De Baby Babbelaars (deel 1)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door CherryBelly, 11 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Werk ze straks Bianca!

Ik heb net m'n kledingkast uitgemest :$ der is weer veeeeeel plek voor nieuw spul! Zometeen even alles naar die kledingboxen brengen.

2. Troel

Troel Niet meer actief

joehoe meiden! Alles goed hier?? :D Ik ben lekker even al mijn kleding aan het uitmesten en zomer weer ff weg doen... wat een ruimte.. zal ik straks nodig hebben!:D en er gaan zeker 4 zakken naar de kleding bak, Goed doel!!;)

Wat gaan jullie vandaag doen? Ik ben lekker vrij t weekend en dinsdag ben ik jarig!! :$ Ook vrij en uiteten met mn lief:D

3. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden! Ik ben er weer...

Essie: spannend hoor!!! Enig idee hoelaat ze kunnen bellen?
    En geniet ervan dat je je zo goed voelt!! Mag ook hoor :D

Eva: geef de moed niet op lieverd!! Kus

Bianca: werkse vanmiddag!

Thee: dat wordt shoppen....!! En fijn dat het zo goed voelt, ik hoop voor je dat het snel 24 december is ;)

MayD: inderdaad, rustig aan, kleine gaat voor moeders herstel. Dat blijkt maar weer haha!

Ik heb een broek gekocht...super leuke skinny van mama licious..voor 8,75! Haha geweldig toch! Ik ben er zo blij mee :D

Net lekker gebakken eitje op en nog een balletje van gister op brood. Nu lekker chillen, moeders is toe aan n dutje haha!

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    ik ga zo op de bank en de oogjes dicht.

Vanaamp lekker patatje, bal gehakt en pindasaus!

5. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    toch bedankt hoor... lief dat je eraan denkt.

6. Troel

Troel Niet meer actief

ik vraag me weleens af hoe het met de andere bianca is..! en de andere zwangere die ons verlaten hebben...;) dat waren er zeker 3! toch ?

7. blijevrouw21

blijevrouw21 Fanatiek lid

29 apr 2011
    1.132
    0
    36
    Mijn eigen winkeltje en de gezelligheid in het gez
    In het oosten
    Ben niet echt zo super van de merken hoor, vind t leuk maar vind de baby kleding van de hema en de h&m juist zo schattig.
    maar aangezien dit allemaal nog nieuw was en zo piepklein kon ik het niet laten liggen haha.. En verder neuzen die ik bewust niet dit was eigenlijk al niet de bedoeling..;)

Werkse vanmiddag meis.. Xx

8. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    @ Bianca: Jaa... gezellig! Ook lekker makkelijk op twitter. ;)

@ Thee: Ik zeg shoppen!! :D Ik moet ook nodig weer mijn kledingkast gaan aanpakken. Er ligt zoveel, maar ik vind het zo moeilijk om weg te doen, want ik vind het te leuk.
    Er zijn nu ook super veel kleren die ik nu niet meer aan kan. Dus ik doe het nu met zwangerschapsbroeken en zwangerschapsrokje, leggings en longshirts en tuniekjes.

@ Troel: Lekker dat je vrij bent van het weekend. Lekker van genieten. Al enig idee wat je van je vriendje krijgt voor je birthday? Gezellig hoor saampies uiteten. Alvast heel veel plezier samen en eet smakelijk. :p

@ Noosa: Super spannend inderdaad. Geen idee hoelaat ze kunnen bellen. Dat is altijd wel vervelend, want je blijft maar in spanning zitten natuurlijk.
    Ik geniet er ook zeker van dat ik me zo goed mag voelen.
    Verder qua werk is het bij ons bagger natuurlijk, maar daar probeer ik zo min mogelijk aan te denken.

@ MayD: Lekker vanavond patatjes. Wij gaan ook patatjes eten. Vrijdag patatdag. :p :D Kan nu al niet wachten. ;) Eet smakelijk alvast en geniet ervan.

9. Delta

Delta Niet meer actief

@ Noosa: nee geef de moed nooit op hoor.. jeetje wat ben ik moe zeg ... pfff en wat hoofdpijn.. kan wel slapen

@ MayD: ja jij bent het verst van iedereen hier! ben best benieuwd naar dat kleine meisje daarbinnen, je gaat wel een foto posten toch als ze geboren is?

@ Troel: welke Bianca ook alweer? ik kan me indd iets vaag herinneren... en welke zwangere nog meer dan? haha weet t allemaal niet meer joh.. :$

oh baby kleding van de h&m is zoooo leuk.......

wij gaan ook frietjes eten uit de oven en kipfrietjes bakken haha met salade, toch nog wat gezond :)

10. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Da's een goeie... ik heb ze inderdaad ook niet meer gezien...

