De Baby Babbelaars (deel 1)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CherryBelly, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delta

Delta Niet meer actief

oehh essie zoo spannend ! ik duim voor je dat die baan mooi van jou is !

2. Gizzie1983

Gizzie1983 Fanatiek lid

11 apr 2011
    3.367
    234
    63
    Secretaresse
    Noord-Brabant
    Oh Essie, dat klinkt supergoed!!! Ik duim heel hard voor je dat dit door mag gaan!!!

3. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

Meiden, don't quote.. maar wat vinden jullie van onderstaande tekst!?

Met mijn hand woel ik door mijn haar, terwijl mijn gedachten heen en weer schieten tussen de gebeurtenissen van de afgelopen tijd. Verschillende emoties maken zich van mijn meester, en kruipen vervolgens als onzichtbare littekens onder mijn huid. Onzichtbaar, want ik sta mezelf niet toe om als een geknakte bloem naar buiten te treden. De afgelopen periode was zwaar, heftig en verdrietig, maar uiteindelijk heeft het mij alleen maar sterker gemaakt doordat ik van en over mezelf begon te leren.

Perfect zijn is niet mogelijk. Eigenlijk zijn we allemaal juist perfect, doordat we allemaal onze eigen kleine imperfecties hebben. Deze imperfecties hebben we juist, omdat we met een kritisch oog naar ons zelf durven te kijken en we niet van onszelf verlangen poppenkast te spelen met puntgave en perfecte poppenkastpoppen, die als juwelen achter glas en slot en grendel worden bewaard. In de hoop dat heel en ongekwetst blijven.

Het doek van mijn poppenkast staat altijd open en de gehavende, maar zo geliefde poppen zijn altijd zichtbaar. Ze worden niet bespeeld als slappe poppen, maar gezien als een herinnering aan vroegere tijden waarin ik begon met mezelf te leren kennen en mezelf liet vastlopen op ambities en idealen die op dat moment niet te realiseren waren.

Toch staan die poppen niet voor verdriet of voor een gevoel van onmacht. Maar voor een nieuwe tijd, waarin ik geen poppenkast hoef te spelen en ik mezelf kan en mag zijn, zonder dat een ander daar gelijk een (onterecht) oordeel over velt.

4. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ BB: Ik vind het een hele mooie tekst. Echt wel!

@ Eva en Gizzie: Ik hoop het ook zo van harte dat dit door mag gaan. Het wordt weer tijd voor zonneschijn in ons leven!

5. Delta

Delta Niet meer actief

@ Essie: ja klopt meissie.. zonneschijn had je al wel met dat mooie wondertje in je buik.. maar een baan erbij is zeker niet verkeerd!!!! het is je zo gegund meid! ik duim iig

6. Delta

Delta Niet meer actief

mooi BB.. wil je een boek schrijven?

7. brotherbear

thnx meidne!

@essie, ik hoop ook echt dat je die baan krijgt meis!

@Eva, ik kan best aardig schrijven. Zou graag een goedlopende blog willen eigenlijk.. :)

8. Delta

Delta Niet meer actief

@ BB: aaah ik snap t ;) daar kan je aardig mee verdienen.. zou wat zijn als je van je hobby je werk kan maken! leukkk

9. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bb: Een blog schrijven kan je echt wel. Ziet er goed uit en het leest ook leuk.
    Ik hoop ook zooo dat ik die baan ga krijgen. Maar ik ga maar nergens van uit anders is de teleurstelling zo groot en dat wil ik dus niet.

@ Eva: Thanks voor het duimen. Lief! Ik duim dat jouw temperatuur hoog mag blijven. Ben benieuwd naar morgenochtend!! ;)

10. brotherbear

Ja maar waar start ik een blog op.. hoe zorg ik dat ik groot leespubliek (+reacties) heb.. en ik wil ook tijdschriften ed bereiken en onder een pseudoniem schrijven

11. Delta

Delta Niet meer actief

@ essie: dankjewel meid ! :) jaa ik ben ook benieuwd elke ochtend naar mijn temp..

@ BB: blogspot ? uhm ja je kan reclames maken, misschien op marktplaats eventueel? zoveel mogelijk je blog verspreiden.. ik weet wel dat veel meiden die bijvoorbeeld een mode blog hebben, die sponsors hebben enzo.. maar zelf geen idee hoe dat in zn werk gaat precies!

12. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey lieve meiden!

Essie, wat spannend!! Maar een goed gevoel is al zo belangrijk!

Bb, prachtig stuk!! Gewoon beginnen met schrijven, misschien Twitter oid? En reacties op andere blogs achterlaten.

Cherry, wat fijn dat je werkgever naar je luistert! Ik hoop dat je het zo lang volhoudt.

Mayd, hoe is t met jou meis?

Troelie, bij mij hoorde overgeven er echt bij en lang ook. Vooral als ik iets te veel at (minder dan normaal was precies goed haha).
    Succes ermee!

Gizzie, super de stap naar huisarts!! Ik duim voor je..

Eef, elke ochtend.weer n verassing he!! Spannend!! X

Andere girls, hoe is t met jullie?

Wij hebben met via MP een Mutsy 4 rider gekocht, zag er super mooi uit. Alles erop eraan, maxi cosi en winterzak erbij en nog een slaap/reiswiegje voor 250 euro! Helemaal blij, en nu hopen op nog meer koopjes haha

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Essie: spannend meis... ik ga weer aan je denken vrijdag!

