haha indd thee.. wel ff schrikken denk ik.. maar ben je wel meteen klaar als je er maar 2 zou willen haha... ach komt goed eet smakelijk gizzie!!! fijne avond
Smakelijk gizzie! Een tweeling lijkt me super gaaf! Erg druk maar wel heel leuk! Het zal in het begin schrikken zijn, je stelt je toch in op 1 kindje. Maar het lijkt me leuk om 2 van die blonde koppies rond hebben te lopen (Vl. En ik zijn beide blond. Ik licht, hij donker)
WOOW!!! Wat is er veel gekletst! Ik ben een middagje niet geweest. Ik was vanmiddag gezellig bij 2 vriendinnen langs geweest en dat was ook super gezellig. @ Thee: Ik moest zo lachen om jouw verhaal. Hahahaha... Het horrormonster is weer back!! WELKOM terug! Hihihi.. Nu even snel wat eten hoor. Ik heb zo'n trek.
Wij hebben aardappels, spinazie ala crème & vissticks gegeten @thee ik ben echt benieuwd of het een tweeling is hihi! Bij mijn man zijn kant komt het ook voor, dus wij hebben er ook kans op, iedereen zegt dat ook over ons. Maar ja kan ook overslaan naar onze kinderen of zijn broer . Het lijkt me wel sjiek maar ook druk. Je bent wel gelijk uit de luiers spannend!! @essie ik heb je een pbje gestuurd met mijn twitter, was jij toch? @eva ik heb mijn maansteen al op de vensterbank buiten gelegd, het is namelijk mistig aan het worden en de maan niet steeds zichtbaar! Hopelijk vangt hij genoeg stralen op door de mist! Meiden ik ga lekker op de bank liggen, vannacht erg slecht geslapen door een hele leuke *** mug! Lig er vroeg in vnaaf.. fijn avond tot morgen x
Bij ons zitten tweelingen ook in de familie (aan moeders kant). Mijn zus heeft ook een tweeling... Wij hadden ons in eerste instantie ingesteld op een tweeling en ik vond het wel jammer dat het uiteindelijk maar 1 was hahahaha. Tweeling is wel erg druk, maar wel erg leuk hoor. Als ik naar de dames van mijn zus kijk... geweldig!!! Zij waren bij ons ook bruidsmeisjes toen ze 2 jaar oud waren.
Leuk tweelingen!! Ik heb geen idee of dat bij mij in mijn biologische familie voor komt. Maar het leek mij altijd hartstikke leuk om een tweeling te zijn of om zelf een tweeling te krijgen. Maar bij ons is het er echt 1. Ook hartstikke blij mee, want het blijft sowieso een heel groot wonder.
O o meiden ik had nog wel uren kunnen slapen denk ik... Maar ik ga zo naar n tweedehandskleding winkel met mn zus en jaar kleine...ben benieuwd ze hebben ook positiemode...kan nog wel een broek gebruiken!
Oh leuk Noosa, hier hebben we alleen kringloopwinkels waar alleen oude-wijven-mode hangt... Ik hoop dat je kunt slagen! Veel plezier met je zus en je nichtje!
Mijn opa is bezig een tweedehandskleding winkel te openen voor het goede doel. Toevallig afgelopen woensdag de sleutel gekregen. Het is erg vies en oud maar heb al zoveel bij elkaar ge"lult" dat het er straks weer super uit ziet. Maar vandeweek kreeg hij dozen vol met kleding,vooral kinder en baby kleding dat nieuw was of 1x gedragen. Heb dus nu 1 setje voor een jongetje mee genomen naar huis omdat t zo lief was en weggooien kan ik altijd nog. Het zijn d&g shirts en nog wat hele dure merken. Verder een vriendin heel blij gemaakt met alvast een doos vol zomer kleding voor haar kleine..
Het wordt maar langzaam beter... dat ben ik echt niet gewend. Vannacht wel wat beter geslapen. Ik blijf gewoon spoelen met zeewateroplossing om mijn holtes leeg te krijgen en pak zoveel mogelijk rust. Meer kan ik niet doen op dit moment.
nou mijn gevoel was wel juist, temp weer omlaag 36.8, onder de lijn.. ik weet t weer, ik word ongi. kut lichaam
Je lichaam trekt kleine Renée nu voor. Eerst ervoor zorgen dat zij niets te kort komt, dat wat er over blijft is voor jouw herstel. Rust pakken die je pakken kan, meer kan je inderdaad niet doen. Beterschap!
Goedemorgen lieverds, @ Noosa: Veel plezier met shoppen. Maar dat komt wel goed denk ik. @ Eva: Nee, dat meen je niet. Balen zeg. Een super dikke knuffel voor jou. Ik had er juist zo'n goed gevoel bij. Merk je al aan je lichaam dat je tekenen hebt van ongi? @ MayD: Rustig aan doen he? Het herstellen zal nu natuurlijk wel langer duren dan normaal. Beterschap!! Echt leuk trouwens dat je zus een tweeling heeft. Lekker druk, maar wel gelijk klaar. Hihi... @ Bianca: Ik had inderdaad gevraagd naar je twitter gebruikersnaam. Gezellig! @ Thee: Hoe is het met jou? Natuurlijk nog steeds aan het aftellen naar dinsdag... maar voor je het weet is het zo ver.
uhm ik denk zondag of maandag.. zit nu wel pas op 9 dpo.. maar goed mn lf kan korter zijn.. denk rond de 12, had 1 keer mn ei gevoeld en werd 12 dagen erna ongi.. zit nu op CD 25 en heb een cyclus van ongeveer 27/28 dagen... innesteling kan t denk ik niet zijn toch
hey essie..! jij hoorde vandaag toch of je die baan krijgt he??! spannnenddd ! ik duim voor je. ja echt balen ik heb nog geen tekenen echt van ongi.. gister wel echt een opgeblazen buik.. en niet kreeg ik kramp en dacht dat ik naar de wc moest, maar dat lukte niet.. en gister in bed kreeg ik een steek in mn onderrug.. mjah we zullen zien lief dat jullie ernaar vragen essie en thee!