Ah fijn meis dat je maandag terecht kunt! ik ga voor je duimen meis! Ja heerlijk ff paar dagen er tussenuit, zijn er echt aan toe! En wie weet wat van dat uitrusten erna zal komen .. xxx
Ik las dat jullie het laatst over namen hadden. Ik houd ook al sinds drie jaar een namenlijst bij. Steeds als ik een mooie naam lees of hoor, schrijf ik die erbij. Mocht iemand misschien interesse hebben, dan hoor ik het wel. Mail 'm graag . *zucht*, wat zou ik graag een naam uit willen kiezen... Vandaag geen zin om te koken, dus zojuist met ML afgesproken om friet te gaan halen! Jeej. Frietje pindasaus en pittige bamischijf... I love it! Fijne avond lieverds!
Ohh patatje...daar heb ik al zo'n tijd trek in! Ik eet vanavond gebakken aardappels, lekkere bal gehakt en worteltjes/doperwtjes...
Ow en namen vind ik best moeilijk....We zijn nu maar even gestopt met denken (al blijf ik alert haha) tot we straks weten wat het is... Vooral jongensnamen vind ik moeilijk..
haha iedereen aan de gebakken aardappelen! wij ook.. met veldsla en mozzarella en vega burger met peper room saus
Ooh frietjes heb ik ook zo'n zin in! Alleen denkt korreltje daar anders over Hier wordt het zelf gemaakte broodjes gezond. Lekker en makkelijk! En niet onbelangrijk.... Korreltje verdraagt het ook. Wel zo handig! @ gizzie: ik ben wel benieuwd naar je namenlijst! Jongensnaam lijkt hier al vast te staan. Meisjes naam twijfelen we nog over. Ideeën zijn altijd welkom!
Wat zouden jullie ervan vinden als je een tweeling zou krijgen? Bij ons is de kans best groot aangezien ze bij ons beide in de familie voorkomen. Vl. Roept al jaaaaaaren dat wij een tweeling krijgen. Mijn beste vriendin zegt nu ook dat ik zwanger ben van een tweeling. Mijn eerste reactie is: leuk! Lijkt me druk maar heel gezellig. 2de reactie: help!
Ik denk dat ook bij jou Theeleutje... Vraag me niet hoe ik daarbij kom, maar dat gevoel kreeg ik meteen toen je vertelde weer in verwachting te zijn! Het lijkt me superdruk, maar ook zo geweldig!
jij ook al! Oooh my! Iedereen die weet dat ik weer zwanger ben denkt gewoon dat het er 2 zijn! Nog 5 nachtjes slapen en dan weten we het!
Wat spannend! Wel apart dat iedereen dat denkt, haha. Misschien heb je een tweeling-aura om je heen hangen .