@ Troel: vaak denken mensen dat je tot het einde van je kraamtijd aan dezelfde kraamverzorgster vastzit... maar als het niet klikt of ze je gewoon niet bevalt, kun je gewoon naar het kraamzorgbureau bellen voor een ander.

@ Noosa: koopjes zijn leuk!!! Werken trouwens ook verslavend!!! Dus pas maar op!!

@ Hier: nog steeds erg sloerig.... heb wel lekkere massage gehad bij de fysio vanmiddag. Hoop wel dat ik vannacht beter slaap en me morgen wat beter voel... we zien wel.

14. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Goedenmorgen lieverds!

Sorry afgelopen dagen niet veel tijd gehad om te reageren....
    Ik doe het ff kort moet zo gaan werken, reageer strakjes..

@b.b wat een mooie tekst idd! Ik zou zeggen gauw beginnen met een blog/boek!

@essie oh echt meid zooo van 300 naar 3 super! Ik hoop het zo meid, zou voor hun een mooie oplossing zijn toch? Ik duim voor je meid! Wanneer weet je meer?
    En ml?

@noosa ohh wat leuk meid! Welke kleur hebben jullie gepakt? Heb je soms echt leuke koopjes op mp! Bij eva ligt ook zon leuke winkel en spotgoedkoop kwa kinderwagens!

@cherry ik had je gisteren al ff gesproken via twitter, maar ben blij dat jje je beter voelt meis ! En minder werken, gelukkig werd tijd dat ze er iets mee gingen doen!
    Genieten van je zwangerschap lieverd!!

Ik heb sinds gisteren een ontzettende mooie maansteen gekregen van een ontzettende lieve EVA!!!! Bedankt nog he lieve schat, ben er enorm blij mee!!
    Hopelijk gaat het veel goeds geven..
    Gistere bij bmm checken had ik tot mijn verbazing slijm met helder rood bloed :$ ik dacht eindelijk ongi, maar stopte al gauw :(. Tampon hoefde niet eens meer. Vraag me af wat het geweest was? Heb wel gisteren hele dag krampen en steken gehad soms pijnlijke krampen. Heb momenteel ook weer krampjes. Misschien dat de ongi alsnog doorbreekt vandaag of morgen? Ik wacht het af maar verwacht er niet veel van. Zit op cd 72 vandaag.

Lieverds fijne ochtend en tot straks x

15. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    Goedemorgen lieverds,

Lekker geslapen? Ik dus niet. Ben al vanaf half 5 wakker. Heb last van groeipijn. Mijn buik is ook weer gegroeid. Gaat nu hard ineens.
    Maar ik lig dus al een tijd naar het plafond te staren. Ook slaap ik niet echt lekker meer.

@ Bianca: Heb jij twitter?! Wat leuk! Ik ook! Stuur me anders ff je gebruikersnaam dan voeg ik je toe.
    Mannetje is nog hard aan het solliciteren. Blijft ook spannend allemaal.

Ik hoop zoo erg dat ik vrijdag goed en leuk nieuws krijg. Hoop het zo. Maarja! Zij hebben genoeg keus en ik moet maar afwachten en geduld hebben! Ik moet nergens van uit gaan anders is de teleurstelling weer te groot.

Succes vandaag met jullie bezigheden schatten.

16. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ Essie: vervelend he, die pijn...

@ Bianca: ik hoop dat je snel een beetje duidelijkheid hebt deze cyclus.

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morning!

Bianca, wat spannend! Hoop zo dat er iets bij je gaat gebeuren....en wat lief van eva!

Essie, wat rot die pijnen....maar ook wel leuk dat je buik gaat groeien he! Bij mij zie je t verschil per dag heb ik soms t idee!

Mayd, hoe voel jij je?

Ik slaap gelukkig weer goed, hoef s nachts ook niet te plassen meer:)
    Hopen dat t even zo blijft!

Meiden, wat voor auto hebben jullie? Wij n kleine en als de kinderwagen etc. Er in zit..kunnen wij erbij en verder niemand haha...
    Moet er wel bij zeggen dat ik geen rijbewijs heb dus we alleen in t weekend de auto gebruiken...

18. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    @ BB: sorry, jou helemaal vergeten... mooie tekst!!

@ Hier: voel me nog steeds niet lekker... alles verstopt en last van mijn keel. Vannacht weer bagger geslapen. Ik prop mezelf maar vol met pitamientjes, misschien dat ik er dan snel overheen ben. Te weinig slaap helpt ook niet echt.

@ Auto: wij hebben een Opel Astra Station. Lekker ruim en rijdt errug fijn. Ook goede ervaringen met Opel Corsa trouwens.... (tja, wij rijden alleen Opel of Mini (de oude))

19. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ MayD: Fijn is anders. Maar het is gewoon een zeurend gevoel. Maar alles voor het goede doel!!

@ Noosa: Ik heb samen met mijn moeder een autootje. Puur omdat het geld scheelt en ik woon vlakbij mijn ouders. Ik gebruik de auto 's avonds als ik weg moet en sowieso het hele weekend. En het gaat prima zo. Mijn mannetje heeft nog geen rijbewijs. Zakt steeds voor z'n theorie! Echt rot. Maar als we weer gespaard hebben enzo gaat ie weer verder met z'n theorie en ook cursus doen.
    Ik en mijn mam rijden in een Opel Corsa Swing. Prima autootje en rijdt top!

Deel Deze Pagina