaat hard!!!! Vanmiddag het gesprek gehad. Het gesprek ging goed. Zij had zich niet zo goed voorbereid en dat vond ik helemaal niet erg. Ze hadden op die vacature 300 reacties gekregen en ik zit gewoon bij de laatste 3. Hoe bizar!?!? Dat vind ik toch wel erg bijzonder. Ik heb aangegeven dat ik zwanger ben en dat ik me goed voel. En dat ik graag 4 dagen wil werken en alle afspraken met betrekking tot de zwangerschap buiten werktijd doe. Ik heb ook ervaring met het programma waar ze mee werken, dus dat is wel een voordeel en ook ben ik per direct beschikbaar. En dat is nog wel een voordeel. Het is een tijdelijke functie voor 3 maanden en dat is precies tot aan mijn verlof!!!! Ik hoop zo dat dit door mag gaan. Ze heeft met nog 2 andere dames een gesprek. Vrijdag hoor ik dus meer. Super spannend dus. Maar voor mij zou dit de ideale baan zijn voor nu. @ Gizzie: Wat goed dat je hebt gebeld. En toch wel spannend hoor dat je maandag naar de huisarts kan. Ik ga voor je duimen. Je weet dat je zat goede argumenten hebt voor een verder onderzoek.