Hee Essie! Its friday today! Vandaag hoor je meer over je sollicitatie toch? Spannend! Ja ik ben flink aan het aftellen naar dinsdag, jij naar vrijdag! Nog een weekje en dan hebben jullie de 20 weken echo! Deze keer heb ik een heel ander gevoel! Dit voelt goed! De vorige keer niet (achteraf) en voelt het zoveel anders! Al blijf je toch wel met je hoofd bij de MK hoor.... Komende weken blijven super spannend en ik zal blij zijn als de 12 weken voorbij zijn. De dag voor kerst ben ik 12 weken. Mooier kerstkadootje bestaat niet! En jij? Hoe voel jij je? Nog steeds zo goed?! Dat is echt fijn als je je zo goed voelt!
Volgens mij kan het zo zijn dat je met de innesteling inderdaad wel een dip kan krijgen. Maar of dat ie dat ook echt onder de rode lijn gaat, dat weet ik niet. 9 DPO is nog vroeg meis! Geef de hoop nog niet op!
nee dat is ook zo.. maar de hoop is wel weg hoor.. misschien maar goed ook, ben me namelijk aan het voorbereiden.. kan nu al janken laat staan als ik echt ongi word. maar dat is altijd.
@ Eva: Het blijft dus nog spannend zolang er geen ongi is. Ik hoop gewoon zo dat het wel raak is, want ik had er juist zo'n goed gevoel bij. Heb je nu je je temp deze maand hebt bijgehouden, nu wel meer inzicht in je cyclus of niet? Vandaag krijg ik inderdaad de uitslag te horen van m'n gesprek. Ik ga nergens van uit en hoop gewoon op goed nieuws. Maarja... ondertussen zoveel mogelijk afleiding zoeken. Vandaag schoonmaken enzo, dus ben wel lekker zoet bezig. Ook is m'n mannetje vrij. Die gaat vandaag van de babykamer de kozijnen schuren. Dus er wordt een beginnetje gemaakt.
@ essie: nou je hebt inderdaad wat afleiding.. hoop echt dat je een leuk telefoontje krijgt!! zou helemaal super zijn.. leukk dat je mannetje al aan de baby kamer begint !! ja ongi is er nog niet.. maar ik reken nergens meer op, des te meer kan het meevallen oh ja heb zeker wel wat meer inzicht in cyclus, weet tenminste dat ik een ei heb gehad, rond dag 16 dat is wel erg fijn.. en ik blijf nog 2 maanden door tempen, mits ik dan nog niet zwanger zou zijn.. dan hebben we in ieder geval al wat info mochten we over een half nog niet zwanger zouden zijn en naar de ha stappen.. al hoop ik niet dat dat nodig zou zijn haha
@ Thee: Ja, vandaag de grote dag. Ik ga zoveel mogelijk afleiding zoeken om maar niet op de telefoon te zitten. Echt super spannend. En ik ga gewoon nergens van uit. Ik wil gewoon niet de teleurstelling. Al krijg ik die toch wel als het niks is, maar het gaat om het idee. Het zou gewoon super zijn als het door mag gaan allemaal. Zo fijn om te horen dat deze zwangerschap beter voelt. Ik hoop ook echt dat dit een goede plakbeeb is. Het is jullie zo gegund. Gewoon van de kwaaltjes genieten, want ze horen erbij. Heb je ook last van moeheid of niet? Super om 1 dag voor de kerst 12 weken zwanger te zijn. Een heel mooi en bijzonder kerstkado. Ik voel me nog steeds goed. Naar mijn idee nog steeds TE goed. Maar ik geniet er wel van. Alweer 18,5 week zwanger. Tijd gaat zoo hard. Niet normaal. Wel heb ik groeipijnen, maar dat hoort erbij. Wij moeten nog een weekje wachten voor die 20 weken echo. Oh zo spannend! We hopen zo dat alles er goed en gezond uit mag zien.
@ Eva: Goed dat je inderdaad nog even door blijft tempen. Fijn dat je wel wijzer bent geworden door het tempen. Dat had ik ook. Ik wist niet eens of ik wel een eisprong zou hebben. Hihi! Ik hoop dat het niet zo ver hoeft te komen hoor dat jullie naar de ha moeten. Maar zo ver is het nog niet. Nog even moed houden.
klopt is ook zo essie! er kan heel wat gebeuren in 6 maanden nog.. we houden zeker wel hoop voor de volgende rondes
@ Essie: spannend voor jou vandaag. Ik gun het je zo om dat baantje te krijgen!!! @ Thee: ik geloof inderdaad dat de meeste energie nu naar ReneƩ gaat... Ze beweegt iig volop!!! @ Evaa: meis, ik geloof echt dat jij je ei eerder hebt gehad dan de stippellijn op FF aangeeft... Als je van een dag eerder uitgaat, dan zit je nog boven de lijn... Let op dat je geen conclusies gaat trekken als je nog helemaal niks weet meis... Geen bloed geeft moed!!! Het kan trouwens zijn dat je vannacht net iets dieper geslapen hebt waardoor je temp ietsje lager was vanochtend. 0,1 graad is niks!
@ MayD: thnx voor je reactie meid! nou ik denk zelf dat ik mijn ei ook eerder gehad heb, omdat ik maandagmiddag en avond super last had van krampen!! daarom dacht ik ook huh, woensdag pas ei?! dacht zelf ook eerder dat hij dinsdag gesprongen was... haha toevallig.. ik heb wel ontzettend gedroomd en was super moe.. dus dat diep slapen zou ook kunnen! je stelt me weer wat gerust haha.. jij 31 weken zwanger jippie
@Essie: Jaaa ik heb je op twitter !!! Ik hoop zo op goed nieuws voor je meid! Ik duim voor je lieverd!! @Eva: Ik blijf hoop houden voor je lieverd!! Het is nog vroeg, er kan nog vanalles gebeuren x geen bloed geeft moed !!!!!! Knuff schat! @Blijevrouw: Echt wat super dat je een outfit hebt kunnen scooren al En indd merkkleding, kzou nog ff doorneuzen hihi... @Noosa: Amuseer je vandaag meid! @all wens jullie een fijne dag lieverds.. Ik ga nog even van de middag genieten, moet om 1600 weer de deur uit om te gaan werken! xxxxxxxxx
@ Bianca: dankjewel.. ik weet t, geen bloed geeft moed genietse meis van je middag en werkse strakkies! knuffel terug