Dat je de dames "vergeet" heeft vooral te maken met dat het hier zo gezellig is...

11. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    #4571 Theeleutje, 11 nov 2011
    Laatst bewerkt: 11 nov 2011
    Haha troel wij hebben dezelfde gedachtes gehad vandaag: kasten uitmesten!

Volgens mij bedoel je Ristokatje, leeuw nogwattus (iets met cijfers geloof ik) en zonnetje nogwattus (volgens mij ook iets met cijfers)
    Volgens mij wat Ristokatje de eerste zwangere van ons clubje, zonnetje en ik liepen tot op de dag gelijk op, dus die zal nu zo'n 23 à 24 weken zwanger zijn.
    Verder weet ik het eigenlijk niet.....

Ik heb even een dip moment. Ik ben de hele dag zo ontzettend misselijk en hou amper iets binnen. Misselijkheid word echt met de dag erger. Zolang ik m'n gemak hou, gaat het redelijk goed. Zodra ik iets ga doen (zoals kasten opruimen, hoe vermoeiend kan het zijn ;)) trek ik wit weg en begin ik te trillen.
    Morgen nog lekker vrij, maar zondag moet ik eigenlijk weer gaan
    werken... Ik zie dat op dit moment eigenlijk nog niet gebeuren.....

12. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Leeuw87 (?) is toch de oude naam van Noosa???

@ Evaa: tuuuuuurlijk krijgen jullie een pica van haar te zien als het zover is!!!

13. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Vanavond eet Vl. Gebakken aardappels, boontjes en iets van een sateburger achtig iets. Ik eet wel mee, maar kan er waarschijnlijk 2 keer van genieten ;) toch maar hopen dat er iets van in mijn maag blijft zitten!

14. Delta

Delta Niet meer actief

jeeeej MayD :D dat is echt super tof!!

oh ik ben zooo moe he, net op de bank moeten liggen.. en koppijn dat ik heb aan de rechter kant.. pfff zou het?! nee... geen gekke dingen in je hoofd halen evaa.. pffft moe, koud, hoofdpijn met deken op de bank en niks meer willen doen..

15. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home

Ow echt? Haha en ik maar denken dat het iemand anders was :):)

16. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja klopt! Was ik :) hihi

Thee wat rot dat je zo misselijk bent, als is t een goed teken voor je hcg gehalte haha!

Ow Eef toch wel spannend he....lekker niks doen mag dan ook hoor als je niet zo fit bent!

Ik wil eigenlijk naar de bibliotheek maar heb ook weer geen zin om de kou in te gaan....Hmm toch maar de stap zetten denk.

17. Noosa

Noosa Fanatiek lid

24 mei 2011
    4.082
    0
    0
    NULL
    NULL
    Denk dat ik dan meteen langs de supermarkt rij om lekkere dingetjes te halen voor vanavond...en voor bij de koffie (chocolade munten, kruidnoten, marsepein)en wat chipjes...hmmmm....

Ik ga, heb mezelf gemotiveerd haha

18. Delta

Delta Niet meer actief

haha goed zo noosa!! lekker genieten van het weekend :D

19. essie85

essie85 Fanatiek lid

24 mei 2011
    2.499
    0
    0
    De ander die hier nu niet meer is, is zonnetje1986. Wel jammer.:( Inderdaad ook benieuwd hoe het met hun is.

@ Noosa: Heerlijk al die lekkere dingen. Lekker van genieten. :p
    Wij hebben net de weekboodschappen weer gedaan. Wat een drukte in de winkels. Niet normaal.

@ Thee: Echt rot dat je vandaag amper wat binnen houdt. Heb je wel gewoon eetlust? Je voelt je altijd zo beroerd van de misselijkheid. Ik vond het zo'n naar gevoel.
    Dikke knuffel voor jou!

@ MayD: Ik ben super benieuwd naar de picca van jullie kleine meid. ;) Nog even wachten. Laat haar nog maar even zitten.
    Mijn man zijn nicht is van de week bevallen met 33 weken en 6 dagen. De kleine had te weinig vruchtwater en kon zich niet goed bewegen en haar vliezen waren gebroken. Gelukkig gaat alles goed.

PFFFF, krijg net een mailtje van de mevrouw met wie ik het gesprek had: Momenteel zijn we nog niet tot een besluit gekomen, omdat we volgende week nog een aantal gesprekken gepland hebben staan.
    Naar aanleiding hiervan ontvang je direct bericht.

Zit ik heeeeeeel de dag voor niks in spanning. Zo vervelend dit altijd. :( Nou ik ga er maar van uit dat het niks wordt.

20. Delta

Delta Niet meer actief

oh en bianca1982 die zit vanaf juli 2011 er niet meer op zp.. was haar laatste bericht... zonde ja!

Deel Deze Pagina